mk4 gwint Eibach Pro-Street

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szakulvip » ndz sty 09, 2011 21:52

Koledzy,
Kupiłem zawieszenie gwintowane Eibach Pro-Street używka, jeździło po niemczech. Ktoś z forumowiczów jeździł na gwincie tej marki? Strasznie twarde? Powybijam plomby? Jakie opinie?
Obrazek
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szczep » ndz sty 09, 2011 22:22

gruba laga to i twardo być powinno :helm:



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szakulvip » ndz sty 09, 2011 22:38

szczep pisze:gruba laga
o co kaman? proszę jaśniej


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szczep » pn sty 10, 2011 09:02

przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szakulvip » pn sty 10, 2011 10:35

zapłaty za gwint jeszcze nie dokonałem, mogę się wycofać. Zastanawiałem się nad kupnem nówki MTS od kolegi Mapeta, wpadł mi pod rekę ten zestaw Eibach, nie wiem co wybrać teraz :? Dziennie robie 70km do pracy, który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?


Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szczep » pn sty 10, 2011 11:07

komfort na gwincie hehe, chcesz latać nisko musi być twardo, marka Eibach mówi sama za siebie i MTS'a nie ma co do tego porównywać, na pewno Eibach będzie o wiele lepiej wybierał nierówności w porównaniu do taniego zawiasu, sam po przesiadce z Ta technixa na KW V1 stwierdziłem że auto się o wiele lepiej prowadzi jest sztywniejsze, jak chcesz mieć w miarę miękko to polecam bardziej gwint z regulacją twardości



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Re: mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szakulvip » pn sty 10, 2011 11:29

dzięki kolego Szczep za info
Czy może ktoś z forumowiczów ma jeszcze jakies informacje na temat zestawu gwint Eibach jak w temacie?


Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: Dj Darecki » pn sty 10, 2011 13:09

szczep pisze:przednie kolumny są zbudowane na grubym tłoczysku, przykładowo zawias KW, Koni posiada tłoczysko "chude" w granicach 20~22mm
Jak ktoś rozbierał gwint H&Ra na grubym tłoczysku to pewnie się zdziwił , że tak na prawdę tłoczysko jest dużo mniejsze :)
Pewnie tak samo wygląda ten gwint po rozebraniu .
Nie zamieniaj tego gwintu za MTSa , nie ta półka .
Do gwintu przyzwyczaisz się , najwyżej zmień dentystę :jezor:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szakulvip » pn sty 10, 2011 21:20

przesyłam link do wygranej aukcji
http://allegro.pl/eibach-pro-street-gol ... 30497.html" onclick="window.open(this.href);return false;
co sądzicie po opisie sprzedającego? warto wykładać kaske? wybierałbym się osobiscie odebrac, na co zwrócić uwagę przy odbiorze?
gwint jest załozony jeszcze na borze, czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków? czy to będzie miarodajny wynik?


Obrazek

Awatar użytkownika
rudy
Łowca rarytasów :-)
Łowca rarytasów :-)
Posty: 2377
Rejestracja: wt sty 26, 2010 13:07
Lokalizacja: Księży Lasek/NSZ
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: rudy » pn sty 10, 2011 22:15

Jeżeli masz wymienione elementy gumowe w zawieszce powinno dobrze wskazać ile na stacji diagnostycznej masz procent zużycia zawieszki
Sprawdź ile było przed i po założeniu gwintu
Gdzieś było o sprawdzeniu amorów tylko nie pamiętam jak to się odbywało :panna:
Jak coś to mnie poprawcie



Awatar użytkownika
PIOTREK 86
Grupa Tomaszowska
Grupa Tomaszowska
Posty: 497
Rejestracja: czw kwie 06, 2006 22:48
Lokalizacja: Niewiadów okolice Tomaszowa Maz
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: PIOTREK 86 » pn sty 10, 2011 23:04

co do sprawdzenia amorkow sportowych raczej nie bedzie to za wiarygodne,sa twardsze wiec wynik bedzie zawyzony... :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477830

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: Dj Darecki » pn sty 10, 2011 23:51

szakulvip pisze: czy jak wjade na stacje diagnostyczną to w przypadku gwintu da się dokładnie określić stan zestawu, głównie skutecznośc amorków?
Nie , tylko wycieki i korozje :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: szczep » wt sty 11, 2011 07:49

przy wylanym wkładzie KW w moim przypadku stacja diagnostyczna wykazała 84% skuteczności tłumienia :jezor:



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

mk4 gwint Eibach Pro-Street

Post autor: Kamel » wt sty 11, 2011 09:30

szakulvip pisze:który lepiej nadaje się do codziennej jazdy tj. bardziej komfortowy ?
Który.. Rzecz gustu :bigok:
Co do tego Pro-Street'a to osobiście uznałbym go za twardy zawias..
Znajomy swego czasu miał u siebie w MK4 MTS'a i zamienił na Pro-Street'a - jemu odpowiadał, ale ja przy codziennych dojazdach do roboty dostałbym szału jeżdżąc na takim zawiasie (a do roboty mam ok. 13-15km)..


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości