Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Gwint KW , TA Technix - sprezyny pomocnicze

Post autor: RafaelloW007 » sob sty 23, 2010 17:44

mam pytanie, czy w gwincie KW sprezyny pomocnicze maja byc na gorze czy na dole?? bo widzialem ze u innych sa i tak i tak, ma to jakies znaczenie? jak powinno byc? pzdr
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 12:33 przez RafaelloW007, łącznie zmieniany 1 raz.



WOLF899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt lis 16, 2007 23:42
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość,
Kontakt:

Post autor: WOLF899 » sob sty 23, 2010 19:57

Z technicznego punktu widzenia sądzę że na górze powinna być krótsza ponieważ jeżeli będzie na dole, więcej nabierało się będzie brudu gwint skoroduje. Nakrętki bardziej się zapieką i może spowodować wytarcie gwintu na amorze.


SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE

Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Post autor: RafaelloW007 » sob sty 23, 2010 23:21

kolega z forum sprzedaje KW i on ma zalozone na dole

Obrazek

i zastanawia mnie, jak to ma byc i czy to jest znaczące



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz sty 24, 2010 00:15

WOLF899, dokładnie tak. Takie jest założenie, czyli ochrona i obecnie kupując nowe KW dokładnie w tej kolejności są składane springi przez producenta. Lata temu było odwrotnie, tak jak na załączonym powyżej foto. Obecnie się takiego ustawienia nie stosuje.
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 00:17 przez KriSSo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Post autor: RafaelloW007 » ndz sty 24, 2010 12:32

WOLF899, KriSSo, dzieki za odpowiedzi, a zeby juz nie zakladac nowego tematu, moglby ktos powiedziec jak jest z TA Technix? oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz sty 24, 2010 12:55

RafaelloW007 pisze:oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?
Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.



Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Post autor: RafaelloW007 » ndz sty 24, 2010 12:56

KriSSo pisze:Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry. Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość. One i tak są ściśnięte w czasie jazdy, czy są na dole, czy na górze.
dzieki KriSSo, pkt dla Ciebie



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz sty 24, 2010 14:08

KriSSo pisze:RafaelloW007 napisał/a:
oni caly czas produkuja na dole, cos sie stanie jakbym zalozyl na gore? dokladniej chodzi mi o przednie amory. Bedzie to mialo jakies znaczenie np na miekkosc gwintu czy cokolwiek?

Możesz najzwyczajniej w świecie je przełożyć z dołu do góry.
Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Post autor: RafaelloW007 » ndz sty 24, 2010 14:31

Dj Darecki pisze:Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba
tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmie :pub:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz sty 24, 2010 22:25

RafaelloW007 pisze:Dj Darecki napisał/a:
Albo całkowicie wyjąć będzie większa gleba


tez o tym myslalem, zobacze jak bede przymierzal ZW1 czy mnie zadowoli taka gleba, jak nie to sie je wyjmie :pub:
Z 17 calami nie trzeba wyjmować .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
RafaelloW007
Forum Master
Forum Master
Posty: 1341
Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48

Post autor: RafaelloW007 » ndz sty 24, 2010 22:37

Dj Darecki pisze:Z 17 calami nie trzeba wyjmować .
tez mi sie tak wydaje, dlatego zostawie je



Łukasz Popiela
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 18:19
Lokalizacja: Łukowica
Kontakt:

Post autor: Łukasz Popiela » pn sty 25, 2010 00:42

KriSSo pisze:Nie ma to żadnego znaczenia jeśli chodzi o parametry jazdy, czy miękkość
Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pn sty 25, 2010 08:40

Łukasz Popiela pisze:Witam, koledzy a czy są jakieś rodzaje w twardości gwintów czy wszystkie są takie same?
Nie są wszystkie takie same. Występują różnice w twardości spowodowane inną charakterystyką siły tłumienia amortyzatorów i twardością sprężyn. Każdy z producentów stroi zawieszenie w sposób indywidualny. Niektóre zestawy różnych producentów jeżdżą podobnie, inne bardziej od siebie odbiegają, ale generalnie się różnią.



Łukasz Popiela
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 18:19
Lokalizacja: Łukowica
Kontakt:

Post autor: Łukasz Popiela » pn sty 25, 2010 09:35

KriSSo, Aha rozumie, ale podejrzewam że takich znacznych różnic nie widać? A jak poznać które są te miękcejsze?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości