Witam.
Posiadam golfika trzeciej generacji. Założone mam sprężyny eibach'a obniżające według producenta 30/30 z seryjnymi amorkami i założone koła o takich parametrach:
- przód 16x7.5J z oponą 195/45 ET35
- tył 16x7.5J z oponą 205/45 ET25
Z blachami (błotnikami) nic nie robione - fabryczne i wolałbym by tak zostało.
Tak się prezentuje auto na tym setup'ie:
Problem jest następujący - przy nierównościach poprzecznych i większych bujnięciach lubi sobie delikatnie przytrzeć tylne koło o błotnik. Zdarza się to nawet jak jadę tylko z jednym pasażerem na przednim fotelu.
Chciał bym troszkę podnieść tył (1-2cm) co zapewne pozwoliło by zapobiec tym lekkim otarciom.
Pytanie następujące, jakie są rozwiązania tego problemu? Widziałem na allegro jakieś gumy podwyższające? Jak się one sprawdzają? Czy zmiana amorków na sportowe z regulacją wysokości na talerzykach coś by dała?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i porady. Szkoda mi trochę opon, poza tym czasem trzeba coś przewieść lub kogoś na tylnej kanapie
[MK3] sposoby na podniesienie tyłu
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 493
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
- Lokalizacja: Słupca
- Kontakt:
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
No wycinanie nie jest najlepsze bo podczas tej operacji blach się nagrzewa i potem lakier się łuszczy, odpada itp ... jak coś to maszyna i zaginać rantycaro86wlkp pisze:podetni nadkola, najtaniej, najprościej, najlepiej
Jeszcze jak coś to możesz zapodać wkłady miedzy sprężyny, podniesie się auto i delikatnie utwardzi i powinno być ok
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
a co powiecie o takich gumach pod sprężyny - link ? Jak to się zachowuje na aucie? Z tego opisu na aukcji wynika ze sprężyna nie ma trzymania dolnego kielicha. Nie będzie się w jakiś sposób kantowała, bądź przemieszczała w płaszczyźnie poziomej?
mavric, osobiscie poleam mimo wszystko albo zaklepac rant, albo go wyciagnac na maszynie. Ewentualnie mozesz sie pokusic o wsadzenie specjalnej gumy miedzy zwoje sprezyn. Nasadza sie ja poprostu miedzy 2 zwoje i auto idzie do gory o ok 5-10 mm i zawiecha robi sie ciut twardsza. Jezdzilem ponad rok z takimi gumami i bylo o wiele lepiej choc calkowicie zjawiska obcierania nie usuniesz bez klepania rantow. Jak sie uwaza to lakieru nie uszkodzisz
link do takiej gumki :green_fuck:
http://moto.allegro.pl/item1093245493_g ... aniej.html
link do takiej gumki :green_fuck:
http://moto.allegro.pl/item1093245493_g ... aniej.html
Moja szara gadzina :D
viewtopic.php?f=88&t=358463 - SPRZEDANY :(
Nowy nabytek A6 C5 2.7 Bi_TURBO :)
viewtopic.php?f=91&t=557480
viewtopic.php?f=88&t=358463 - SPRZEDANY :(
Nowy nabytek A6 C5 2.7 Bi_TURBO :)
viewtopic.php?f=91&t=557480
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości