Mając seryjne zawieszenie należy postępować tak samo (chybaowcy2 pisze:mając obniżone zawieszenie należy bardzo uważać żeby auta nie zniszczyć
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Zgubne myślenieowcy2 pisze:Niestety spokój ducha o miskę olejową, komfort jazdy, brak tłuczenia na wszechobecnych krajowych dziurach w aucie przeważyły.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Wiadomo zarówno gleba, jak i seria mają swoje wady i zalety, wszystko kwestia gustu i wyczucia auta: wolisz sztywno i nisko - montujesz glebę, wolisz wysoko i "aero" - jeździsz na serii.
P.S.
A propos SERII
Ciekawy przypadek widziałem ostatnio: na Muchowcu w Katowicach jechały dwa golfy, jeden na serii i jak zaczął hamować, to tak nim bujało w przód i tył, że ze zderzaka mało iskry nie zaczęły lecieć
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[ Dodano: 08 Sie 2009 18:42 ]
Jak w tym skeczu Kabaretu Młodszych Panów...D1_PITER pisze:'kolega się zawiesił'
"Sorry za spóźnienie chłopaki, ale wiecie mam nisko auto zawieszone i jakiś gówniarz żyletkę rzucił no i... stanąłem"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)