Jak rozpoznać jakie mam zawieszenie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kaca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 15, 2007 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaca » wt sty 05, 2010 21:07

powiedział że podnieś można ale później trzeba będzie się musiał z geometrią bawić pół dnia



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » wt sty 05, 2010 21:17

To kiepski mechanior jak zbieżności nie potrafi ustawić :green_fuck: bo do tego się to sprowadza



Awatar użytkownika
kaca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 15, 2007 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaca » wt sty 05, 2010 21:32

przyzwyczaję się do jazdy twardym, a u niego i tak zostawiłem ponad 1500 za rozrząd filtry, olej i świece, a jak by policzył jeszcze za zawieszenie to nie wiem czy w 2000 zł bym się wyrobił



Awatar użytkownika
skate18x
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: czw gru 04, 2008 20:23
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: skate18x » wt sty 05, 2010 21:52

kaca, ile ? :o u mnie za rozrzad filtry olej bierze ok 150 zł ale wole sobie sam zrobic :) wtedy wiem co mam.


[img]http://img217.imageshack.us/img217/6460/hdgd.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275091

Awatar użytkownika
kaca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 15, 2007 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaca » wt sty 05, 2010 23:23

za robociznę wziął 300 ale rozrząd z pompą wody i z tłumikiem drgań mnie dużo wyniósł



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » wt sty 05, 2010 23:25

kaca pisze:za robociznę wziął 300 ale rozrząd z pompą wody i z tłumikiem drgań mnie dużo wyniósł
zmien lepiej mechanika bo zdziera jak za zboże.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
kaca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 15, 2007 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaca » śr sty 06, 2010 00:12

do drobnych napraw mam innego który robi mi wszystko po kosztach, ale wymiana rozrządu to nie jest wymiana klocków hamulcowych, więc wolałem oddać do ludzi którzy się na tym trochę znają



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » śr sty 06, 2010 00:13

kaca pisze:do drobnych napraw mam innego który robi mi wszystko po kosztach, ale wymiana rozrządu to nie jest wymiana klocków hamulcowych, więc wolałem oddać do ludzi którzy się na tym trochę znają
ile bierze za samo nastawienie rozrzadu? :chytry:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » śr sty 06, 2010 02:12

skate18x pisze:nie mam gwintu ale wydaje mi sie ze jak jedziesz nakretkami na dol to wtedy sprezyna sie rozszerza i automatycznie auto sie podniesie i stanie sie bardziej miekkie :bigok:
Chyba żartujesz kolego.. Jak tą wielką nakrętkę kręcisz do góry to auto się podnosi, jak na dół to się obniża. Sprężyna jest cały czas tak samo ściśnięta przecież waga auta się nie zmienia :helm: Kolego napewno możesz podnieść bo po ilości gwintu pod nakrętką widać, że masz dość nisko spuszczone. Na nakrętce masz blokadę w postaci małej śrubki imbusowej - widać ją na trzecim zdjęciu zdjęciu. No i nie myśl, że to ręką przykręcisz.. potrzebny Ci specjalny klucz. Pozdrawiam :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
skate18x
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: czw gru 04, 2008 20:23
Lokalizacja: krosno
Kontakt:

Post autor: skate18x » śr sty 06, 2010 15:37

D1_PITER, czyli jednak sie mylilem :) myslalem ze to chodzi o sam scisk sprezyny i ze im wiecej scisnieta tym nizsze auto :) ale jednak sie mylilem hehe :) a powiedz mi jak to jest na gwincie - im nizej tym twardszy? czy na odwrot? :crazy:


[img]http://img217.imageshack.us/img217/6460/hdgd.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275091

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » pt sty 08, 2010 12:49

jak cie interesuje to posiadam klucze do tego typu nakrętek...są to nakrętki z tworzywa więc dość z głowa trzeba do tego podejść

trzeba:
- wyczysć dobrze gwint na amortyzatorze, poniżej nakrętki
- odkręć tą mała śrubeczkę
- specjalnym kluczem zjedz nakrętką na dół, dobrze jest podtrzymywac ten klucz palcem że by nie zjechał ( można kluczem od aluminiowych nakrętek ale na 99% uszczerbiesz ją jak bedzie opór stawiała)
- wyczyść gwint powyżej nakrętki i najlepiej wydmuchać syf kompresorem
- podkręć ją do góry ( przy max podniesionym bedziesz miał niżej jakies 3-4 cm niz seria)
- odradzam kręcenie tymi nakretkami w góre przy zabrudzonym gwincie, ponieważ niszczą się zwoje w nakrętce i można doprowadzic do tego że ją zapieczecie i nakretki się nie da ruszyc bo zmasakruje zwoje w nakrętce.

a oto klucz jaki jest potrzebny Obrazek



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob sty 09, 2010 01:27

skate18x pisze:im nizej tym twardszy? czy na odwrot? :crazy:
na odwrot bo przeciez sciskasz spreyzne podnoszac


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kaca
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt cze 15, 2007 21:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kaca » sob sty 09, 2010 13:27

ale zjeżdzając nakrętką w dół to wtedy sprężyna się rozszeża, ale chyba samochód się obniża, czy to działa jakoś inaczej ??
kolego sslawek77 jaki koszt takiego klucza i czy to klucz uniwersalny czy do konkretnego zawieszenia:??
Muszę jednak go trochę popuścić bo kobiety krzyczą że trzęsie bardzo no i pod krawężniki ciężko się podjeżdza



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob sty 09, 2010 13:54

to nei jest typowy klucz tylko zakonczony na polokraglo takie maja gwinty KW


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości