Zawiesznie golf III wymiana na tdi

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » śr gru 16, 2009 23:37

MAPET, Przecierz ja nie napisałem ze amortyzator sportowy sciska sprezyne tylko ze jezeli ma skrócony skok co w zwiazku z tym jest nizszy o np 1.5mm wiec aby scisnac sprezyne na sciagaczach trzeba bedzie ja mocniej scisnac.
Auto nie usiadzi tak samo na seryinym amorku czy na sportowym jest róznica. a co do talerzyków jezeli sa obnizajace to auto tez pójdzie w dół.
Moze i sie mysle ale mnie sie wydaje ze tak własnie jest.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw gru 17, 2009 00:20

masa1988 pisze:Auto nie usiadzi tak samo na seryinym amorku czy na sportowym jest róznica.
a wlasnie ze usiadzie...
bo po zalozeniu na auto co ma za znaczenie jaki masz tam amor? przeciez spreyzna to kawalek preta i to ona narzuca obnizenie i czy na seryjnym czy sportowym tak samo sie scisnie

jak sam piszesz amor sportowy ma krotszy skok... skok.. czyli zakres pracy ma krotszy ze sie nie wyhyla tak mocno i autem nie buja... a niekoniecznie jest krotszy...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości