Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

dario3103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn paź 27, 2008 23:22
Lokalizacja: Zdzieszowice

Pytanie o posadzke

Post autor: dario3103 » ndz lis 22, 2009 13:55

No wlasnie to jest to golfiarz ladnie sie prezentuje na tym alusie super.

[ Dodano: 22 Lis 2009 13:23 ]
D1_PITER ale ja mam wlasnie dylemat bo widzialem duzo mk4 na springach 30/30 lub 40/40 i praktycznie przöd i tyl byly podobnie optycznie obnizone a nawet tyl stal minimalnie wyzej co mi nie przeszkadza az tak bardzo.Gorzej jak by to bylo odwrotnie.Zobacz fotki Konradzika na springach jak dla mnie wygläd super.


Vw jest ok...!!!

SITEKK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 29, 2009 14:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: SITEKK » czw gru 03, 2009 23:55

WITAM
Ja śmigam mk3 na 2 sezonowych gazowo-olejowcy MONROE i glebie -40/-40 Ta-technika i dla mnie mistrzowski zestaw....NIc wiecej nie polecam na polskie drogi... Jedyne co mi sie stało to przxxxxłem przy 120 na A4 w leżacą metalową ŁAPĘ którą ktoś zgubił^^ połamałem hokej i potargalem osłone pod silnikiem --> miałem farta 5cm od miski, ale nawet na ORI zawieszeniu stało by sie to samo..
Do tego mam 15" 50 i 195 oponki i autko w zakrętach ideał, hamuje troche lapiej, ale prawie nie oddczuwalnie... Dużo bardziej precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicą...

Jedyny minus to to ze trzeba pamietać, i trzesie się w aucie troche...
Ale jeżdze dużo do roboty po nie skończonych Mysłowickich drogach i nic nie takiego nie stało nigdy...POPROSTU NIE UMIESZ JEŹDZIĆ Z GLEBA TO JEJ NIE ZAKŁADAJ, JEŚLI SIE POŚWIĘCISZ to zobaczysz pozytywne EFEKTY:)
Pozdro


Życie zaczyna się powyżej 5500 rpm, ale niestety mam diesla:p

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: manior15 » ndz sty 10, 2010 22:56

ja jak widzę co się dzieje na drogach w takie pogody jak teraz to się zastanawiam, jak Wam Panowie jeździ się na glebie po takich zaspach? :bajer: wozicie saperki w bagażniku? Ja puki co mam jeszcze ori zawias i ocieram osłona o śnieg zalegający na grodze..


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » ndz sty 10, 2010 23:02

przy takim śniegu jak jest w tym roku to czy masz glebę czy nie i tak trzesz podwoziem :helm:


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » ndz sty 10, 2010 23:04

ja wczoraj wjechalem w taka droge ze na serii zawiasie i waskiej dokladce robilem jako plug :blush:



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz sty 10, 2010 23:09

Hokej regularnie wygięty poziomo, podłoga trze, osłona miski działa. Ratują mnie dobre zimówki. Jednak dzisiaj zawisłem, ta koleina po środku mojej ulicy była tak ubita, że nie dałem rade jej zgarniać i przejechałem z 50m i stoje :) A tak na głównych drogach gdzie śnieg jest nie ubity to normalnie się jeździ. Może być go nawet dużo i daje rade, ale na ubity nie ma siły. Grudy na jezdni walą tu i ówdzie po podłodze. Ale bym nie podwyższył :helm:

Aaaaaaa! Najgorsze są takie placki zamarźnięte na jezdni! Taki placek średnicy 40cm wysokości z 7cm i nie sposób go prawie zauważyć jadąc po białej nawet odgarniętej ulicy. Pług tego nie zgarnia a jak ja na takie coś trafie z prędkością 40km/h to głową do sufitu czasem dotkne - to jest największy mój problem w takiej zimie :helm:


Obrazek

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1489
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » ndz sty 10, 2010 23:24

D1_PITER pisze:osłona miski dział
masz fote jak ona wyglada bo mysle ze wielu osobom na tym forum miske uratuje :grin:


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz sty 10, 2010 23:30

Obrazek Obrazek

Tak to wygląda, kwasiak 3mm :bigok:

[ Dodano: 10 Sty 2010 22:34 ]
3mm wydaje się mało ale to naprawde twardy metal, dużo tarcz poszło na wycięcie tego. Najlepsze jest to że ta blacha sprężynuje, więc jak ją wcisnę to wraca do poprzedniej pozycji :) Jednak na wiosnę ma być mega-gleba więc na temat osłony miski podejmę inne kroki, żeby nie robić sztucznej gleby osłoną miski :chytry:
Ostatnio zmieniony pn sty 11, 2010 01:16 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: manior15 » pn sty 11, 2010 13:31

D1_PITER pisze:jak ja na takie coś trafie z prędkością 40km/h to głową do sufitu czasem dotkne
:grin: hehe jak esiokiem z 74r po polnych drogach ;)


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
DEX9985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 12:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: DEX9985 » pn sty 11, 2010 18:44

Witam mam pytanie możecie mi pomóc i powiedzieć mi ile mogę maksymalnie zglebić golfa jeżeli chce założyć felgi 14" 8J et35 na to oponki 195/45 i dystanse po 17mm na koło, tak żeby nic nie obcierało o nadkola z tyłu i z przodu w czasie skręcania. Szukałem tutaj na forum informacji na ten temat i ciężko a już nie mam cierpliwości. Może ktoś zakładał coś takiego do swojego MK II i jest mi wstanie pomóc.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/148/4d351acf34a1aa6a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » wt sty 12, 2010 11:07

Witam Panów mam jeszcze jedno pytanie odnosnie zawieszenia i kólek do auta. Kola to beda 17x8 et20 i do tego gwint. Ale auto bedzie mialo zawieszenie od vr6 czyli bedzie szerzej o jakies 2.7 cm na strone. Czy te kola beda mocno wystawac za obrys auta. Moze ktos podpowiedziec lub pokazac jak wygladaja kola o et20 na orginalnym rostawie kol tak jak w mk2. Pozdrawiam. Moze ktos ma jakas porade


Jetta mk2 BY Mendrek
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16ec8ad536ccb9a9.html][img]http://images39.fotosik.pl/204/16ec8ad536ccb9a9m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Madoń
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sie 18, 2009 18:38
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Madoń » wt sty 12, 2010 22:44

chłopaki, czy muszę przycinać standardowe odboje na amortyzatory przy amorkach o skróconym skoku o 25mm i sprężynach -60mm? bo po jutrze zakładam taki zestaw i gdzie nie gdzie wyczytałem, że lepiej przyciąć jeden zwój odboju... chodzi mi o to aby w miare pracowało to zawieszenie ale wydaje mi się, że nawet jeśli nie skrócę odboji to i tak będą się trochę uginały?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267718]..:: Moja Golfina Zapraszam ::..[/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=297152]SPRZEDAM SPRĘŻYNY![/url]

Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » śr sty 13, 2010 00:36

chłopaki, czy muszę przycinać standardowe odboje na amortyzatory przy amorkach o skróconym skoku o 25mm i sprężynach -60mm? bo po jutrze zakładam taki zestaw i gdzie nie gdzie wyczytałem, że lepiej przyciąć jeden zwój odboju... chodzi mi o to aby w miare pracowało to zawieszenie ale wydaje mi się, że nawet jeśli nie skrócę odboji to i tak będą się trochę uginały?
nie wiem jak z przodu ale z tyłu odbój jest za długi, przynajmniej o jeden "zwój", chodzi o to żeby amortyzator miał gdzie pracować;) Odboje raczej się nie uginają.



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » śr sty 13, 2010 01:23

Madoń, kolega _Marcin_, ma chyba racje wg mnie, trzeba skrocic odboje :)

Ja mam z kolei takie pytanie: jest gdzies temat ze zdjeciami, jak wyglada MkII na glebie np 80/60, 60/60/ 60/40 itp? Albo cos zebym mogl porownac sobie wysokosc? Ja mam aktualnie 60/60 ale wydaje mi sie przod ciut nizej i szukam czegos do sprawdzenia. Moze ktos mierzyl np od nadkola do podloza?


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości