Tuning amorków?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz kwie 12, 2009 11:44

KLASSIK, dzięki wielkie :D we wtorek jadę do znajomego po zawieszenie z golfa i biorę się do roboty:D Będzie gwint że czacha dymi xD

Powiedz mi tak poza tym czy zawieszenie w mk1 jest takie same w benzynie i w dieslu czy to jakoś inaczej jest zrobione?


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » ndz kwie 12, 2009 13:04

bandyta mk1love pisze:czy zawieszenie w mk1 jest takie same w benzynie i w dieslu czy to jakoś inaczej jest zrobione?
sprezyny w dieslu bede twardsze,reszta to samo


www.cultstyle.pl

Damian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 25, 2007 20:29
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Damian » pn kwie 13, 2009 10:56

witam panowie mam taki pytanko czy da sie tez tak przerobic zawieszenie w mk2 syncro czy raczej nie za bardzo



Awatar użytkownika
KLASSIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: czw mar 30, 2006 13:55
Lokalizacja: Józefów

Post autor: KLASSIK » pn kwie 13, 2009 12:59

da sie ale po co skoro mozna kupic taki zawias

pzdr
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 13:23 przez KLASSIK, łącznie zmieniany 1 raz.


www.cultstyle.pl

Damian
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw sty 25, 2007 20:29
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Damian » pn kwie 13, 2009 14:22

tak mozna kupic ale znalesc takie gwinty to troche cieszko i troche drogie



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » wt kwie 14, 2009 22:18

Dobra Damian Klassik nas nakierował to jakoś sobie poradzimy :D

Mam nadzieję ze za niedługo pochwalimy się efektami ;p

[ Dodano: 17 Kwi 2009 23:57 ]
Ja mam jeszcze takie pytanko do fachowców :D jak się przerabia zwykłe zawieszenie na sportowe to skraca się tłoczysko ,,u góry" czy na dole (w środku w amortyzatorze), nie trzeba po takim zabiegu skracac obudowy amortyzatora również?


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości