Miałem TA w innym aucie, teraz mam Weiteca i jest to moje w pełni obiektywne zdanie. TA się opłaca założyć na jeden sezon, na kilka sezonów bez sensu. Zawias TA jest za sztywny, moim zdaniem jest ok na gładkie jak stół trasy, których u nas mało. Nierówności nie wybiera za dobrze, sprężyny marne (obecnie nawet gdybym miał kupić amortyzatory TA to na pewno sprężyny wsadziłbym inne w oparciu o doświadczenie) i powiem jak kolega wyżej... też nie miałem świadomości co to jest TA dopóki nie miałem okazji przejechania się chociażby na bilsteinie, eibachu (jednorazowo) albo na obecnym weitecu.bla.zej pisze:Uzytkowałeś to zawieszenie ?mikew_86 pisze:Powiem tak jak kupujesz zawias na 1 sezon to ładuj TA, jak kupujesz z myślą żeby wsadzić do auta na stałe i chcesz pojeździć nim kilka lat do daruj sobie TA... ani to jakość ani resztka komfortu.
Poza tym kto powiedział, że zawias musi być nowy. Lepiej kupić coś używanego w dobrym stanie i solidnego, niż nowy, bez urazy, badziew żeby tylko posadzić auto za wszelką cenę. Koszta będą zbliżone.
Dałem za roczny gwint Weitec 850 zł i wierz mi, że jego stan jest bardzo dobry. Poszukaj po znajomych, po forach, może ktoś przy kasie po prostu chce zmienić zawias na jeszcze lepszy, albo zmienia auto, sprzedaje mody (tą drogą zdobyłem swój zawias) i uda Ci się coś wyrwać po dobrej cenie. Teraz popatrz jak się ma ten zawias do gwintu TA za 1000, bo nowego gwintu TA nie kupisz za 700, a co najwyżej kit.bla.zej pisze:Kupując gwint za <1000 zł wiem że nie będzie to luksus. Chodzi tutaj o stosunek ceny do jakosci, a z tego co ludzie piszą na forum ten stosunek jest dobry. Nawet jakby wytrzymał te 2-3 lata to i tak opłaca się za te 700 zł...
Swoją drogą, zawsze wszystko kupujesz z tej najwyższej półki ?
pozdro