Mnie to wygląda na standardowe amortyzatory Bilstein B4 + springi Eibacha -40mm ale do mk3 benzynowego. Opona to 195/50 R15 Dayton ( widać po rzeźbie bieżnika ) na feldze Dezent ( jakby się dokładniej przyjrzeć to widać na kapselku felgi nazwę firmy ) 7,25 cala szerokości z ET35 ( można to dostrzec po kącie padania cienia pod autem ). Jest tam silnik diesla... bo widać to po szczelinie jaka jest między oponą a nadkolem, skoro auto ma springi od mk3. Po linii progu widać też, że tył siedzi niżej niż przód. To jest właśnie urok zastosowania sprężyn z mk3. Mk3 jest cięższe z przodu niż mk2 i dlatego przód będzie lekko wyżej niż tył.
golfik10 pisze:Jaki jest koszt, zeby dobrze zrobic glebe?
Springi Eibacha do mk3 nowe to około 550zł
Amory mogą zostać Twoje, ale nie polecam takiego rozwiązania... najlepsze są sportowe o skróconym skoku jak i twardsze.... tutaj cena około 270zł na przód u kolegi z forum. Tył też coś koło tego...
Zapytasz się skąd to wiem?? Otóż to czerwone to moje auto

.