ustawianie zbieżności [MK3 TDI]

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

ustawianie zbieżności [MK3 TDI]

Post autor: MiSZi1 » wt lip 07, 2009 11:29

mam pytanko odnosnie ustawiania zbieżności. Otóż wyczytałem w mądrej księdze że zbieżność ustwia sie tylko i wyłącznie prawym drążkiem kierowniczym nawet jeżeli lewy posiada regulacje.I tu moje pytanie: DLACZEGO ??? u mnie prawy jest tak zapieczony że nie dało rady go ruszyć a musiałem ustawić zbieżność bo dzięki naszym drogom przestawiła sie o 1,5 cm :/ więc wyregulowałem lewym drążkiem.


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt lip 07, 2009 11:49

:rotfl: z tego co wiem to się lewym i prawym ustawia



MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: MiSZi1 » wt lip 07, 2009 12:23

w książce VOLKSWAGEN GOLF III OBSŁUGA i NAPRAWA jest w rozdziale 6 czy 7 napisane że należy ustawiać zbieżność prawym drążkiem. Nie wziąłem tego z powietrza. Tylko zastanawia mnie dlaczego. przecież to chyba nie robi różnicy.


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » wt lip 07, 2009 23:19

MiSZi1 pisze:wyczytałem w mądrej księdze
Widocznie nie taka mądra :helm:
MiSZi1 pisze:w książce VOLKSWAGEN GOLF III OBSŁUGA i NAPRAWA jest w rozdziale 6 czy 7 napisane że należy ustawiać zbieżność prawym drążkiem. Nie wziąłem tego z powietrza. Tylko zastanawia mnie dlaczego. przecież to chyba nie robi różnicy.
Nieprawda! Kłamstwo! Bubel! Kicz!

:jezor:

Nie znają się w tej książce. Chyba sobie za dużo skopiowali z książki o Mk2. To w Golfie Mk2 zbieżność ustawia się tylko na prawym drążku, bo na lewym nie ma wogóle regulacji. W Golfie Mk3 zbieżność ustawią się na obydwu drążkach i na obydwu jest regulacja. Książki to nie wszystko, zapytaj się pierwszego lepszego mechanika. Jak się bardzo uprzesz to ustawisz zbieżność tylko i wyłącznie na prawym drążku, ale będzie to wpływało negatywnie na bezpieczeństwo jazdy i w dodatku będziesz musiał przestawiać kierownice, żeby była prosto, o i tak Ci się idealnie nie uda. W Mk3 rozwiązano ten problem który był w Mk2. Regulacja jest na obydwu drążkach i na obydwu się reguluje. :bigok:

A dlaczego reguluje się na obu? Bo dzięki temu masz równo wykręcone obie końcówki (bezpieczeństwo) i kierownice idealnie prosto (wygoda).


Obrazek

MiSZi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: ndz sie 19, 2007 14:54
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: MiSZi1 » śr lip 08, 2009 12:18

no i o taką odpowiedź mi chodziło. temat uważam za zamknięty. plusik dla ciebie.


Golf 3 TDI - 15 000 zyli
rejestrcja - 749 zyli
radość z jazdy - BEZCENNA

za wszystko inne zaplacisz kartą MASTERCARD :P

Mój Albert http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162196

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości