no właśnie szybko się zużywają np. w kicie mts 40/40 z przebiegiem 7-8tys.km?castillo20 pisze:koniecznie trzeba nowe kupić bo się szybko zużywają
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mam Panowie taki dylemat. Mam 17stki 8J 205/40 z tyłu wycięte ranty do miejsca zgrzewu z nadkolami. Jak jeździłem w 4 osoby w tym ze mną to na niektórych nierównościach opona przycierała o błotnik i podginała. Mam amory MTS i springi H&R -60 i tył -40 może delikatnie nizej. Ustawienie tależyków na amorach to środek czyli niby -40 dla springów. Odboje mam jakieś piankowe sachsa. Dwa dni temu auto odebrałem z lakierni i chciałbym zrobić żeby nie tarło mi już więcej i nawet ew dać po 2cm dystansu na tył żeby delikatnie wystawał poza budę. Wstępnie planowałem kupić gwint ta technixa z nadzieją że będzie twardziej przy takim obniżeniu jakie mam dotychczas. Myślałem też żeby zregenerować jakiś inny gwint z ustaleniem twardości tłumienia. Teraz czytając wpadł pomysł żeby gumowe odboje założyć do tego co mam. Co byście mi polecali? Mam czas do wiosny żeby rozwiązać ten problem. Pomóżcie
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:17
- Lokalizacja: Słomczyn
- Kontakt:
Witam, jestem tu nowy na forum...
mam pytanie do was, posiadam Golfa MK3 GTI 16V z 96r. chciałem go obniżyć bo i tak amortyzatory mam na wykończeniu, mierzyłem go teraz, to nadkole znajduje mi się na 63cm a nie wiem czy to seryjne amory???
nie chce typowej gleby z niego zrobić wo gule na wiosnę zakładam alufelgi 17" 225\40 mam zamiar wymienić amorki i sprężyny.
jakie obniżenie i zawieszenie było by dobre żeby samochodzik poszedł w duł, usztywnił się i zeby w tych felgach nie obcierao nadkola???
mam pytanie do was, posiadam Golfa MK3 GTI 16V z 96r. chciałem go obniżyć bo i tak amortyzatory mam na wykończeniu, mierzyłem go teraz, to nadkole znajduje mi się na 63cm a nie wiem czy to seryjne amory???
nie chce typowej gleby z niego zrobić wo gule na wiosnę zakładam alufelgi 17" 225\40 mam zamiar wymienić amorki i sprężyny.
jakie obniżenie i zawieszenie było by dobre żeby samochodzik poszedł w duł, usztywnił się i zeby w tych felgach nie obcierao nadkola???
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:17
- Lokalizacja: Słomczyn
- Kontakt:
- SzafaTczeVW
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 15:53
- Lokalizacja: TczeVW
- sagano88
- Only VW
- Posty: 1267
- Rejestracja: pt lip 17, 2009 15:22
- Lokalizacja: Strzelno / Poznań
- Kontakt:
Witam!
Panowie! Mam pytanko... Chce zakupic do swojego MK4 springi -40mm. tylko nie wiem czy lepsze beda nowe MTS-a lub TA-TECHNIX-a czy uzywki WEITECA? Jak myslicie? Jaka roznica w twardosci? zywotnosci? czy warto kupic uzywki? Dodam ze cena nowych wymienionych wyzej wychodzi tyle co uzywki WEITECA.
Panowie! Mam pytanko... Chce zakupic do swojego MK4 springi -40mm. tylko nie wiem czy lepsze beda nowe MTS-a lub TA-TECHNIX-a czy uzywki WEITECA? Jak myslicie? Jaka roznica w twardosci? zywotnosci? czy warto kupic uzywki? Dodam ze cena nowych wymienionych wyzej wychodzi tyle co uzywki WEITECA.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 11:17
- Lokalizacja: Słomczyn
- Kontakt:
Chciałbym się podzielić moimi wrażeniami po założeniu gleby (dzisiaj zakładana), być może nie będzie to obiektywna opinia, bo nigdy nie miałem sportowego zawieszenia ani na takowym nie jeździłem także nie mam z czym porównać. Zestaw jaki założyłem do mk4 to amorki MTS i sprężyny Eibach z serii Pro Kit Sportline -40/-35. Po pierwsze jest za twardo, po drugie jest za twardo i po trzecie jest za twardo Maskara ja nie wiedziałem co to słowo oznacza tak naprawdę dopóki się sam nie przekonałem Naczytałem się na forum i dlatego tak sobie zaplanowałem, że zestaw miał być w miarę komfortowy, pisaliście że amorki MTS są średnio twarde, a sprężyny Eibach są najbardziej komfortowe i porównywalne do oryginalnych. Tymczasem jak jadę to odczuwam każdą najmniejszą nierówność, a po autostradzie A4 to myślałem, że zaraz odlece na tych nierównościach w życiu bym nie pomyślał że ta autostrada jest taka krzywa ) Nawet mechanik się smiał " Panie weź pan ręką spróbuj go rozhuśtać przecież to beton " Dobra przyznam wizualnie fajnie wygląda, trzyma się drogi jak nigdy, ale jakbym miał zakładać drugi raz to bym nie założył albo tylko same springi. Teraz się już nie wycofam bo za dużo kasy w to poszło. Może się przyzwyczaję, ale na razie jest maskara. Post ku przestrodze dla laików tuningu którym również marzy się gleba
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 17:48 przez Castillo, łącznie zmieniany 1 raz.
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Przyzwyczaisz sie
Pozniej nawet bol nerek i nieprzyjemne skurcze zoladka przy najechaniu na hopke przestaja przeszkadzac ;P
Pozniej nawet bol nerek i nieprzyjemne skurcze zoladka przy najechaniu na hopke przestaja przeszkadzac ;P
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości