Zapytanie o dobór zawieszenia -30 [mk4]
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Air Evolution
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
ok, chodziło mi tylko o to czy Eibachy są bardziej komfortowe niz H&R
tak nawiasem to można by było założyć temat w którym będą wypisane wszystkie springi w kolejności od najbardziej ,,seryjnych" do tych ,,betonowych". Temat przykleić i po sprawie - wiele to ułatwi i nie będzie tyle pytań odnośnie springów
tak nawiasem to można by było założyć temat w którym będą wypisane wszystkie springi w kolejności od najbardziej ,,seryjnych" do tych ,,betonowych". Temat przykleić i po sprawie - wiele to ułatwi i nie będzie tyle pytań odnośnie springów
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER
VW GOLF MK IV TDI POWER
- KoVal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 792
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
- Lokalizacja: ze wsząd
- Kontakt:
podepne sie do tematu i zadam pytanie: czy ten amor mts-a sportowy a amor ten który oferują w gwincie mts-a to te same amory jesli chodzi o twardość ? Posiadam Eibachy pro kity i potrzebuje zmienić na amory o krótszym skoku, jednak nie bardzo wiem co wstawić. Jezdzi ktoś na takim setupie? a moze znacie jakieś inne marki takowych amorów w podobnej cenie ?
Zaznaczam, że chciałbym nieco usztywnić, bo przy obecnym obniżeniu za bardzo buja budą i zdarza mi sie przytrzeć...
Zaznaczam, że chciałbym nieco usztywnić, bo przy obecnym obniżeniu za bardzo buja budą i zdarza mi sie przytrzeć...
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.
- KoVal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 792
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
- Lokalizacja: ze wsząd
- Kontakt:
chodzi o to że amor pracuje w zupełnie innym zakresie na takich krótkich springach (np. Eibach) miałem te same amory co Ty i dosyć szybko zakończyły swój żywot, juz nie wspomne o tym że łatwiej przykurzyć michą jak Cie bujnie. Ja jestem na etapie zakupu amorków o krótszym skoku, żeby usztywnić go i więcej nie haczyć o glebęsyngo pisze:Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli?
Czy mi się szybciej skończą, bo za długi skok amora w stosunku do springów,
czy springi za twarde do amorów?
Wiesz, tak naprawdę na żywotność amorów ma wpływ wiele czynników.
A czy padną mi po 100 tys, czy po 150 tys, niestety tego nie jestem w stanie przewidzieć.
Ja mam sprężyn APEXA -35 na seryjnych amorach (wersja na zimę ). Jest ok, ale jak dla mnie to auto sporo usiadło, a są to tylko -35.Fredek84 pisze:A może APEX?
Słyszałem same pozytywne opinie
strona przedstawiciela na Polsę
www.apex-zawieszenia.pl
http://www.cultstyle.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
bez jaj...suchy1985 pisze:a ponadto golf sam w sobie jest dosyc niski
ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnieto też w dużej mierze zalerzy jak masz motor jak diesel to jest ciezszy i na niektórych springach pójdzie bardziej do dołu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- suchy1985
- Ma gadane
- Posty: 207
- Rejestracja: pn kwie 13, 2009 21:23
- Lokalizacja: Tychy/Lędziny
- Kontakt:
z tym się nie zgadzam w porównaniu z innymi samochodami golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechuMAPET pisze:bez jaj...
z tym zgadzam się w 100%MAPET pisze:ale sprezynmy dedykowane sie kupuje do danego silnika wiec -40 do 1.4 i -40 do deisla to rozne sprezyny a siadzie podobnie
PS Mapet po nowym roku będe miał "romans" do Ciebie w sprawie amortyzatorów i dystansów:D
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 01:25 przez suchy1985, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ważne ile razy ktoś upada ale ważne ile razy się podnosi.....
PERSONA NON GRATA
PERSONA NON GRATA
a dla mnie tak bo moj ojciec ma i jest mega kozasuchy1985 pisze:golf nie wyglada jakby stał na szczudłach na seryjnym zawiechu
porownaj do audi seryjncyh bmw czy mercow
w vw sa mega przestrzenie nad kolem
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości