Jaki to kit? i o ile +/- może obniżać... :/?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kyzrej89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: śr maja 28, 2008 18:36
Lokalizacja: BZA
Kontakt:

Jaki to kit? i o ile +/- może obniżać... :/?

Post autor: kyzrej89 » pn lip 13, 2009 20:43

Witim ludziska :) Dogaduję kupno kit-a od kolego z forum :pub: ale zarówno on jak i ja nie wiemy o ile on obniża i jakiej jest firmy :/... Zamieszczam poniżej linki do fotek auta na owym kicie i zdjęcia samoego kit-a. Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu firmy i parametrów tego sprzętu... :crazy: :blush:
foto 1
foto 2
Kit 1
Kit 2

Ile on "na oko" może mieć nalatane... :/? Właściciel auta twierdził ze 10 tysięcy... Czy tak mniej więcej wygląda kit po przelataniu 10 tysi...? Jakie przebiegi wytrzymują +/- amory "sportowe"..(na polskich drogach) Aha i czy nie będzie problemów z założeniem go do MK2...?
Sory za grad pytań... Liczę na wyrozumiałość i Waszą pomoc ! :)
Pozdrawiam Krzych
Ostatnio zmieniony pn lip 13, 2009 20:47 przez kyzrej89, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.userbars.com][img]http://www.userbars.com/i/524575.gif[/img][/url]
[b]Kasia Skrzynecka & Angelina Jolie FAN[/b]

Awatar użytkownika
jubasq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr paź 10, 2007 20:08
Lokalizacja: Wleń
Kontakt:

Post autor: jubasq » pn lip 13, 2009 23:07

Myślę że jest to 60/40 ale po tych fotkach firmy sie nie rozpozna. Stoi bardzo podobnie (wysokość) jak mój.


MK3 Variant AFN+ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=442695

[URL=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/1467/baf50f8e6f4d0d08med.jpg[/img][/URL]

[b]AFN+BRD+0.216+AWX+11mm+FMIC+G60+Wydech 2,25+ TIP 1Z/BXE + 1,55B + ECUProject (Mirass) = 179,1KM / 381,3Nm[/b]

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » wt lip 14, 2009 09:57

jubasq pisze:Myślę że jest to 60/40
a moim zdaniem raczej 60/60



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » wt lip 14, 2009 14:46

ile obniza to sie prosto wylicza.
mierzysz odleglosc od srodka kola do krawedzi blotnika i porownujesz z pomiarem takiego samego autka na standardowym zawieszeniu.
roznica to jest dokladnie obnizenie.
tylko tak wykonany pomiar jest niezalezny od zalozonych kolek i ilosci powietrza w oponach.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » wt lip 14, 2009 14:56

beetle pisze:mierzysz odleglosc od srodka kola do krawedzi blotnika i porownujesz z pomiarem takiego samego autka na standardowym zawieszeniu.
roznica to jest dokladnie obnizenie.
taa tylko te dane są podawane i mierzone z nowymi zawieszeniami, a gdzie masz taki zdrowy zawias, z każdym porównaniem wyjdzie mu inaczej
beetle pisze:niezalezny od zalozonych kolek i ilosci powietrza w oponach.

chyba raczej zależny jak już
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 14:56 przez A r t u r, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » wt lip 14, 2009 20:22

arturek320 pisze:chyba raczej zależny jak już
he he... ciekawa teoria
pomiar od osi kola do blotnika nie zalezy od rozmiaru kola ani od cisnienia w oponie i dlatego tak sie mierzy.
dla ulatwienia fotka bo chyba sie nie rozumiemy:
Obrazek

pomiary tak jak napisalem na pewno beda dokladniejsze niz te na oko ze zdjecia :)


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt lip 14, 2009 23:17

beetle pisze:pomiar od osi kola do blotnika
z tym że w osi koła nie ma nic co można by przyjąć za odniesienie aby zmierzyć dokładnie :grin: na rysunku możesz sobie narysować środek piasty i zaznaczyć że mierzysz od niego ale podczas pomiaru nie bardzo :bajer:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
A r t u r
,
,
Posty: 1583
Rejestracja: śr cze 13, 2007 19:55
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: A r t u r » wt lip 14, 2009 23:31

beetle pisze:dla ulatwienia fotka bo chyba sie nie rozumiemy:
fakt nie zrozumieliśmy się, fotka wszystko wyjaśnia, lecz i tak jestem negatywnie nastawiony do takiego mierzenia, choć jakąś mniej więcej wartość będziemy mieli



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości