MAPET, Przecierz ja nie napisałem ze amortyzator sportowy sciska sprezyne tylko ze jezeli ma skrócony skok co w zwiazku z tym jest nizszy o np 1.5mm wiec aby scisnac sprezyne na sciagaczach trzeba bedzie ja mocniej scisnac.
Auto nie usiadzi tak samo na seryinym amorku czy na sportowym jest róznica. a co do talerzyków jezeli sa obnizajace to auto tez pójdzie w dół.
Moze i sie mysle ale mnie sie wydaje ze tak własnie jest.
Zawiesznie golf III wymiana na tdi
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
a wlasnie ze usiadzie...masa1988 pisze:Auto nie usiadzi tak samo na seryinym amorku czy na sportowym jest róznica.
bo po zalozeniu na auto co ma za znaczenie jaki masz tam amor? przeciez spreyzna to kawalek preta i to ona narzuca obnizenie i czy na seryjnym czy sportowym tak samo sie scisnie
jak sam piszesz amor sportowy ma krotszy skok... skok.. czyli zakres pracy ma krotszy ze sie nie wyhyla tak mocno i autem nie buja... a niekoniecznie jest krotszy...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości