[MK4 i pochodne] Pomoc przy doborze zawieszenia

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2785
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

[MK4 i pochodne] Pomoc przy doborze zawieszenia

Post autor: phanteon » sob sie 28, 2010 16:18

Witam

Zastanawiam się co wsadzić do swojego 3ciego niemca.

Same sprężyny (mam na przednie amory bilsteina b4 i z tyłu KYB - model "poprzedni właściciel") - tylko martwi mnie, że ten nieszczęsny tył stoi sporo wyżej - w dwójce siedział niżej tył to chcieli dobrze w czwórce i przedobrzyli. Obstawiam, że na kicie ktoś mi podpowie "obetnij pół zwoju to będzie siedział równo" - tylko czy to nie jest "druciarstwo"?? Patrzyłem też na gwinty (tylko ten cholerny stabilizator) - to musiał jakiś japoński separatysta z korzeniami w hondzie wymyśleć :grin: . Z drugiej strony nie wiem czy mi potrzebny gwint - jednak co dziennie dojeżdżam te 50km do pracy i nie zawsze po równych drogach. Tak sobie pomierzyłem na oko i obniżenie idealne by było 5-6 cm (przy 15calach i 195/65 - ale obwód koła by był przy 17 calach taki sam - zakładając 215/45). Zastanawia mnie jedno - tak po użyciu marki przy aucie - wydaje się, że tył stoi wyżej a jakoś tego na miarce nie widać (dosłownie może 3mm i to tak mierzone na szybkiego)...nie rozumiem.

Jakie rozwiązania proponujecie - używka/nówka, kit, gwint, sprężyny. Będę wdzięczny za pomoc. Jest tego mnóstwo na allegro. Co do kwoty przeznaczonej na zawieszenie - jestem elastyczny i jak będzie jakieś "fajne rozwiązanie" to najwyżej człowiek chwile poczeka, odstawi jakieś używki i kupić coś do czego warto dołożyć. Sam nie wiem czego chce - tyle wiem :jezor:

Tak na smaczek - http://allegro.pl/show_item.php?item=1183554646" onclick="window.open(this.href);return false; - 10J z tyłu!! Ciekawe co to dokładnie za zawias (sprzedający twierdzi, że gwint) - ktoś może na oko powiedzieć ile auto usiało przy takich felgach. Wiem, że mówiłem, że gwintu nie chce, ale - raczej ma stabilizator zmieniony, więc można by było i gwint i stabilizator wyłapać..hmm :chytry:
A tu tak z ciekawości - piszą, że wysokiej klasy i rewelacja a cena niższa od MTS'a. http://www.venom24.pl/zawieszenie-gwint ... 798eb10ddd" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

[MK4 i pochodne] Pomoc przy doborze zawieszenia

Post autor: feniks » pn sie 30, 2010 10:38

Pisałeś:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=347922" onclick="window.open(this.href);return false;
"Podsumowując opcje:

1) same sprężyny na amorach bilsteina b4 i kayaby(nie znam modelu) - obniżenie wychodzi też spoko - znam 2 golfy, które fajnie siedzą (choć u nich efektu dodaje niskie et i 17cali bez baloniastej opony
2) kit (50/40) - ale czy ze stabilizatorem czy bez albo regulowane łączniki stabilizatora (choć bardziej opłaca się kupić z kit z uchwytami na stabi z 4motion/v6/s3) i stabilizator.
3) gwint ze stabilizatorem - ale czy jest sens obniżać auto -70 jak trochę Nim poganiam. "

teraz:
phanteon pisze:Jakie rozwiązania proponujecie - używka/nówka, kit, gwint, sprężyny.
zapytam czego oczekujesz od zawieszenia?
phanteon pisze:i obniżenie idealne by było 5-6 cm
jak na równo przód z tyłem niżej niż 40mm to tylko gwint


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości