Przycinanie sportowych sprezyn

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
szpyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:27
Lokalizacja: Grudziadz

Przycinanie sportowych sprezyn

Post autor: szpyra » wt mar 02, 2010 22:48

Witam chce obnizyc lekko mojego golfa za wzgladu na drogi po jakich jezdze zastanawiam sie nad -60/-60 lub -40/-40. Czy gdy bym kupil -40/-40 i bylo by wmiare wysoko mogl bym je przyciac na np. -50? Golf III 1,9 TDI 1994r.



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » wt mar 02, 2010 23:04

o przycinaniu było juz sporo i wszystko na NIE !!!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » wt mar 02, 2010 23:04

lepiej nie przycinac
co do sprezyn cietych wystarczy pomyslec(na pods.zwykłej sprezyny)... skoro powiedzmy masz skok tej sprezyny w serii hmm 10cm ucinajac ja skok zostaje ale auto opada o 5 cm
nie dosc ze przy takim skoku wywalisz od razu amorki to jeszcze po kazdym podbiciu na drodze opadniesz miska na asfalt...tak samo bedzie przy sportowej sprezynie :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » śr mar 03, 2010 00:22

szpyra pisze:-40/-40
nie kupuj 40/40, jak już to bierz 60/40, wiem z autopsji, sam wkładam teraz talerzyki obniżające na przód by przynajmniej te ok 1.5 cm zejść niżej,



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr mar 03, 2010 08:06

szpyra, nie przycina sie springów ja smigałem na 40/40 i wmiare to wyglada a zwłaszca jak masz diesla to zawsze przód bedziesz miał ciut nizej [wieksza waga silnika] i jak chcesz załorzyc na serie amorki to jedynie 40/40 bo nizej to juz czeba miec sport amorki



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » śr mar 03, 2010 10:26

PROXII pisze:40/40 i wmiare to wyglada a zwłaszca jak masz diesla to zawsze przód bedziesz miał ciut nizej
jeśli masz dedykowane do TDI to nie powinno usiąść niżej,
PROXII pisze:jak chcesz załorzyc na serie amorki to jedynie 40/40 bo nizej to juz czeba miec sport amorki
zgadza się, ale lepiej kupić i na 40/40 też już sportowe teraz zestawy np mts nie są drogie, a polecane,



Awatar użytkownika
szpyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:27
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: szpyra » śr mar 03, 2010 16:48

Ok dzieki za odpowiedzi. Moze uda mi sie znalesc 60/40 do diesla to az tak nisko by nie usiadl.


Mój Golf -> viewtopic.php?f=88&t=367410&p=4477060" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr mar 03, 2010 22:55

szpyra, jak kupisz uniwersalne60/40 to w dieslu bankowo masz przód ciut nizszy,ja miałem uniwersalne :chytry: tylko mówisz o całym zestawie bo 60/40 nie polecam na serie amorki

[ Dodano: 03 Mar 2010 21:58 ]
arturek320, z tego co sie orietuje to zestaw mts ze springami to cena 600 w przyblirzeniu :chytry: a gwint ta-technix 1000 ja bym wolał dołorzyc i cieszyc sie jazda :grin:



Awatar użytkownika
szpyra
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:27
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: szpyra » czw mar 04, 2010 17:39

No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl moze i tak zrobie zalezy jak z kasa


Mój Golf -> viewtopic.php?f=88&t=367410&p=4477060" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » czw mar 04, 2010 21:39

szpyra, to w przyblizeniu 600 zeta :chytry:

[ Dodano: 04 Mar 2010 20:43 ]
tylko nie wiem jak sie bedzie miał gwint ze springami na seryjnych amorkach,druga sprawa ludzie kupuja najczesciej gwinta zeby dobrze przyglebic jak załorzysz z tyłu -40 to odrazu lepiej amorki sport z regulacja na talerzykach to odrazu cena wzrosnie ,no chyba ze kupujesz używke :grin:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt mar 05, 2010 13:58

szpyra pisze:No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl
zupelnie bez sensu....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » pt mar 05, 2010 14:17

MAPET pisze:No tez zastanawialem sie nad gwintem na przod i sprezynami -40 na tyl


zupelnie bez sensu....
`jasne jak juz to gwint na przód i tył zakładac :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob mar 06, 2010 12:57

lukasz041287, no nie zupełnie jak kupisz twarde amorki z jakas tam regulacja na talerzykach i twarde springi np.-60 to mysle ze to moze smigac z gwintem wiadomo cenowo sie nie opłaca bo dołożysz kilka groszy i masz cały komplet



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » sob mar 06, 2010 13:03

PROXII pisze:lukasz041287, no nie zupełnie jak kupisz twarde amorki z jakas tam regulacja na talerzykach i twarde springi np.-60 to mysle ze to moze smigac z gwintem wiadomo cenowo sie nie opłaca bo dołożysz kilka groszy i masz cały komplet
tak,własnie mi chodzi zeby dołozyc te pare groszy i kupic komplet,najlepiej kupic gwint z regulacja twardosci :helm:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości