Gleba -40/40 pytanko.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 10:26

MAPET pisze:a tu jest lekki przeswit max -50
możliwe, choć ja jestem innego zdania, sam mam 40 i nawet jakbym miał -50 to by tak nie siedział



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 16, 2010 10:28

No dobra, żeby zainteresować sie troche autorem tematu napiszę, że na tej glebie, którą mam teraz naprawdę da sie jeździć bez przeszkód, więc gdy berti666 założy 40/40, to nie będzie miał żadnych problemów. Tyle.



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 10:33

carrion pisze:więc gdy berti666 założy 40/40, to nie będzie miał żadnych problemów. Tyle.
dokładnie to nie jest duże obniżenie i można na tym normalnie jeździć, no ale trzeba i tak uważać, jak już poprzednik wspomniał
carrion pisze:będziesz zadowolony, ale i tak będziesz uważał na muldy, dziury i uskoki.



Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » pt kwie 16, 2010 13:52

Ja też zbliżam się do zakupu -40/40 ale na ori amory chyba je wrzuce



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt kwie 16, 2010 14:08

DjCobretti pisze:Ja też zbliżam się do zakupu -40/40 ale na ori amory chyba je wrzuce
to się kolego nie zdziw jak Ci te ori amory po dwóch, trzech miesiącach siądą :grrr:

tyle razy było o tym pisane na forum :satan:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » pt kwie 16, 2010 14:42

carrion, Jezeli umnie siadzie tak samo jak u ciebie to bede zadowolony bo ladnie to wyglada ;]


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 15:14

berti666 pisze:u ciebie to bede zadowolony bo ladnie to wyglada ;]
a mi się nie podoba, dla mnie za nisko siedzi tył co do przodu,



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 16, 2010 15:19

bo to standart przy obnizaniu typu 30/30 czy 40/40 czy 60/60 w mk2 i mk3 ze tyl siedzi nizej... zeby zrobic klin trzeba dac 60/40 bo tak te auta sa skonstruowane
to samo BMW w wielu przypadkach ma...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » sob kwie 17, 2010 11:56

Było też pisane że przy -40/40 z dobrymi olejowo-gazowymi amorami można polatać 2 lata



mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » wt kwie 20, 2010 11:13

BartekGib pisze:Zawsze przy sportowych/obniżanych sprężynach ori amorki dostają trochę bardziej do tyłku. Dlatego najbardziej optymalne wyjście kosztuje - czyli zakup całego sportowego zawieszenia.

A co do firm : MTS, H&R. Najlepiej omijać "no-name" bo czasem takie też występują.
H&R na serii jeszcze ujdą... MTS na serii będzie kiepskim rozwiązaniem.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt kwie 20, 2010 11:17

czy H&R czy MTS to tak samo bedzie to gorszym rozwiazaniem na serii


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » wt kwie 20, 2010 14:46

Jeszcze jedna prosba bo widze ze sa zestawy po 600zl na allegro 40/40 i 60/40 jedna cena(http://allegro.pl/item1000060968_vw_gol ... rtowe.html).

Bo niema sensu kupywac springow jak zaraz bede musial amorki wymieniac wole poczekac i odlozyc na zestaw
.
Mogl by ktos wrzucic foty na takim zestawie, jakie wrazenia z jazdy i czy wogole sie oplaca ta-technixa? ?? Ja mam fele 15 195/50 szczegolnie chodzi mi o 60/40 bo parking przed praca mam tragiczny i ciekawy jestem czy dam rade tam wjechac ;p. Moga tez byc wymiary ile od hokeja i przeswit. I czy z silnikiem diesla siadzie nizej??
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 14:50 przez berti666, łącznie zmieniany 3 razy.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości