Wymieniam zawieszenie w golfie 4 jakie firmy polecacie....

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt wrz 11, 2009 10:39

W_I_T_E_K pisze:Springi eibacha można zakładać na seryjne amorki.
Producent zaleca takie rozwiązanie.
zaleca hehe ciekawe co na to producenci tych seryjnych amorów ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » pt wrz 11, 2009 10:44

B4 w porównaniu z serią którą wyciągnołem z auta i tak były krótsze o ok 2cm.
Ja mam B4 na eibachach -35 i jest super , nic nie dobija a ni nie obciera. Co zmieniły by amory B6 ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt wrz 11, 2009 10:45

powinny troche usztywnic


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Czarny87 » pt wrz 11, 2009 12:17

a, z tych firm dało by cos rade wybrać czy w jakim sa poziomie tak mniej wiecej do tych co piszecie:D czy dobre, lepse czy gorsze czy jak:D?i jeszcze bym prosił o opd czy lepiej drązek kupić czy tylko końcówkę drazka kierowniczego , co wytrwalsze czy niema róznicy



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt wrz 11, 2009 16:48

Springi eibacha można zakładać na seryjne amorki.
Można zakładać, jep. Tylko trzeba mieć świadomość, że amortyzator wysra się szybciej, niż powinien. Jeśli ktoś ma tego świadomość i zakłada, wszystko jest okej. Gorzej, gdy zakłada i potem ma pretensje, że pożył za krótko (z niewiedzy, z ignorancji, Bóg wie czego jeszcze).
Producent zaleca takie rozwiązanie.
Producent DOPUSZCZA takie rozwiązanie, a nie zaleca. Proszę wejść na stronę Eibacha i przeczytać CO ZALECA Eibach. Oszczędzę Ci czasu - Eibach zaleca montaż amortyzatorów PRO-DAMPER.
W_I_T_E_K pisze:B6 nie mają krótszego skoku tłoczyska są tylko twardsze od B4.
Oczywiście. B6 są dedykowane do sprężyn fabrycznych. W moim poście pisałem o B8 - ot taka niewielka róznica.
MAPET pisze:zaleca hehe ciekawe co na to producenci tych seryjnych amorów
Dokładnie.
W_I_T_E_K pisze:Ja mam B4 na eibachach -35 i jest super , nic nie dobija a ni nie obciera. Co zmieniły by amory B6 ?
Masz B4 i Eibacha, okej. Wszystko śmiga dobrze, okej. Ile km zrobiłeś na tym setupie? Daj Ci Boże jak najdłużej, luzik.
B6? Nie wiele, trochę sztywniejszą charakterystykę. Założyłbyś B8, zauważyłbyś różnicę większą.

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 16:50 ]
Czarny87 pisze:a, z tych firm dało by cos rade wybrać czy w jakim sa poziomie tak mniej wiecej do tych co piszecie:D
Napisz jeszcze raz, czego oczekujesz. Chcesz zawieszenie sportowe, czy zwykłe i jakie chcesz na to przeznaczyć środki.



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » pt wrz 11, 2009 17:18

Nie jestem żadnym tam filozofem jak ty , ale zwykłym użytkownikiem auta.
Nie dam za B6 lub nawet za B8 tysięcy złotych.
Jeżeli masz zwykłego golfa na zwykłym zwyczajnym zawieszeniu to wg twojej gadki nie można jeździć z kompletem pasażerów przez cały czas bo się amorki wysrają .
Jakie jest ugięcie sprężyn z jedną osobą na pokładzie a jakie jest z pięcioma?
35mm , 40mm , 60 ???? I amory to wytrzymują.

35mm to nie jakaś tam wielka gleba. To delikatne obniżenie. I masz rację pomyliłem się że eibach nie poleca tylko dopuszcza seryjne amory do ich sprężyn . Ciekawe dlaczego?

Żeby było git wg. twojej gadki to 3-4 tysiące trza by było wydać na same springi + amory.

Nikogo nie namawiam do tego , mówię tylko że ja tak mam i jest git.

Bez obrazy , podtekstów i tego typu bzdetów.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt wrz 11, 2009 18:24

W_I_T_E_K pisze:Żeby było git wg. twojej gadki to 3-4 tysiące trza by było wydać na same springi + amory.
Przecież kit MTS, czyli kompletny zestrojony zestaw kosztuje 700 pln. Są tam dobrane ze sobą springi i amorki, które mają "ręce i nogi". Według mojej "gadki" nie ma konieczności wydania 3-4 tysięcy. Luzik, temat odpuszczam, bo widzę z kim mam do czynienia (bez urazy).
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 18:25 przez KriSSo, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » pt wrz 11, 2009 18:30

MTS do eibacha porównujesz? No to luzik.
Narazie. :rotfl:

Luzik, temat odpuszczam, bo widzę z kim mam do czynienia (bez urazy).
Nie no spoko ty jesteś fachman i specjalista , ja się na rzeczy nie znam.

Możesz kupić sprężyny Eibacha za ok 700 + amory Bilstein B8 za ok 1900 4szt bo już wg. kolegi KriSSo B6 nawet się nie nadają za 1500zł komplet a o B4 za ok 600 zł za komplet to zapomnij.

Więc masz ciężki orzech do zgryzienia bo możesz dać mało 700 zł za mtsy i dać b.dużo za eibachy + B8.

Na Mtsach jezdziłem u kumpla i powiem ze do mojego zestawu Eibach + B4 wogóle nie ma porównania w komforcie.
To by było na tyle.
Cześć.
Ostatnio zmieniony pt wrz 11, 2009 19:05 przez W_I_T_E_K, łącznie zmieniany 2 razy.



Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Czarny87 » pt wrz 11, 2009 19:20

sorki nie dalem linka:D: http://szulgit.prv.pl


nom chcial bym jakies zamienniki tak by nie ze sportowe czy obnizane bo i tak mi nisko a pracuje w geodezji i czrasem musze gdzieś w boczne drogi niestety:((((( nom chcial bym tylko: zamienniki by odpowiiadały jakościowo wykonaniem co do orginału lub jakei fimry by porostu wysokość standardowa tak jak w orginale ale by było trwałe i mozna było długo pojezdzic......
ale teraz wróciłem z stacji diagnostycznej i szaplaciłem 50 zl z czego sie dowiedziałem ze amortyzatory dobre mama niby ale jak trzepał tona komputerze mu wyskoczylo: 13% uwaga niebezpieczeństwo ale powiedział że nic??????? dobrze powiedział? z enie kazdy amortyzator ma 100%, potem podwozie i mam do wymiany prawy łacznik w przodzie to tez jesli mozna wiedzieć ile kosztuje..... ale by on mi wiecej powiedział to ;/;/powiedizął żenie wie by musiał rozebrac tak nic wiecej nie ejst wstanie stweirdzic:((((( karnoł sie i myslalem ze mi powie ze amory do wymiany i tyle zrobie sobie i nie bedzie już sztywno chodziła tutaj amory dobre:((( to jak amory dobre to co moze byc przyczyną tak kiepskieja mortyzacji:(a przewrazliwion niejeste:(




a co do zgrzytów choć by rwało czy ocieralo przy zakrecie to powiedzial ze to moze byc poduszka gdzies od silnika albo amorow jak sie trzyma powozia ale to by trza rozkrecic albo przegób..... sorki za masłomaslane rozpiske;/;/ ale jakos juz wkurza mnie to:((((( kazdy mowi co innego a chciał bym swojego golfika dopraowdzic do normalności by te powiezie mi dzialalo:( jest tutaj ktos może z okolic zabrza albo gliwic by sie spotkać i karnać zemna zobaczec czy tylko moj taki jest czy wszytskie golfy 4:(((((



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt wrz 11, 2009 19:52

W_I_T_E_K, jesteś gość, luzik. Masz ogromne doświadczenie, przelatałeś na glebie pół miliona km, zajeździłeś 20 zestawów różnych producentów, zatem chylę czoła, czapki z głów. :bigok: Masz b4 + Eibacha, śmigaj i bądź zdrów. Oby Twoje amorki przeżyły znacznie więcej, niż 20 kkm innego forumowicza.

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 19:54 ]
Czarny87 pisze:nom chcial bym jakies zamienniki tak by nie ze sportowe czy obnizane bo i tak mi nisko a pracuje w geodezji i czrasem musze gdzieś w boczne drogi niestety:(((((
Rozejrzyj się za KYB, lub Bilsteinem B4.
na komputerze mu wyskoczylo: 13% uwaga niebezpieczeństwo ale powiedział że nic???????
Spróbuj podjechać jeszcze do inne stacji diagnostycznej, bo Twój diagnosta chyba źle się poczuł.



Czarny87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw wrz 03, 2009 17:39
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Czarny87 » pt wrz 11, 2009 21:23

a czemu:D:D to jdnak jak 13 % top jest do wymiany? czy jak?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Yaro1981 » pt wrz 11, 2009 21:35

pomyślsie sam jak 100% jest oki to co może 13% oznaczać jak kolega wyżej napisał podjdz na inna stacje niech sprawdzą jeszcze raz bo chyba cie ten diagnosta wykrecil na kasie chyba tez sprawdzenie amorkow i nie tylko z tego co wiem kosztuje 20zl a nie 50 to jak pół przeglądu rejestracyjnego


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » pt wrz 11, 2009 22:39

Yaro1981 pisze:pomyślsie sam jak 100% jest oki
nie ma takiej sprawności nawet w nowych amortyzatorach :) to nie energia z gry komputerowej


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt wrz 11, 2009 23:54

Krzyziu pisze:nie ma takiej sprawności nawet w nowych amortyzatorach
Jasne, ale 13% i amor okej, no to albo pomiar jest niewiarygodny, albo diagnosta. Warto sprawdzić gdzie indziej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości