Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr sty 13, 2010 01:28

Gashkas pisze:kolega _Marcin_, ma chyba racje wg mnie, trzeba skrocic odboje :)
kolega _Marcin_, nie ma racji... oryginalny odbój do mk2/mk3 jest zrobiony z pianki.... weźcie go w ręce i ściskajcie... zobaczycie, że idzie go ścisnąć bez problemu. Ja przy -40 mam tak jak oryginalnie nic nie przycięte. Chociaż widziałem, że do -60 są już odboje gumowe np. GT cupaline, ale... życzę przyjemnej jazdy na takim gumowym.... szczególnie jak dobije amor do odboju :P .

[ Dodano: 13 Sty 2010 00:30 ]
Gashkas, ja mam na przodzie coś koło -60 na tyle jest mniej bo widać to po linii auta. A porównywałem wysokość zawieszenia z mk2 seryjnym brata.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr sty 13, 2010 02:52

Czyli sie mylilem :)

A pamietasz mzoe jak wysoka jest seria? Bylbym wdzieczny za info :)


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » śr sty 13, 2010 11:19

Gashkas pisze:MkII na glebie np 60/60/
u mnie w temacie ;) z tym że gleba 60/60 a przód poszedł o 70 a tył o 80 w stosunku do tego co bylo, przed kitem.
marcinas1983 pisze:oryginalny odbój do mk2/mk3 jest zrobiony z pianki.
hmm, wiem że kupowane były odboje Febi, jak wymieniałem zawias,i miękki do ściskania ręką to one nie byly, mam w garażu gdzieś stary odbój (oryginal VW) to sprawdze czy rzeczywiscie idzie go ręką ścisnąć ;)



Awatar użytkownika
Madoń
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 18, 2009 18:38
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Madoń » śr sty 13, 2010 16:16

ja własnie teraz mam -40 i te odboje gumowe, jak dobije amortyzator to idzie się przestraszyć :helm: dlatego teraz chcę te orginalne piankowe żeby nie było takiego łup... w sobote zakładam nową zawieche to zobaczymy jak to będzie.
Mile widziane dalsze wypowiedzi na temat tych odboji :bigok: bo jak narazie zdania podzielone i tak nie wiem co zrobić


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267718]..:: Moja Golfina Zapraszam ::..[/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297152]SPRZEDAM SPRĘŻYNY![/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr sty 13, 2010 17:21

_Marcin_ pisze:wiem że kupowane były odboje Febi, jak wymieniałem zawias,i miękki do ściskania ręką to one nie byly
wiadomo, że on nie da się go ścisnąć na maksa, ale jak go chwycisz w rękę to jest elastyczny i jak go naciśniesz od góry to będzie się trochę poddawał. Teraz w mk2 też mam Febiego, w mk3 miałam Sasch'a, oczywiście oba z pianki :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » czw sty 14, 2010 01:23

piankowe są bardzo mietkie
mi nawet jak usiadł na odboju to na nierownosciach tył ocierał o bude

sprawe zalatwilem odbojami gumowymi JOMa :bigok:
teraz tył ma 1cm skoku i w zupełności mi to wystarcza :helm:



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » czw sty 14, 2010 10:25

a tam sie przejmujecie.. ja mialem odboje twarde gumowe GT Cupline sciete o polowe z tylu... mowicie ze amor iles ma tam pracowac... ja bym sie tym nie przejmowal.. jak koledzy pisza, jak masz piankowe to i tak po jednym sytym dobiciu sie rozleca.. wiem z doswiadczenia..
i mnie i tak amor siedzial na odboju non stop :green_fuck: :bajer: przy glebie nie ma kompromisow!!! :helm:


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Castillo
Beatmeister
Beatmeister
Posty: 343
Rejestracja: pt sty 30, 2009 15:19
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Post autor: Castillo » czw sty 14, 2010 18:21

Pierwszy raz będę robił glebę, dlatego mam pytanie czy taki zestaw MTS kit -35/-35 w mk4 wykluczy zakładanie progów R32 z laminatu ? :) Czy da radę z progami normalnie jeździć czy lepiej sobie odpuścić



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » czw sty 14, 2010 19:34

Witam, jestem nowa bo dopiero od tygodnia jezdze na -40/40 w moim MK3 i narazie daje rade heheheh (oprócz rury wychodzącej z kolektora ) która wisi 5cm nad ziemia - podobno tak ma byc :crazy: pozatym jezdzi sie spoko jak na pierwsza moja glebe jestem mile zaskoczona :bigok: oczywiscie byloby zbyt pieknie - po tygodniu jazdy dzis patrze ze auto z przodu stoi 2 cm niżej z jednej strony( amorki sport+springi) jaka może byc przyczyna - z góry dzieki



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw sty 14, 2010 19:44

herbiasty pisze:jak koledzy pisza, jak masz piankowe to i tak po jednym sytym dobiciu sie rozleca.. wiem z doswiadczenia..
to nie wiem jakiej firmy miałeś te piankowe odboje... mam Febi'ego oraz miałem Sasch'a i nic się nie rozlatuje. Tyle na temat :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
szczep
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 09:35
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: szczep » pt sty 15, 2010 20:21

przy starym gwincie miałem odboje dedykowane do gwintu Ta-Technix i przy wymianie bałwanki piankowe były całe, a gwint lekko nie miał podczas eksploatacji :grin:



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » pt sty 15, 2010 20:43

w tA-Technixie sa spoko odboje.. w Cupline tez ale te co mozna kupic w sklepie to shit straszny... tym bardziej ze ja jezdzilem na GLEBIE a nie jakims niby "nisko" :green_fuck: i tyl doslownie siedzial na odbojach a nie tylko dobijal..
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 20:44 przez herbiasty, łącznie zmieniany 1 raz.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pt sty 15, 2010 22:18

cookies, spokojnie
pojezdzisz troche to sie sprezyny poukłądają :bigok:



Awatar użytkownika
cookies
Forum Master
Forum Master
Posty: 1808
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 20:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cookies » sob sty 16, 2010 00:40

KoguTek, [-o< [-o< [-o< oby :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości