jezdze na nim juz poltora roku i jestem zadowolony, zrobilem na nim ok 35tys km i sprawnosc ponad 80% - tak wyszlo mi na przegladziew00dnik pisze:koledzy a co sadzicie o gwincie z mts technik?
a na zime podnioslem go o 1cm bo...oponki mam 195/60
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
jezdze na nim juz poltora roku i jestem zadowolony, zrobilem na nim ok 35tys km i sprawnosc ponad 80% - tak wyszlo mi na przegladziew00dnik pisze:koledzy a co sadzicie o gwincie z mts technik?
Nie mam z tym problemu.. Trochę się trze ale rusze, dokręcam kierownicę, się ściera i skręcaTkaczu pisze:a jak sobie radzicie z zmarznietym sniegiem miedzy nadkolem a kolem? bez gleby nie mialem z nim problemu teraz rano jak zamarznie mi to ledwo skrecam bo wszedzie trze
Jeździć jakoś się jeździ, ale mówią o tym osoby które nie miały do czynienia z zawiasami typu KW, Koni czy Bilstein, ja śmigałem sezon temu na Ta i też byłem przekonany że gwint to gwint i co to za różnica że jeden kosztuje 1000zł, a drugi trzy razy tyle, myślałem że płaci się tylko za markę, nic bardziej mylnego, zawias z typu Ta jakoś się sprawuje na nierównościach, auto troszkę podskakuje i nie najgorzej wybiera nierówności, lecz zmieniłem zawieszenie na KW var.1 i muszę przyznać że tłumienie zawieszenia jest o wiele lepsze na naszych dziurawych drogach i auto prowadzi się bardziej komfortowo.Antonioo pisze:ja kupiłem TA do 4motion.. bo innego niestety nie widziałem tylko mts.. zobaczymy załoze wiosną jedni mówią tak a innym sie bardzo dobrze na tym jeździ..
Wiem o czym mówisz. Ja sie tylko powstrzymuje, żeby nie flugać na głos za kierownicą bo to jest masakra dodatkowo jak się jeszcze osłone katalizatora poleruje o śnieg to lepiej się zatrzymać i ochłonąć dopiero jechać dalejD1_PITER pisze:Natomiast gleba zimą mnie już dobija. Aż mnie zaczął kręgosłup pobolewać Po nowym śniegu jedzie się bardzo fajnie, natomiast te wszystkie zmarźliny na jezdni to jest MASAKRA. Mam twarde zawieszenie, jestem przyzwyczajony do nierówności polskich ale te zmarźliny mnie rozkładają na łopatki.
szczep pisze:
Jeździć jakoś się jeździ, ale mówią o tym osoby które nie miały do czynienia z zawiasami typu KW, Koni czy Bilstein, ja śmigałem sezon temu na Ta i też byłem przekonany że gwint to gwint i co to za różnica że jeden kosztuje 1000zł, a drugi trzy razy tyle, myślałem że płaci się tylko za markę, nic bardziej mylnego, zawias z typu Ta jakoś się sprawuje na nierównościach, auto troszkę podskakuje i nie najgorzej wybiera nierówności, lecz zmieniłem zawieszenie na KW var.1 i muszę przyznać że tłumienie zawieszenia jest o wiele lepsze na naszych dziurawych drogach i auto prowadzi się bardziej komfortowo.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości