vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co robić?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co robić?
witam wszystkich. Mam poważny problem ze swoim vw golf II. Z przodu mam sportowe całe zawieszenie, a z tyłu tylko sprężyny (NARAZIE) ... Aluski z tyłu są 16" 215x40 i niemozliwa jest jazda w trzy osoby nawet. Przy niewielkich nierównościach jest tragedia, albo niedługo stracę błotniki albo opony. Pilnie musze kupić do tych sprężyn jakies amortyzatory na tył... Moje pytanie brzmi- ALE JAKIE??? Które są najtwardsze? co zrobić by nie dobijało?? czy ktoś jest w stanie podać mi konkretne nazwy, firmy amortyzatorów, czy cokolwiek co doprowadzi mnie do trafionego zakupu częsci??proszę o odpowiedzi i pomoc, pozdrawiam, rav
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 12:31 przez rav-vwII, łącznie zmieniany 1 raz.
może gwint???
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
gwint jak najbardziej, z przodu juz mam zawieszenie i jest ok i nie chce sie dodatkowo ladowac w koszty, a dobrego zawieszenia wyrzucać to nie ma sensu... Jesli ma ktoś gwinty ale tylko 1 parę na tył to kupię, bo wszędzie są dostepne tylko w komplecie... a moim problemem jest sam tył. Jakies inne kupić?? jakie?? Co robć??
w dziale sprzedam części najpewniej, możesz zajrzeć na forum golf3 tam też wpadaja części do II (to jest tylko porada a nie reklama klubu) za nieduże pieniądze można kupić porządnych rirm, ja mam gwint mts i każdemu go polecamrav-vwII pisze:Jakies inne kupić?? jakie?? Co robć??
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Re: vw golf II Powazny problem z zawieszeniem... TRZE co rob
To nie tak. Jeżeli założysz twarde amortyzatory to nie będzie dobijało na nierównościach, ale jak zapakujesz 4.. 5 osób to sytuacja z tarciem się powtórzy.rav-vwII pisze:amortyzatory na tył... Moje pytanie brzmi- ALE JAKIE??? Które są najtwardsze?
Jest kilka możliwości:rav-vwII pisze:co zrobić by nie dobijało??
1. Podnieść samochód (inne sprężyny lub regulacja na talerzykach w amortyzatorze sportowym)
2. W nadkolach zaklepać ranty lub poszerzyć całe nadkola
3. Zmienić felge
- smad vw maniak
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 23:11
- Lokalizacja: DWR
- Kontakt:
i zapodaj nam foto, mnie ciekawi mk2 na 16calach z opona 215... ja u siebie mam kit -80/60 i zimówki r13 155/80 pościnało mi bieżnik to co dopiero takie koło i kapeć przy -40
pozatym tjunowane auta są szybsze bo jeździ sie w nich w max 2 osoby....
pozatym tjunowane auta są szybsze bo jeździ sie w nich w max 2 osoby....
<b>Dziś Jesteśmy Ludźmi Przed Którymi Ostrzegali Nas Rodzice ! ! !</b>
[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]
[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]
dlatego napisałem o gwincie, twardze amortyzatory dużo nie zmieną, oczywiscie sytuacja się poprawi ale to nie będzie to tak do końca, gwintem możeszD1_PITER pisze:To nie tak. Jeżeli założysz twarde amortyzatory to nie będzie dobijało na nierównościach, ale jak zapakujesz 4.. 5 osób to sytuacja z tarciem się powtórzy.
D1_PITER pisze:1. Podnieść samochód
dlatego wg mnie i podejrzewam że wiele osób mnie poprze, nie wiem czy czytałeś ale kolega z przodu ma gwint a z tyłu nie
nie tak do końca ale coś w tym jest, rzadko się widuje więcej niz 3 osoby w klawym autkusmad vw maniak pisze:pozatym tjunowane auta są szybsze bo jeździ sie w nich w max 2 osoby....
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
A to nie doczytałemPiotrTDI pisze:nie wiem czy czytałeś ale kolega z przodu ma gwint a z tyłu nie
W takim razie tak jak mówi PiotrTDI polecam szukać gwintu na tył. No to nic nie wymodzisz jak masz seryjny amortyzator. Kup sportowe i będziesz miał regulacje na talerzykach to sobie ewentualnie podniesiesz. Oczywiście gwint to dużo lepsze rozwiązanie ale również kosztowniejsze.
[ Dodano: 12 Cze 2009 11:36 ]
Pewnie wszystkim tył przyciera Żart.PiotrTDI pisze:rzadko się widuje więcej niz 3 osoby w klawym autku
Ostatnio zmieniony pt cze 12, 2009 11:33 przez D1_PITER, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki za podpowiedzi wszystkim W poniedziałek kupuję więc amorki wraz ze sprężynami na tył z możliwością regulacji wysokości na talerzykach a awaryjnie mam jeszcze gumy wkręcane w zwoje sprężyny jakby coś się nadal działo, chociaż myślę też o odbojach gumowych, ale z tym to zobaczę ) 20.06 muszę zrobić ponad 500km więc wszystko musi grać
[ Dodano: 13 Cze 2009 12:04 ]
foto wystawie chętnie, tylko muszę cyknąć kilka, nie mam na razie żadnych bo nie zdażyłem jeszcze zrobić jak stoi na tych felgach, chociaż przyznam że na ulicy robi wrażenie
[ Dodano: 13 Cze 2009 12:04 ]
foto wystawie chętnie, tylko muszę cyknąć kilka, nie mam na razie żadnych bo nie zdażyłem jeszcze zrobić jak stoi na tych felgach, chociaż przyznam że na ulicy robi wrażenie
rav-vwII, zobacz jak u mnie to wygląda a mam felgi 14 i na połowe gwint ustawiony a w sprawie kosztów to do końca się nie zgodze z resztą zalezy na jakich cześciach, jak chciałem wymienić wszystko na lux częsciach od GTI to wyszlo mi mniej więcej tyle samo co gwint u naszego przyjaciela z forum no i na gwincie to 5 os i z cm może w dół pójdzie
Moja Lalka
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
po pierwsze jakie masz tam felgi?? 9 ??
tam nie pomoze Ci nic zadna zmiana zawieszenia!!! Cięcie rantów błotników to takie minimum...chociaz przy mk2 nie wiem czy wystarczy na takiej oponie.
tam nie pomoze Ci nic zadna zmiana zawieszenia!!! Cięcie rantów błotników to takie minimum...chociaz przy mk2 nie wiem czy wystarczy na takiej oponie.
Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 15:34 przez Bossman, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
przyznam, że po wymianie zawieszenia na sportowe i podniesieniu maksymalnie położenia talerzyka na samą górę... (zastosowałem też tulejkę pod talerzykiem zeby stał jeszcze wyżej) hmmm... nadal trze przy liczbie powyżej 3 osób. Czy moim jedynym wyjściem jest poszerzanie błotników? Felgi eleganckie, a problemów przez nie masę... skończyły mi się już pomysły. co robić? Rozmiar tylnych felg to R16 9J ET25.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości