Oryginalne zawieszenie plus weitec ?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Oryginalne zawieszenie plus weitec ?

Post autor: admin911 » wt lis 10, 2009 21:08

Witam

Myślę obniżyć auto tak o -30 , auto stoi na 17 alu. Mogę tanio kupić weiteca , ale pisze ludziska ze twardo. Mi chodzi aby auto już tak nie nurkowało przy zakrętach bo czuje się jak na łodzi(to samo przy ruszaniu autko podnosi się do góry przodem co mnie ździebko denerwuje) . Amorki mam zakupione nowe od VW(nie wiem jaka to firma ale znaczki są vw i nr, zakupiłem je u dilera), czekają na założenie, ale myślę przy okazji wymienić sprężyny bo autko stoi za wysoko. Co myślicie czy autko będzie przenosić dużo więcej drgań przez Weiteca? czy Eibach byłby lepszy? Chodzi mi o pozbycie się nurkowanie i obniżenia auta nie dużą stratą komfortu. Czy różnica pomiędzy tymi sprężynami w tym ustawieniu była by dużo odczuwalna ?



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » wt lis 10, 2009 21:36

weitec to połaczenie sportu i komfortu, moja dziewczyna jezdzi na tym i jest bardzo ok



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lis 10, 2009 23:13

bez sensu ze kupiles amory zwykle a teraz chcesz obnizac...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » wt lis 10, 2009 23:36

No to Mapet co ty byś wybrał do 1000zł? I połączył komfort z lekkim sportem ?
Wzoruje się trochę z zawieszeniem oryginał forda focusa mk2 <zawieszenie jest całkiem git, komfortowe i dobrze trzymające na zakrętach bez nurkowania.

Lexxy powiedz mi czy teraz te autko twojej dziewczyny porusza się bez nurkowania przy gwałtownych skrętach?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lis 10, 2009 23:37

poprostu sportowe amorki i sprezyny np weitec czy eibach
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2009 23:38 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » wt lis 10, 2009 23:41

autko jest na zwykłych sprawnych amorkach gazowych i sprężynie weitec -40 autko nie nurkuje jest dość sztywne i zarazem komfortowe nic lepszego nie znajdziesz jeśli chodzi o komfort i sportowe zacięcie :helm: a do focusa nie ma co porównywać bo tam wielowachacz jest i to będzie zawsze pięknie wybierać ale polecam z całego serca sprężyny weitec które bardzo dobrze sprawują się z amorkami mts



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » śr lis 11, 2009 08:37

Dzięki flexx, na razie zrobię tak jak pisałem założę z oryginałem zobaczę jak będzie, później pomyśle może zmienię na inne amorki. Pro po focusa to ma zawieszenie jak w golfie jeden wahacz u dołu i tyle w mk2, rozstaw osi jest w miarę szeroki do czego pcham się dystansami.



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » śr lis 11, 2009 11:01

admin911 pisze:Dzięki flexx, na razie zrobię tak jak pisałem założę z oryginałem zobaczę jak będzie, później pomyśle może zmienię na inne amorki. Pro po focusa to ma zawieszenie jak w golfie jeden wahacz u dołu i tyle w mk2, rozstaw osi jest w miarę szeroki do czego pcham się dystansami.
ale z tyłu w focusie juz jest zawieszenie wielowachaczowe i to bardzo wpływa na inne prowadzenie pojazdu

tez bym obstawiał za spręzynami np weitec i jakies amorki sportowe jak masz budzet tylko 1000zl to po co dwa razy przekladac jak bedziesz nie zadowolony


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » pn lis 16, 2009 17:56

Założyłem springi weiteka -30/-30 na razie na tył(ładnie się obniżył) z przodem będę walczył w przyszły weekend, od razu zamówiłem sobie tylne amorki Gmax za (będą okej myślę). Problem mam jedynie z tym przodem bo kupiłem miesiąc temu oryginał amorków od vw dałem za nie 350zł para. Gdy naciskam na nie słychać olej, wydają mi się być chyba olejowo gazowe. Z tego co patrzyłem na sportowe amorki to raczej gazowe. Nie wiem co robić założyć te oryginały czy zamówić Gmaxa? :/ Gmaxa mogę najszybciej dostać i w miarę dobrej cenie
para przednich za jakieś 420zł. Co wy na to ? Moje amorki to raczej dno, nie wymieniana od lat choć działają jakoś.



Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » wt lis 17, 2009 00:13

admin911 pisze:Gdy naciskam na nie słychać olej, wydają mi się być chyba olejowo gazowe. Z tego co patrzyłem na sportowe amorki to raczej gazowe.

mówi się że gazówki, ale w rzeczywistości to są właśnie gazowo olejowe :bigok:



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » wt lis 17, 2009 08:26

tak gazowo olejowe po wciśnięciu same wracają do góry, olejowe nie, co to za firma Gmax? chyba jakaś mało znana a do -30 możesz założyć seryjne tyle ze najlepiej gazowe, ale przód czy tak będzie stał wyżej niż tył, jak chcesz żeby stał równo to albo ciut niżej przód to kup o skróconym skoku



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » wt lis 17, 2009 08:55

Lexyy pisze:tak gazowo olejowe po wciśnięciu same wracają do góry, olejowe nie, co to za firma Gmax? chyba jakaś mało znana a do -30 możesz założyć seryjne tyle ze najlepiej gazowe, ale przód czy tak będzie stał wyżej niż tył, jak chcesz żeby stał równo to albo ciut niżej przód to kup o skróconym skoku
No to zajeb.... bo wogle nie wracaja do gory jak naciskam, czyli są olejowe (kur.. tyle kasy za olejowe 350zł FUCK! ) . Czyli najlepiej kupić te sporty? Gmax wydaje mi się być znaną firmą mają strone www.gmaxsuspension.co.uk ceny co prawda droższe niż Weitec. Kurcze nie chce żeby mi góra poszła do góry :/ Patrząc teraz jak wymieniłem tył to siadł mi troszkę tak w sam raz, przód jak był do góry tak jest bo jeszcze tam nie zmieniłem. Wydaje mi się że jak założę te -30 weitec na przód to mi też opadnie bynajmniej powinien w końcu są niższe. Choć jeśli piszcie że gazowe odbijają do góry to może dlatego przód może wypchać jak dam sportowe gazowe?

ps. gdy wcisnołem te amorki do końca tak że aż pręt w środku uderzył o koniec amorka to się podniósł o jakieś 5cm? czy to ma być ten powrót ? czy na całej dł. powinien się wracać ?
Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 09:15 przez admin911, łącznie zmieniany 1 raz.



Lexyy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt wrz 09, 2008 11:08
Lokalizacja: ok bielska

Post autor: Lexyy » wt lis 17, 2009 08:59

odbijają bo taka jest technika budowy, chodzi o to patrz masz dwa amory, o skróconym skoku i standard gazówkę, i zakładamy do jednego i drugiego weitec -30 to sportowy amorze będzie troszkę niżej niż na zwykłym o to chodzi



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: admin911 » wt lis 17, 2009 09:24

Lexyy pisze:odbijają bo taka jest technika budowy, chodzi o to patrz masz dwa amory, o skróconym skoku i standard gazówkę, i zakładamy do jednego i drugiego weitec -30 to sportowy amorze będzie troszkę niżej niż na zwykłym o to chodzi
Czyli Lexxy poleciłbyś sportowe amorki gazowe? a te oryginały może uda mi się wrócić jak znajdę paragony :( Czego się najbardziej obawiam to tej taczki, nie chce jeździć taczką ale w miarę komfortowym sportem. Pro po firmy gmax jakościowo robi podobnie do spax i weiteca. Choć muszę pamiętać że moje sprężyny i amorki są już wyjeb. to po wymianie całego zawieszenia będzie git obojętnie czy oryginał czy sport czy mam racje ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości