Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » pt paź 22, 2010 21:06

fiu fiu,to juz wyzsza szkoła jazdy hehe,a po co ci to??Tak zeby miec czy jak?



xxl24h
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 22:40

Air Ride

Post autor: xxl24h » pt paź 22, 2010 21:20

Nie żeby zobaczyć czy jeszcze da się w warunkach domowych trochę poprawić zawieszenie pneumatyczne żeby było szybko komfortowo i użytecznie. Ale to grubszy całościowy projekt modyfikacji całej fury. :helm: A na pewno ten system poprawi stabilność w zakrętach i uchroni podwozie przed przecierką. Oczywiście ręczne sterowanie też będzie i regulacja wysokości osiami. :okej:



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » pt paź 22, 2010 21:34

ja tam mam na 2 zaworach i jest ok,choc nie powiem w zakretach niby chuśta(ja tego nie czuje ale kumpel jechal za mna i mowił) teraz bede robil drugi na zaworach 1/2 calowych juz na 8śmiu wiec ciekawe jak to bedzie.Luknij na accuair,w uk jest modny ten zestaw,zakalda sie tam takie ciegna na wachacz i na belke i robioa one za czujniki.

tu masz swoj system http://www.accuairsuspension.com/produc ... _tpad.html" onclick="window.open(this.href);return false;



xxl24h
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 22:40

Air Ride

Post autor: xxl24h » sob paź 23, 2010 17:18

Tak tylko nie piszą jaki ma system stabilizacji a tu zonk bo ma na cztery koła i wątpię żeby to był system aktywny on tylko wyrówna koła przy obciążeniu a w zakrętach nie będzie się spisywał rewelacyjnie. A ja robię to ciut inaczej bo przód będzie stabilizował czyli 4 zawory na 2 koła i 2 czujniki wychylenia wahaczy a tył z 2 zaworami będzie sterował wysokością a będzie się dostosowywał do przechyłu samoczynnie i tylko jeden czujnik na środku przez co jak wiedziesz na górki kołami po przekątnej to samochód nie zawiśnie. Przód zachowa wysokość wahaczy a tył dopasuje się do nierówności!



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Air Ride

Post autor: 1 6 D » ndz paź 24, 2010 12:26

Ja mam u siebie z tyłu rękawy a z przodu bałwanki. Różnica jest zakres ciśnień, przód na maksa w górze potrzebuje 5-6 bar(bałwanki) a tył 3,5 bara(rękawy)



Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Air Ride

Post autor: szuan » czw paź 28, 2010 11:06

Obrazek
takie coś udało mi się dostać :food: 100pln/szt. mały skok ale przynajmniej średnicą pasuje do b4.

ps. w sklepie mnie *#cenzura#* z poduchami i je sprzedali, a mialybyc odlozone bez okuc ale z tymi pierscieniami i pytanie, czy jest mozliwosc dostac gdzies te pierscienie, czy uderzyc w waiss'a i kupic poduchy z pierscieniami bez okuc?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

xxl24h
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 22:40

Air Ride

Post autor: xxl24h » czw paź 28, 2010 17:14

szuan może u tego gościa spróbujesz http://allegro.pl/miech-poduszka-balwan ... 77573.html? I możesz jeszcze u tego ale on ma same poduchy http://allegro.pl/miech-poduszka-podnos ... 16038.html. Jak by co to od jutra chyba będę miał nadmiar mosiężnych kolanek ma 1\8 cala, wąż 6 mm po 4zł sztuka.



Awatar użytkownika
M@rtin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 532
Rejestracja: czw sty 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Opolskie
Auto: A6 C5
Silnik: 2.4
Kontakt:

Air Ride

Post autor: M@rtin » czw paź 28, 2010 18:19

Okucia tył gotowe. Zero cięcia, sztukowania itd.

Obrazek



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Air Ride

Post autor: dawid018 » pt paź 29, 2010 20:45

a czy ktoś wykorzystywał kompressor od klimy do pompowania powietrza w air?? widziałem takie rowiązanie gdzieś w googlach


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
szuan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr gru 26, 2007 17:50
Lokalizacja: Śląsk! - Orzesze.

Air Ride

Post autor: szuan » pt paź 29, 2010 21:57

a do b4 limo coś takiego sie składa w wolnym czasie 8) - tył.
Obrazek
dotoczyć tulejki na amor + dodatkowy dekiel na góre z uszczelniaczem i można zakładać.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242831 kiedyś to było coupe
czas na nowe:
Obrazek
MM3000 17" 3tlg. AirRide1/2", a6 taillights,raid30, kubeł bbs, piasty 5x112, heble a4b5+C4 US

Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » pn lis 01, 2010 23:31

Czy przy wyborze bałwanek/rękaw kierujecie się tylko wygodą montażu? co lepiej sprawdza się w air. Mam w planie użyć 4szt. bałwanków 2 lub 3 komorowych, z tym, że u mnie występują 4 mcphersony. Czy wymagania co do wartości ciśnienia w układzie bardzo wzrosną przy poduchach 3 komorowych względem 2? pozdrawiam i powodzenia przy modach.


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » wt lis 02, 2010 00:22

chyba spadną,ja mam u siebie bałwanki 2 komorowe i max co moge zrobic/podniesc to 9,5 bara na dwie poduszki,z 3 komorową chyba przy tej wartosci stał by duzo wyzej.



Psh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 13, 2009 19:39
Lokalizacja: Lublin

Air Ride

Post autor: Psh » wt lis 02, 2010 18:50

Czyli 3 komorowe bałwanki mniej obciążą (zmuszą do ciągłości pracy) kompresor niż 2 komorowe bądź rękawy?


dokładka nie sprawia że Twoje auto staje się niższe..

Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Air Ride

Post autor: lukas.g60 » śr lis 03, 2010 01:26

rekawy nie wiem,ja musze w 2komorowe dmuchac ostro,przy jednym kompresorze i tak dziw ze jeszcze sie nie spie6olił



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości