Negatyw

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Negatyw

Post autor: dogu18 » ndz sie 09, 2009 16:08

Witam

w środę bede miał całkowicie nowe zawieszenie z przodu:)
w czwartek jade na zbierznosc z kątami.
Teraz moje pytanie, chodzi mi ostatnio po głowie delikatny negatyw:D wiem ze może scierac troche nie równo oponki ale może za to będzie się lepiej prowadzic??

jakie są wasze opinie??



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz sie 09, 2009 20:38

Ja miałem przez pewien czas koła pochylone o około 4stopnie, tyle co się dało max na amortyzatorze pochylić. Moje wrażenia były takie, mówiąc w skrócie, auto nadawało się bardziej do 'ostrej jazdy'. Przy pokonywaniu lekkich łuków prowadziło się dość nerwowo (w porównaniu do seryjnych ustawień). Natomiast przy ostrzejszym zakręcie prowadziło się bardziej stabilnie. Koło od wewnętrznej strony zakrętu popiskiwało a to od zewnętrznej miało niesamowitą przyczepność. Teraz mam jeden stopień pochylenia ujemnego i jest ok. Duże pochylenie niewątpliwie wygląda atrakcyjnie, ale ja się bałem o opony. Chociaż z tyłu mam duże pochylenie i się nic oponom nie dzieje.


Obrazek

Marekk18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Marekk18 » pn sie 10, 2009 20:24

a jak zrobić negatyw z tyłu?


Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pn sie 10, 2009 20:27

Z tyłu fabrycznie jest to nieregulowalne. Jednak po rozmowie z moim mechanikiem wytłumaczył mi, że da się zwiększyć ujemne pochylenie koła. Ja nie pamiętam jak. Ja mam dość mocno pochylone koła z tyłu, na oko ze dwa stopnie napewno, nie wiem czy to tak fabrycznie było..


Obrazek

Marekk18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Marekk18 » pn sie 10, 2009 20:36

jakos musi sie dać tylko jak


Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » pn sie 10, 2009 20:37

Wiem, że coś przy mocowaniu piasty. Jakieś podkładki czy coś takiego..


Obrazek

Marekk18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pt sty 02, 2009 17:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: Marekk18 » pn sie 10, 2009 20:50

właśnie dopiero też to wyczytałem


Golf III 2.0 16V ABF GTI na czesci !!!!!!
VW T4 2.4 D multivan na czesci
Golf III 2.0 GTI I 1.8 GT czesci

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości