Co jest potrzebne do zalozenia kitu?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » sob kwie 24, 2010 12:07

Tylko jezeli chodzi o gwint to zastanawiam sie jak jest z ewentualna jego naprawa w przypadku gdyby padl ktorys amor. Chcialbym sie was jeszcze zapytac jak to jest z regulacja gwintu? Wystarczy podniesc auto na lewarku i tym kluczem pokrecic czy to jest jakas specjalna procedura?



Awatar użytkownika
grześ226- kosmos
szef wszystkich szefow!!!
szef wszystkich szefow!!!
Posty: 189
Rejestracja: czw maja 01, 2008 15:35
Lokalizacja: Olszynka<>Prudnik
Kontakt:

Post autor: grześ226- kosmos » sob kwie 24, 2010 12:18

napisz do mapeta i sie dowiesz co i jak bo on handluje takimi rzeczami- gdzies kiedys pisalo ze naprawa ok 200 zl tyle ze amorki regeneruje(wymienia) wie parami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=319518


a tu mala porada co i jak
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44946



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » sob kwie 24, 2010 12:34

Dzieki koledzy za pomoc, punkciki polecialy :bigok:

[ Dodano: 24 Kwi 2010 12:38 ]
A jeszcze chcialem zapytac odnosnie kitu, czy jezeli tyl siada nizej to spotkalem sie z opisami ze regulowano to talerzykami. Czy to chodzi o to ze mozna je zamocowac na roznych wysokosciach?



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » sob kwie 24, 2010 13:12

jeżeli masz regulację na amortyzatorze to możesz to zrobić , tu masz przykładowe foto amora z polo :dol:

http://1.1.1.2/bmi/img522.imageshack.us ... oryxb4.jpg

jeśli chodzi o talerzyki to możesz od razu kupić talerzyki obniżające przód,
Obrazek

taki talerzyki obniży Ci przód o okolo 1 do 1,5 cm.



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » sob kwie 24, 2010 13:42

Czyli np do takiego zestawu http://moto.allegro.pl/item999228186_vw ... _40mm.html mozna zastosowac jeszcze te talerzyki i wtedy tyl napewno nie bedzie nizej. A czy takie talerzyki mozna stosowac do seryjnych amorow i sprezyn?



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » sob kwie 24, 2010 14:08

RoBaL84 pisze:A czy takie talerzyki mozna stosowac do seryjnych amorow i sprezyn?
można, nie ważne czy sportowa sprężyna czy nie, na tym talerzyku po prostu opiera się sprężyna, talerzyk jest krótszy i dlatego przód siądzie niżej, ja na dniach taki talerzyk będę wkładał do siebie bo też mam 40/40, wrzucę foty jaka różnica będzie



Awatar użytkownika
RoBaL84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: czw gru 13, 2007 21:27
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: RoBaL84 » sob kwie 24, 2010 14:13

arturek320, bede wdzieczny. Gdybys mogl zrobic dwie dla porownania (przed i po). Mi poszedl amor z przodu i wlasnie mam dylemat co zrobic, czy kupic jakiegos kita, gwinta czy serie i jakos lekko opuscic. :crazy:

[ Dodano: 25 Kwi 2010 22:28 ]
Chcialem sie was jeszcze zapytac czy np przy -40/-40 gdy tyl siada nizej to mozna go regulowac za pomoca tych talerzykow na zalaczonej fotce umieszczajac je wyzej w nacieciach na amorach? Mozna nimi w ten sposob podniesc tyl?

[ Dodano: 26 Kwi 2010 00:32 ]
arturek320, niestety tych talerzykow nie bede mogl zalozyc bo one sa do 94' a moj golf jest 96' a nie moge znalesc innych na necie :(

[ Dodano: 26 Kwi 2010 10:44 ]
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 00:33 przez RoBaL84, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości