Zawiesznie golf III wymiana na tdi

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bubahuba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 26, 2009 22:36
Lokalizacja: Małopolska

Zawiesznie golf III wymiana na tdi

Post autor: bubahuba » pn gru 14, 2009 14:16

Witam,
mama golfa tdi i mam do niego wsadzony kit TA-TECHNIX -60/40 (amory+springi) i jest dla mnie za niski. Czy moge np. wsadzic sprezyny ori od TDI?? a amorki zostawic tak jak jest?? zmiesci sie??
Ostatnio zmieniony pn gru 14, 2009 14:16 przez bubahuba, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » pn gru 14, 2009 16:09

Nie dokonca bo seryjna sprezyna jest dłuzsza musiał bys ja troche przyciąc, albo kupic inne sprezyny np-40 albo jeszcze wyzsze.



bubahuba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 26, 2009 22:36
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bubahuba » pn gru 14, 2009 17:30

wiec nie zmiesci sie?? amortyzator ma skrocony skok tylko o 1,5 cm..



Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » pn gru 14, 2009 19:37

Dokładnie tak sprezyna bedzie za wysoka albo musisz przyciac (pół zwoju, lub cały nie wiecej bo sprezyna seryina straci swe własciwosc) Na sam poczatek jednak proponował bym o pół zwoju.Powinno byc dobrze. :grin:



Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » pn gru 14, 2009 23:47

ja ostatnio pytałem o dokłądnie to samo Mapeta, i jesli dobrze mnie zrozumiał, to odpowiedział mi że do "sprtowych" amorów można zastosowac oryginalne sprężyny, ja właśnie chce zrobic to samo, bo padły mi amory a springi mam w dobrym stanie i chcę je wsadzic do amorów MTS...poza tym prędzej wsadzę całą sprężynę do amora niż ją utnę chocby o 5mm


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt gru 15, 2009 01:36

mozesz wsadzic seryjna sprezyne...

i bron boze nic nie tnij!!!
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 01:37 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » wt gru 15, 2009 08:10

nie wolno ucinac sprezyn i podchodza pod amorki sport tylko czeba na sciagaczu zakladac



Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » wt gru 15, 2009 10:57

seryjna spręzyna nie moze byc za bardzo scisnieta minimalnie a jak zetnie pół zwoju to nic sie nie stanie ja jezdziłem na takim setupie amorki mts i seria sprezyny ciete po zwoju jakos to grało, i nie był taki twardy jak beton. :grin:



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr gru 16, 2009 10:09

masa1988, jakos grało :grin:

[ Dodano: 16 Gru 2009 09:13 ]
ty tniesz ty jezdzisz :hmm: ale kolegom nie zapodawaj takich rozwiazan pozdro



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr gru 16, 2009 10:15

bubahuba, rób co chcesz tylko sprężyn nie tnij !!



bubahuba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 26, 2009 22:36
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: bubahuba » śr gru 16, 2009 14:08

oki :) juz wiem :) a moze chce ktos na wymiane sprezyny sportowe -60/-40 i mam jeszcze przod -40 za tdi??



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr gru 16, 2009 14:57

to juz kolego takie pytania na gieldzie....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » śr gru 16, 2009 22:28

ty tniesz ty jezdzisz ale kolegom nie zapodawaj takich rozwiazan pozdro
sprężyna nie moze byc za mocno scisnieta, wiec chyba musi ja przyciąć lub załozyc talerzyk obnizający, lub załozyc inne sprężyny.
Innego wyjscia nie ma. :bajer:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr gru 16, 2009 23:13

gadasz bez sensu... przeciez amor sportowy nie sciska sprezyny!
on ma tylko krotszy skok...
jak zalozy na auto to to tak samo sie sprezyna scisnie czy na seryjnym czy na sportowym.. to masa auta przeciez sciska sprezyne

tak samo zupelnie nic nie ma to zwiazku z talerzykami o ktorych piszesz...

bez urazy.. wiesz ze dzwoni cos ale nie wiesz w ktorym kosciele ;) i tym samym wprowadzasz lekko w blad...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości