Gleba -40/40 pytanko.

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Gleba -40/40 pytanko.

Post autor: berti666 » wt kwie 13, 2010 19:31

Mam zamiar kupic sprzezyny zeby zrobic glebe -40/40 gdyz nizej niemoge zejsc bo w mojej okolicy powstalo "miasteczko holenderskie" (jest naprawde cholerne ;/) przez ktore codziennie przejezdzam. Chialem poprosic o porade jakie sprezeyny najlepiej kupic (milie widziane linki do aukcji) i jeszcze takie pytanko czy seryjne amory przy mniejszysz sprezynach niebeda szybciej siadac?? Troche zaniedbalem swojego golfera trzeba sie za niego wizac na wiosne ;p ;]
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 19:39 przez berti666, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

Awatar użytkownika
BartekGib
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 947
Rejestracja: śr maja 27, 2009 00:39
Lokalizacja: NIL/WB
Kontakt:

Post autor: BartekGib » wt kwie 13, 2010 22:09

Zawsze przy sportowych/obniżanych sprężynach ori amorki dostają trochę bardziej do tyłku. Dlatego najbardziej optymalne wyjście kosztuje - czyli zakup całego sportowego zawieszenia.

A co do firm : MTS, H&R. Najlepiej omijać "no-name" bo czasem takie też występują.


64 [i]KM[/i]
124 [i]Nm[/i]
[b]Nie wstydzę się tych wyników 8)[/b] ! ! Nowe Photo's - Poniżej ! !
[url=http://www.polskajazda.pl/Samochody/Volkswagen/Golf/68446][img]http://img228.imageshack.us/img228/2356/wstaw.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
DjCobretti
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr kwie 01, 2009 19:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DjCobretti » wt kwie 13, 2010 22:21

ja sam chce kupic springi ale sie zastanawiam czy pod ori amory -40 wytrzymają chociaż 2 lata...Zawieszenie sportowe jest strasznie twarde, wiec kolego musisz zdecydować



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » śr kwie 14, 2010 08:11

Ja polecam komplet mts , i wcale nie jest twardo :)
pzdr



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » śr kwie 14, 2010 09:34

DjCobretti pisze:zastanawiam czy pod ori amory -40 wytrzymają chociaż 2 lata...Zawieszenie sportowe jest strasznie twarde
ja mam na razie sprężyny Weitec i ori amory, i dla mnie to nawet za miękko, dobre amory gazowo-olejowe wytrzymają więcej niż 2 lata, no zależy ile w tym czasie klocków zrobisz, ale 40/40 już bym nie kupił, a to dlatego że na MK3 najlepiej wygląda 60/40 a początek



Awatar użytkownika
berti666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: sob maja 02, 2009 01:45
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: berti666 » śr kwie 14, 2010 14:47

60/40 tak mysle ze bedzie za nisko jak juz pisalem jest to miasteczko holenderskie i jest duzo wysepek na odcinku 3km jest ich 8 i sa wysokie to mnie wlasnie boli a niebede hamowal do zera zeby przeznie przejezdzac. Wiec zaloze narazie 40/40 i zobacze co z tego wyniknie

A jeszcze jedno po zmianie sprezyn trzeba kat pochylenia kol ustawiac mam racje??

cookies, w swoim golferze masz tylko sprezynki bez gwintu?? i tak siadl?? i ile chcial bys za aluski??;]
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 21:20 przez berti666, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2948733#2948733

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 16, 2010 09:19

berti666

Po pierwsze - cookies to pani jest :grin:

Po drugie
niebede hamowal do zera zeby przeznie przejezdzac. Wiec zaloze narazie 40/40 i zobacze co z tego wyniknie
Zapewniam Cię, że i tak będziesz zwalniał maksymalnie przed progami. I dobrze się tego nawyku nauczyć hehe.

Ja mam u siebie 40/40, ale usiadł zdecydowanie niżej i powiem Ci, że tylko trzy razy przytarłem podczas niemal siedmiomiesięcznego jeżdżenia na glebie. Więc myślę, że gdy założysz 40/40, to będziesz zadowolony, ale i tak będziesz uważał na muldy, dziury i uskoki.
Polecam też doinwestowanie i kupienie całego kita obniżającego, bo dla mnie zasada jest prosta - jeśli sportowe sprężyny, to również sportowe amortyzatory.

Masz tu takie małe poglądowe foto, jak u mnie siedzi, ale zaznaczam, że to bardziej pod 60/60 podlega, choć miały być 40/40, ale i tak jest miód!

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 09:27

carrion pisze:że to bardziej pod 60/60 podlega, choć miały być 40/40, ale i tak jest miód!
no u Ciebie to 60/60 bankowo,



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 16, 2010 09:29

arturek320 pisze:no u Ciebie to 60/60 bankowo,
No właśnie, ale żegnam sie powoli z tymi springami i zakładam 20/15, bo felgi 16" w drodze.



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 09:33

carrion pisze:ale żegnam sie powoli z tymi springami i zakładam 20/15, bo felgi 16" w drodze.
no ale czemu, na 16 będzie ładnie na tej glebie.



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 16, 2010 09:39

arturek320 pisze:no ale czemu, na 16 będzie ładnie na tej glebie.
No dobra, przyłapałes mnie hehe. Autko musi pójść trochę w górę, bo drogowa ekwilibrystyka juz mnie nieco zmęczyła :grin:



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » pt kwie 16, 2010 09:43

carrion pisze:bo drogowa ekwilibrystyka juz mnie nieco zmęczyła
no chyba że tak, ale na 16 też będziesz musiał się męczyć, bo po dziurach ot tak sobie nie pojeździsz i tak :)



Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » pt kwie 16, 2010 09:59

Dlatego dobrą szkołą jest jeżdżenie do tej pory na glebie, którą mam obecnie hehe.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt kwie 16, 2010 10:22

no u Ciebie to 60/60 bankowo,
to nie jest 60
60 jest na rowno z opona a tu jest lekki przeswit max -50

przy -80 juz w nadkole opona wchodzi


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości