opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
arturlax
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:02
Lokalizacja: Olbrachcice
Kontakt:

Post autor: arturlax » czw wrz 24, 2009 13:56

MAPET, heh chciałem ci włożyć kartkę za wycieraczkę ale szedłem juz prawie 2 km i nic nie miałem pod ręką a gwoździem szkoda by było :green_fuck: bo na ebay'u jest ta Technix ciut taniej niż u ciebie ale za to niewiem jak się będzie sprawował :grrr:

[ Dodano: 24 Wrz 2009 14:38 ]
o albo zapytam tak:podaj mi zalety i zachęć mnie do kupna zastawu właśnie od ciebie :grin:


mój :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4043696#4043696

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » czw wrz 24, 2009 21:42

Widzicie sens zakładania gwintu teraz czy lepiej poczekać do wiosny ?



Awatar użytkownika
arturlax
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:02
Lokalizacja: Olbrachcice
Kontakt:

Post autor: arturlax » czw wrz 24, 2009 21:46

ja kupić chcę teraz a założyć wiosną,nie wiem czy to bobry pomysł ale zaryzykuje bo mysle potanieć nie potanieją :chytry:


mój :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4043696#4043696

trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » czw wrz 24, 2009 21:52

Hej
Zdjęcia:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dziś 2 razy hokej zszedł huh!
Nie wszędzie da się już wjechać..
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 22:00 przez trava, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
arturlax
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:02
Lokalizacja: Olbrachcice
Kontakt:

Post autor: arturlax » czw wrz 24, 2009 22:20

trava, i to już niby ma być nisko??


mój :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4043696#4043696

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 24, 2009 22:44

arturlax pisze:trava, i to już niby ma być nisko??
dokaldnie ;)

jest jak powinno byc ;)
arturlax pisze:podaj mi zalety i zachęć mnie do kupna zastawu właśnie od ciebie :grin:
zalety to masz opisane tu w opiniach nie bede naklaanial jak co to musi byc Twoja decyzja

moge ci naklaniac do KW V2 ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
mono
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lis 25, 2008 19:46
Lokalizacja: Wrocław/Muchobór Wlk.
Kontakt:

Post autor: mono » czw wrz 24, 2009 22:46

Potwierdzam, u mnie również na kicie MTS 20/15 do Gti stoi tak samo jak u Ciebie, więc chyba masz wszystko w porządku ;) Troche pojeździsz, a bedziesz chciał jeszcze niżej :D :satan:


MK3 GTi XX Jahre :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2657137#2657137

trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » czw wrz 24, 2009 23:06

To nie jest nisko? -.-'
o cholibka! Niżej - mowy nie ma :: )

Chyba, że w trasę lub na szybsze hulanie to hokej do bagażnika : )
Dziś jechałem mniejszą osiedlówką niedaleko Piaseczna i w życiu się tak nie nagimnastykowałem a i tak zszedł! haha

Przyznam, że wygląda to bardzo fajnie, siedzi się odczuwalnie niżej, przyjemniej, auto w winklach sprawuje się niesamowicie! (+rozpórka) i sprawia mi to dużo radości, ale niepraktyczne to niestety.
Na szczęście na razie praktykę mam na razie trochę niżej, niż rozsądny człowiek mieć powinien : )

Szerokości!



Awatar użytkownika
arturlax
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:02
Lokalizacja: Olbrachcice
Kontakt:

Post autor: arturlax » pt wrz 25, 2009 13:40

MAPET,
moge ci naklaniac do KW V2 ;)
tylko zrob mi rabat na niego a najlepiej ze trzy :bajer:
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 13:41 przez arturlax, łącznie zmieniany 1 raz.


mój :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4043696#4043696

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » pn wrz 28, 2009 13:09

Przy skręceniu tego gwintu na -30/-30 jaką felgę można wsadzić żeby nic nie przycierało na wybojach ? 17"x8" i 225/45 da radę ? czy lepiej 7,5" i 215/45 ? no i jakie et żeby obyło się bez dystansów



Awatar użytkownika
PRUSAK
SAHARA PROJECT
SAHARA PROJECT
Posty: 410
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:44
Lokalizacja: Włocławek/Toruń

Post autor: PRUSAK » czw lis 12, 2009 20:33

Ja przelatałéem 1 rok na gwincie od Mapeta nie znałem gościa i kupiłem w zasadzie jak dopiero wchodziły na rynek bylem zadowolony a teraz cieszy sie jeszcze nim jakis inny uzytkownik... POLECAM



Awatar użytkownika
golon113
...
...
Posty: 108
Rejestracja: śr gru 24, 2008 01:42
Lokalizacja: WGM
Kontakt:

Post autor: golon113 » czw lis 12, 2009 20:41

chłopaki,jak ktoś mam jakieś obawy lub nie jest pewny zawieszenia od MAPET, to zapewniam że zawieszenie pierwsza klasa :okej: sam jęzdzę na gwincie od MAPET, i jest lux :grin:
MAPET, duże pzdr dla ciebie :pub:



mrGmass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw kwie 02, 2009 10:50
Lokalizacja: CK

Post autor: mrGmass » sob lis 14, 2009 01:33

Nie będę robił reklamy MAPETowi, bo nie o to tu chodzi. Zrobię natomiast reklamę MTSowi od MAPETa, bo taki właśnie posiadam. Zawias mam od 2 miechów. MAPET popraw mnie jek się mylę. Przejechane mam ok 8k km i szczerze nigdy już nie chcę mieć ori zawiasu. Po około 2k km ułożyło się całkowicie. Miałem jedną obcierkę do tej pory (na polnej drodze). Wjechać można bez problemy w bezdroża tylko trzeba bardziej kręcić kołem :P
Komfort jazdy jest niemal identyczny z ori, ale nieporównywalnie lepiej się prowadzi auto. W zakrętach nie przechyla, nie buja. choroba morska mi nie grozi. Wiem, są dużo lepsze zawiasy, ale jak nie należę do maniaków "gleby absolutnej".
Co do cen to za te 700zeta można kupić już gwint. Ale shit nad shity będzie.
Ja musiałem wymienić zawias w aucie. Miałem do wyboru ori, albo coś do 1k zl. Wybrałem MTSa akurat u MAPETa i jestem bardzo zadowolony.
Jeśli montażu nikt nie skopie to będzie dobrze służył. W moim przypadku panowie zwalili 3 razy geometrie :P Teraz jeszcze mała korekta ich czeka, bo nadal nie jestem zadowolony, albo kasę zwracają.
Dlaczego wybrałem MAPETa? Dlatego, że poczytałem trochę na forum. I mając do wyboru allegro, albo MAPETa wybrałem oczywiste. Ma on już wyrobioną markę wśród userów. A na allegro może być różnie.

PS: u mnie auto siadło dużo niżej niż miało, ale to nie wina zawieszenia.

Pozdrawiam



pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » ndz gru 06, 2009 02:05

Kolejny reportaż z auta spoza ligi VAG:

Amory MTS Technik komplet przód/tył + Eibach ProKit -35/30mm, pierścienie wszędzie na "max obniżenie".
Przejechane na amorach: 3-3.5k km (musiałbym zerknąć, ogólnie amory w aucie od sierpnia);

Autko już się ułożyło, wizualnie znacznie mniejsza luka przy tylnym kole (vs seryjny amor), ciut mniejsza przy przednim kolem (vs seryjny amor);

Patrząc na same luki odnosi się wrażenie, że tył siedzi ciut niżej niż przód, ale ogólnie obniżenie jak dla mnie w miarę się wyrównało i będzie teraz te ~-3.5cm (podeślę fotki porównawcze).

Wrażenia z jazdy:
Autko znacznie pewniej się prowadzi względem ori amory (geometria robiona), mniej się buja, można pozwolić sobie na znacznie więcej w zakrętach.

Komfort:
Przód jak najbardziej ok, tył jak dla mnie zbyt sztywny względem przodu, różnica dla mnie powinna być mniejsza.
Nie jest to beton (taki piasek raczej dla miłośników porządnego gwintu) aczkolwiek autem telepie, progi zwalniające to wyhamowanie do zera i powolne przetoczenie (chyba, że takie ludzko-płaskie), potrafi huknąć po wjechaniu w dziurę (głównie tył).
Ale ogólnie komfort oceniam bardzo pozytywnie, jest trochę nerwowo na poprzecznych nierównościach ale tu dochodzi reszta zawieszenia, nie znany stan wachaczy z przodu/z tyłu auta, tulejek, cukierków itd itd...

Wpływ na stan auta, inne:
Auto napewno odczuło sztywniejsze amory, plastiki (głównie tył) zaczęły czasem się odzywać, układ kierowniczy (drążki/końcówki) też skróciły swój żywot w szybszym tempie niż miały zamiar (powiększony luz, lekkie ustawienie się kierownicy 'nie-na-wprost');
No ale coś za coś, takie drogi więc tu nie narzekam i nie marudzę, ba 'ameryki-nie-odkryłem' no ale skrobnąć można.

Amorki narazie nie wykazują jakiś defektów/awarii.

Jak za tę kasę produkt wciąż mogę polecić.

ps:
Są to własne odczucia, nie poparte żadną znajomością mechaniki itd.
Ot wrażenia szarego kierowcy, prosto z marszu, to co czuje, bez głębszych przemyśleń.

Ogólnie dla usera VAG'a informacje o prowadzeniu nie do końca przydatne, Civic zapewne inaczej reaguje na amory MTS względem VAG'a choć raczej charakterstyka (ogólnie) będzie w jakimś stopniu podobna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości