[Mk3] Obniżenie samochodu

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

DjGrzybu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 10:48
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

[Mk3] Obniżenie samochodu

Post autor: DjGrzybu » sob kwie 10, 2010 10:16

Mam kilka pytań do fachowców. Mianowicie chciałbym sobie troche obniżyć golfa ale żeby dało sie normalnie jeździć tylko żeby było widać na oko że jest obniżony. O ile moge go obniżyc żeby miało to efekt a nie sprwiało kłopotów na polskich drogach? Żeby obniżyc samochód wystarczy sprężyny czy trzeba wymieniać całe amortyzatory? Jaki to mniej więcej koszt?



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » sob kwie 10, 2010 10:51

Ja mam -40 i naprawde jest spoko wszedzie wjade itd, nie ma problemu z normalnym poruszaniem sie , polecam cały kit bo jeżdziłam na samych springach i seryjnych amorkach i jest ogromna różnica :bigok: no albo gwint ma tą przewagę ze sobie ustawiasz jak Ci sie tylko podoba :food:
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 10:52 przez cookies, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob kwie 10, 2010 14:35

Ja mam -40
to jest najlepsze rozwiązanie jeśli chcesz widocznie niżej ale jeszcze żeby było "normalnie"

-40 da się osiągnąć wymieniając same sprężyny, ale lepiej założyć do tego krótsze amory bedzie bardziej komfortowo, bo na springach -40 i seryjnych amorach robi się dość twardo...


Obrazek

Alan GTi

Post autor: Alan GTi » ndz kwie 11, 2010 10:00

Witam.
-40 to jest optymalne rozwiązanie,skoro nie chcesz za dużo a będzie widać że jest spuszczony na glebe :). Najlepiej wymienić i amorki i springi<tzw kit> no chyba że tak jak koleżanka cookies napisała ewentualnie gwint :).
Koszt takowego kitu to hmm różnie,porozglądaj sie na forum u nas,są na sprzedaż używane kity albo gwinty :)
PozdraVWiam



KAROL 84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: sob sty 24, 2009 22:33
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: KAROL 84 » wt kwie 20, 2010 11:19

Podłączę się do tematu. Czy kupując gwint MTS on ma regulowaną wysokośc ale nie twardośc czyli obojętnie czy będzie normalnie czy - 40 czy -60 będzie tak samo twardo ? Teraz mam GTI i chciałbym nieco obniżyc i utwardzic auto ale nie za dużo ok -40. Wcześniej jeździłem 1.8 a zawiecha -60 (można sie przyzwyczaic) ale teraz nie chcę już takiego twardego auta. Nie wiem co wybrac czy gwint czy kit -20-40.?



Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3002
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » wt kwie 20, 2010 17:55

KAROL 84, gwinty bez regulacji mają tak, że im mniej skręcony tym twardszy


Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr kwie 21, 2010 00:20

tzn moze inaczej na samej gorze moze byc twardszy...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości