Chcialbym obniżyć golfika GT TDI
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Chcialbym obniżyć golfika GT TDI
Chciałbym zaczerpnąć od was rady
Chciałbym zglebić swojego golfika GT TDI ma seryjne zawieszenie, nie chce całkowitej gleby ( wiadomo jakie sa ulice u nas ) ale chociaż zeby prześwit sie zmniejszył o polowe z tego co jest
Chce niżej i zęby nie było az tak twardo ( przy takim zawieszeniu, jestem chory jak mam jechac rozkopana ulica a co dopiero na glebie )
szkoda mi sie pozbywać tego zawieszenia gdyz na przegladzie wyszlo lekko ponad 70%
moze wystarczyło by same sprężyny zmienić
Ile ewentualnie bym dostal za swoje kompletne amorki ze sprężynami
myślałem tez o gwincie - jaki byscie polecici
Możecie podsunąć pare auckji na allegro ??
Z gory wielkie dzieki
Ps moze ktos zrobi jakies male WT na glebie
Chciałbym zglebić swojego golfika GT TDI ma seryjne zawieszenie, nie chce całkowitej gleby ( wiadomo jakie sa ulice u nas ) ale chociaż zeby prześwit sie zmniejszył o polowe z tego co jest
Chce niżej i zęby nie było az tak twardo ( przy takim zawieszeniu, jestem chory jak mam jechac rozkopana ulica a co dopiero na glebie )
szkoda mi sie pozbywać tego zawieszenia gdyz na przegladzie wyszlo lekko ponad 70%
moze wystarczyło by same sprężyny zmienić
Ile ewentualnie bym dostal za swoje kompletne amorki ze sprężynami
myślałem tez o gwincie - jaki byscie polecici
Możecie podsunąć pare auckji na allegro ??
Z gory wielkie dzieki
Ps moze ktos zrobi jakies male WT na glebie
Ostatnio zmieniony czw kwie 23, 2009 21:51 przez Dzaba83, łącznie zmieniany 4 razy.
posłużę Vagiem
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
kolego podstawa jest taka
- albo sprężyny seryjne od wersji 2.0 GTI (takie jak ja mam) + te amorki co masz
- albo sprężyny 40/40 (np. Eibach - zachowany komfort + obniżenie) + w ostateczności te amorki co masz (choć ja bym już je zmienił na sportowe) ale w ostateczności mogą zostać te co masz
- 60/60 + sportowe amory
- albo gwint
z tego co piszesz że chcesz zmniejszyć prześwit o połowe to hmmm.... to albo gwint albo kit 60/60 (czyli sportowe sprężyny + amory)
- albo sprężyny seryjne od wersji 2.0 GTI (takie jak ja mam) + te amorki co masz
- albo sprężyny 40/40 (np. Eibach - zachowany komfort + obniżenie) + w ostateczności te amorki co masz (choć ja bym już je zmienił na sportowe) ale w ostateczności mogą zostać te co masz
- 60/60 + sportowe amory
- albo gwint
z tego co piszesz że chcesz zmniejszyć prześwit o połowe to hmmm.... to albo gwint albo kit 60/60 (czyli sportowe sprężyny + amory)
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
no przy glebie -60 to przeswitu w ogole nie bedzie..eldorado84 pisze:z tego co piszesz że chcesz zmniejszyć prześwit o połowe to hmmm.... to albo gwint albo kit 60/60
Dzaba83, mam podobny problem, bo mam w super stanie zawieszenie, jeszcze dlugo pojezdzi i zal mi wywalac to co mam i kupic albo uzywke po przejsciach, albo nowy shit za 600zl, bo oprocz tego ze to obniza to wiecej zalet nie ma, a na firmowy niski zawias to mnie nie stac... ostatecznie gdybym mial wywalone zawieszenie to pewnie bym jakiegos mts technika wstawil, bo cenowo na allegro wyjdzie taniej niz kupno samych amorkow np bilstein b4..no ale cos za cos..
tak ostatnio sie zastanawialem nad talerzykami obnizajacymi..koszt takiej zabawy to ok 60zl za talerzyki, geometria 70zl takze 130zl jesli sam sobie je zalorzysz.. przod powinien usiasc jakies 1.5-2cm podobno, z tego co widze to Twoj golfik stoi tak jak moj, czyli 4palce na styk wchodza miedzy opone a blotnik, takze takie 2cm to juz by fajnie poprawilo wyglad, a co do tylu, to hmm zalewac go do pelna, to tez usiadzie..
bo niskie springi do seryjnych amorkow to chyba najgorszy wybor, padna szybko amory, a kupowanie na raty amorow i springow wychodzi sporo drozej niz kompletu.. wiec albo delikatnie talerzykami pokombinuj, albo kupuj juz komplecik, a za swoja uzywke to smiecie a nie pieniadze wezmiesz niestety , chyba ze akurat jakis znajomy bedzie chcial wziac..
tu masz link do talerzykow http://www.moto.allegro.pl/item61095217 ... rezyn.html
wlasnie pojawily sie talerzyki na tylna os, gwintowane hehe, mysle ze to jest dobre polaczenie cena/efekt no i nie ucierpi Ci na tym zawiecha tak jak przy -40 na seryjnym amorku..
tylne http://www.moto.allegro.pl/item61341213 ... t_kpl.html
haps, Dokladnie , gdybym miał amory wyjachane to by nie było problemu kupil bym gwint lub kit
Tak poza tym mam 2 skarbonki, sezon sie zaczął i teraz jeszcze motorek
Myślałem o sprężynach -40/-40 ale odpuszczę sobie, nie wiadomo jak długo na tym pojeżdżę, wywalę 300 zl na sprężyny a możne po miesiącu, tak jak mowisz szlak trafi amorki i tak przyjdzie mi kupic nowe, szkoda kasy
Tak by mi pasilo - fotka z neta
Pomysle jeszcze nad tymi talerzykami, choc nie chce mi sie w to bawić za bardzo
Tak poza tym mam 2 skarbonki, sezon sie zaczął i teraz jeszcze motorek
Myślałem o sprężynach -40/-40 ale odpuszczę sobie, nie wiadomo jak długo na tym pojeżdżę, wywalę 300 zl na sprężyny a możne po miesiącu, tak jak mowisz szlak trafi amorki i tak przyjdzie mi kupic nowe, szkoda kasy
Tak by mi pasilo - fotka z neta
Pomysle jeszcze nad tymi talerzykami, choc nie chce mi sie w to bawić za bardzo
posłużę Vagiem
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
to co pokazałeś to golfik GTI na seryjnym zawiasie 20/20 albo na obniżonym 40/40 , choć skłaniał bym się na seryjne 20/20Dzaba83 pisze:haps, Dokladnie , gdybym miał amory wyjachane to by nie było problemu kupil bym gwint lub kit
Tak poza tym mam 2 skarbonki, sezon sie zaczął i teraz jeszcze motorek
Myślałem o sprężynach -40/-40 ale odpuszczę sobie, nie wiadomo jak długo na tym pojeżdżę, wywalę 300 zl na sprężyny a możne po miesiącu, tak jak mowisz szlak trafi amorki i tak przyjdzie mi kupic nowe, szkoda kasy
Tak by mi pasilo - fotka z neta
[url=http://images39.fotosik.pl/107/f6fcdd01f4f8654fm.jpg]Obrazek[/URL]
Pomysle jeszcze nad tymi talerzykami, choc nie chce mi sie w to bawić za bardzo
Dobrze prawisz - przy 40/40 springach w połączeniu z serią amorem bedzie lekka lipa bo szybciej amorki wyglują
Poszukaj seryjnych sprężyn od GTI lub VR6 tak jak ja mam, zobaczysz że ładnie siądzie, a pozatym amorek tak po dupie nie dostanie. Jutro bede na działce to porobie foty i pokaże ci jak siedzi diesel na zawieszeniu 20/20 GTI seryjnym
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
tak wygląda na 20/20 (z pełnym bakiem paliwa), sądsze że tragedi nie ma jeżeli chodzi o wysokośćDzaba83 pisze:eldorado84, fajnie , wiec czekam za foto dużo mi pomorze zdjęcie poglądowe , nie chce zakładać i potem ściągać bo to bez sensu
muszę sie zaopatrzyć w ściągacz do sprężyn
A co do tego Golfika GTI to ma sprężyny 40/40 Eibach
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości