Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz sty 04, 2009 16:18

Witam

Mam dwa pytania..

Czy jak glebujecie gwintem to ustawiacie wysokość lewego względem prawego mierząc wysokość opony od nadkola? liczycie liczbę zwojów i ustawiacie jednakową? Metod może być dużo, jakie stosujecie?

Jak wygląda jazda na gwincie z poliuretanami. Domyślam się, że seryjne tyleje gumowo-metalowe dają resztki komfortu a na poliuretanach?


Obrazek

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » ndz sty 04, 2009 16:21

Ja suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.



Awatar użytkownika
D1_PITER
Forum Master
Forum Master
Posty: 1411
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:13
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: D1_PITER » ndz sty 04, 2009 16:25

barteKKK03 pisze:Ja suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..


Obrazek

Awatar użytkownika
vwosiu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 767
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 14:46
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: vwosiu » ndz sty 04, 2009 17:02

barteKKK03 pisze:a suwmiarką mierzę ilość pozostałego gwintu i ustawiam tak żeby na obu było jednakowo.
ja czynię tak samo
PITERsca pisze:Na logikę jest to dobra metoda ale moim zdaniem w pełni nie wykorzystuje zalety gwintu. Osobiście twierdzę, że należałoby zatankować pół baku, i włożyć do samochodu to wszystko co wozimy na co dzień i starać się ustawić poziom. Równolegle do ziemi. Gwint właśnie daję tą możliwość, że auto może stać równo..
wykorzystanie gwintu jest wówczas jak się skończy skala :green_fuck: skręci się do końca
nie zawsze idzie równo ustawić tak jak piszesz zawsze jest coś co chcesz jednak poprawić a gwint daje możliwość by było nisko :) dla mnie dalej będzie dobrym rozwiązaniem suwmiarka :bigok:



Awatar użytkownika
rafal85rtc
...
...
Posty: 676
Rejestracja: śr maja 23, 2007 19:02
Lokalizacja: RATOVWICE
Kontakt:

Post autor: rafal85rtc » sob kwie 11, 2009 12:16

Obrazek Obrazek u mnie na tym zawieszeniu tak siedzi i jest jeszcze mozliwosc nizej ale juz teraz nie da sie pojezdzic :jezor:


NOOO BAASS NOO FuNN!!!!
moje MK3 viewtopic.php?f=88&t=364418" onclick="window.open(this.href);return false; :)

Awatar użytkownika
sirmoses
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 23:05
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: sirmoses » czw cze 18, 2009 13:55

Christopherek pisze:więc nie piszcie głupot(nie mówię że w tym temacie jest coś na ten temat ale ogólnie) że hokej wam pęka
hmmm ja dwa rozwalilem jezdzilem z nimi max 2 dni :) na pierwszym lepszym lezacym policjancie zostawilem :) i czepiam o wszystko co jest tylko mozliwe :)

jezdzi sie swietnie, trzyma sie drogi jak opetany... ale cos za cos... kregi w kregoslupie przestawiam, jak wpadne w dziure to zeby wybijam, ogolnie nie polecam


moje autko:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1452376#1452376

Awatar użytkownika
Marko16v
Dr Swap
Dr Swap
Posty: 451
Rejestracja: pn mar 30, 2009 22:39
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Marko16v » czw cze 18, 2009 14:00

Tak apropo pudełek od zapałek :-P


Obrazek

ps. tego plastiku ze zdjęcia już nie mam :-P, ale hokej jak narazie wszystko znosi dzielnie :hmm:
Ostatnio zmieniony czw cze 18, 2009 14:01 przez Marko16v, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...

Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » czw cze 18, 2009 14:37

Nie będę zakładał nowego tematu więc piszę tu:
Na aukcjach w treści jest napisane że (gwinta) da się skręcić do 70mm ale gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że da radę więcej tylko że to już wtedy bez homologacji? :grrr: Jak to jest?


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Post autor: pczerniej » pt cze 19, 2009 14:11

teoretycznie powinien być prześwit pomiędzy oponą a nadkolem


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt cze 19, 2009 14:18

pczerniej pisze:teoretycznie powinien być prześwit pomiędzy oponą a nadkolem
dokładnie teoretycznieale można jezdźić i niżej :bajer:



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pt cze 19, 2009 16:10

GoBoss_malbork pisze:Na aukcjach w treści jest napisane że (gwinta) da się skręcić do 70mm ale gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że da radę więcej tylko że to już wtedy bez homologacji?
A co ci z tej homologacji jak policja sama nie wie jak powinno być .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » sob cze 20, 2009 09:46

Panowie i Panie mozecie mi powiedziec czy to jest -60 u mnie na przodzie. Poprzedni wlasciciel auta mówi ze jest -60. Od hokeja do ziemi ma 10cm. A od nadkola 58 czy 59 do ziemi na felgach 14x6 i oponie 185x60x14. Pozdrawiam moze ktos sie wypowie
Obrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob cze 20, 2009 13:33

po zmianie springów póki co z tyłu z GT cupline -60 na H&R -40 jest wyraźna poprawa w prowadzeniu auta, nie skacze tak, teraz szukam przodu H&R -40 i zobaczymy jak to będzie, dodam że mam amory o skróconym skoku


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob cze 20, 2009 17:47

chłopaki mam pytanie:
jak mocno przykręcić śrubę która trzyma łożysko i sprężynę w zawieszeniu nowy typ w mk3? Tak z czuciem, ile się da ręcznie czy mogę pneumatem przykręcić?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości