Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
lukasz2915
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 04, 2010 18:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: lukasz2915 » ndz sty 02, 2011 14:59

Witam. Mam Golfa 4 2,3V5 i chciał bym go posadzić o 35mm w dół. Ale jednocześnie chciał bym żeby nie był zbyt twardy.Doradźcie mi jakie zawieszenie mam wybrać? Jakiej firmy?



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: Antonioo » ndz sty 02, 2011 16:19

TA Technix jest dość miękki, ale nie jest to wysoka półka gwinta, zależy ile też chcesz przeznaczyć na to zawieszenie


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
lukasz2915
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 04, 2010 18:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: lukasz2915 » ndz sty 02, 2011 17:22

Nie mam zbyt dużo kasy na to przeznaczone. Około 1000zł.



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: szczep » ndz sty 02, 2011 17:28

sprężyny Eibach Pro Kit -30mm jeździ się prawie jak na serii



Awatar użytkownika
lukasz2915
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 04, 2010 18:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: lukasz2915 » ndz sty 02, 2011 17:36

Myślałem żeby założyć "kit" ale nie wiem czy mój przedni zderzak to wytrzyma bo mam założoną dość dużą dokładkę, a gwint słyszałem że wywala zawieszenie.



Awatar użytkownika
lukasz2915
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 04, 2010 18:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: lukasz2915 » ndz sty 02, 2011 17:40

Ale to zmienić same spężyny, a amorki zostawić serie?



Awatar użytkownika
Antonioo
VW Baron
VW Baron
Posty: 3138
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 20:05
Lokalizacja: (VWLKP)

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: Antonioo » ndz sty 02, 2011 18:20

własnie raczej springi wyje.. amortyzatory, a gwint to nie, ile wiary zakłada gwinta i jeździ :) zimą sobie podniesiesz go latem obniżysz i pasuje


MK IV 4Motion

Turbo żyje turbo pije..

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: szczep » ndz sty 02, 2011 21:17

lukasz2915, do -30mm można zakładać seryjne amory i z takim obniżeniem lata się prawie jak na serii



Awatar użytkownika
lukasz2915
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 04, 2010 18:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: lukasz2915 » ndz sty 02, 2011 22:48

Widzę że zdania są podzielone. Ale bardzo zależy mi na zawieszeniu żeby nie dostało po dupie. Więc gwint chyba odpada. Skorzystam chyba z rady kolegi "szczep"i wymienię sprężyny. Z góry wszystkim dzięki i pozdrawiam!



ppatryk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt paź 26, 2010 16:33
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: ppatryk » pn sty 03, 2011 00:41

wymień sprężyny na eibach pro kit, będziesz na pewno zadowolony



pawel2310523
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 07, 2011 12:21

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: pawel2310523 » pn sty 17, 2011 20:52

czesc.. gwinta odradzam, po 1 .. nie mowcie ze sie auto nie wytelepa bo cale drazki ukl kierowniczy i wszystko sie wyrabie..niech sie wypowie ten co jezdzi na gwincie po polsce z 2 lata.. aaa po 2 to zalozysz gwinta takiego za 1 tys to przez zime podniesiesz ale na wiosne go nie znizysz bo sol i woda tak zeżry gwinta ze nie ruszy sruba.. po 3 to pojezdzisz cale lato na obnizonym to pozniej na zime podniesiesz go w gore i autem sie ujechac nie da.



Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: szczep » pn sty 17, 2011 21:15

po 1 .. nie mowcie ze sie auto nie wytelepa bo cale drazki ukl kierowniczy i wszystko sie wyrabie..niech sie wypowie ten co jezdzi na gwincie po polsce z 2 lata..
jeżdżę już ponad dwa lata i jak rok temu wymieniłem drążki kierownicze i tuleje na wahaczach do tej pory mam spokój
aaa po 2 to zalozysz gwinta takiego za 1 tys to przez zime podniesiesz ale na wiosne go nie znizysz bo sol i woda tak zeżry gwinta ze nie ruszy sruba..
hehe chyba najgłupszy argument jaki słyszałem :rotfl: jak KW, Weitec'a nie zabezpieczysz przed zimą też Ci się zapiecze i będziesz musiał młotkiem naparzać
po 3 to pojezdzisz cale lato na obnizonym to pozniej na zime podniesiesz go w gore i autem sie ujechac nie da.
drogą dedukcji z cytatu drugiego, sformułujesz sam Sobie odpowiedź na cytat trzeci :grrr:


hahaha masakra :satan:



pawel2310523
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 07, 2011 12:21

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: pawel2310523 » pn sty 17, 2011 21:23

tylko ze jak gosciu ma 1 tys na zawiasa to jakiego moze kupic???? jezeli kupiles i wybuliles za gwinta to wiadomo ze bedzie dobrze sie spisywal.ja mialem na gwincie ktorego kupilem za tysiaca to po letnim sezonie jak podnioslem w gore to nie szlo jechac wiecej niz max 120km bo lezalbym w rowie. i z jednej strony sruba nie zeszla na dol po wlasnie zimie..ja mam takie zd na temat tanich gwintow i dziekuje.



pawel2310523
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sty 07, 2011 12:21

Obniżyć Mk4.Jakie zawieszenie żeby nie był zbyt twardy

Post autor: pawel2310523 » pn sty 17, 2011 21:28

tak wiec lepiej jest kupic fajne zawieszenie sportowe ktore obnizy z 4 cm i mozna jakos jezdzic a na gwincie trzeba uwazac na kamyczki.. bo jesli chcesz gwinta to po to zeby byl nizej niz sport czy nie? jakbys pojezdzil teraz na sporcie czy seri to w aucie by sie od zgrzytania plastikow nie wytrzymalo hehehe :kac: chyba ze jezdzisz nie duzo i po ladnych drogach. :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości