[all vw] pytanie o gwint H&R

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[all vw] pytanie o gwint H&R

Post autor: karolp85 » wt lis 03, 2009 12:45

witam, mam takie pytanie, zauważyłem że pod kolumną zawieszenia przedniego ( zaznaczone na zdj ) jest śruba/pokrętło, czy jest to jakaś śruba "serwisowa" czy jest to może od regulacji twardości ? osoba która sprzedała mi ten gwint też nie wiedziała co to jest może ktoś miał stycznośc z czymś takim albo zna ten gwint

z góry dziękuję

Obrazek


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr lis 04, 2009 19:26

miałem takie zawieszenie i to na pewno nie służy do regulacji. Raczej do rozebrania całego gwintu. Twardość się reguluje w serwisie.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » śr lis 04, 2009 21:14

karolp85, ta śruba jest jednym z elementów dolnego zaworu regulującego przepływ czynnika tłumiącego w goleni amorka. Sam mam taki gwint i ostatnio też się nad tym zastanawiałem przy okazji wizyty u znajomego i bardzo dobrego mechanika jarvr6 (ale cukier walę :jezor: ) gdy Golf wisiał na podnośniku ale wspomniany mistrzunio rozwiał moje wąty :bajer:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » śr lis 04, 2009 21:49

jasiek21 pisze:Twardość się reguluje w serwisie
no nie do końca bo są gwinty z regulacją twardości tłumienia bez konieczności rozbierania :grin:
Zybi236 pisze:ta śruba jest jednym z elementów dolnego zaworu regulującego przepływ czynnika tłumiącego w goleni amorka
czyli ma regulacje twardości czy nie bo nie wiem jak to zdanie rozumiec hehe :chytry:


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw lis 05, 2009 09:20

karolp85 pisze:no nie do końca bo są gwinty z regulacją twardości tłumienia bez konieczności rozbierania :grin:
pytałeś o ten gwint H&R więc Ci odpisuję jak z nim jest. Inne gwinty jak najbardziej są z regulacją twardości.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » czw lis 05, 2009 09:37

ok dzięki za info :helm:

poszły punkciki


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » czw lis 05, 2009 09:44

karolp85 pisze:
Zybi236 pisze:ta śruba jest jednym z elementów dolnego zaworu regulującego przepływ czynnika tłumiącego w goleni amorka
czyli ma regulacje twardości czy nie bo nie wiem jak to zdanie rozumiec hehe :chytry:
Nie ma regulacji twardości. Ten zawór jest jednym z podstawowych elementów mających wpływ na prawidłowe działanie amortyzatora. Poszukaj sobie jakiegoś schematu budowy amortyzatora to będziesz miał wszystko czarno na białym :bajer:
Amortyzator bez regulacji twardości generalnie też można utwardzić lub zmiękczyć ale to już w wyspecjalizowanym zakładzie regenerującym amorki po uprzednim jego rozebraniu :bajer:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lis 05, 2009 10:19

ni ma regulacji, mialem taki gwint w mk2 i vento i to nie jest regulacja twardosci


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: karolp85 » czw lis 05, 2009 23:03

dziękuję Panowie za jasne i rzeczowe odpowiedzi :bigok:


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości