MK IV zawieszenie gwintowane ?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
To tez sie podepnę pod temat zebym nie robic nowego.
No właśnie to jak to jest z tym glebieniem Golfa 4? Jakia max gleba aby nie trzeba było zmieniać stabilizatora? Jakby ktos mógł podpiąć zdjecia jak wygląda taka gleba to było by ok (szczególnie w przypadku kombi bo takiego będę kupował - rodzinka sie powieksza). Na razie to raczej jakies sprężynki bedzie mozna tylko zmienić żeby mi dzieciaka nie wytrzęsło, ale później to w planach jakiś nie za twardy gwint. Jak bedzie trza zmieniac stabilizator to jaki koszt takiej wymianki (tego z S3 i tuningowanego - który lepiej szukać)?
z góry dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
No właśnie to jak to jest z tym glebieniem Golfa 4? Jakia max gleba aby nie trzeba było zmieniać stabilizatora? Jakby ktos mógł podpiąć zdjecia jak wygląda taka gleba to było by ok (szczególnie w przypadku kombi bo takiego będę kupował - rodzinka sie powieksza). Na razie to raczej jakies sprężynki bedzie mozna tylko zmienić żeby mi dzieciaka nie wytrzęsło, ale później to w planach jakiś nie za twardy gwint. Jak bedzie trza zmieniac stabilizator to jaki koszt takiej wymianki (tego z S3 i tuningowanego - który lepiej szukać)?
z góry dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 14:09 przez krzysiekp, łącznie zmieniany 1 raz.
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
krzysiekp, ja teraz mam tak jak na zdjeciu ponizej. Czyli i z przodu i z tylu kola na 15" z seryjna guma chowaja sie w nadkolach. Stabilizator najprawdopodobniej nadal seryjny (chyba, ze ktos wczesniej w Niemcowni zmienil)
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 12:09 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
dzieki STORM
czyli to jest -50mm
pisząć, że gumy chowają się w nadkolach masz na myśli, że nadkole przysłania już oponę tzn., że jak byś miał mniejsze ET to by nadkola opadły na gumach?
a jak z prześwitem pod silnikiem (tzn. pod tą osłoną) przy takim obnizeniu? ile tam tego jest?
i tak przy okazji - z jakiego TDI Ty masz te 155KM i 320NM??
pozdr
czyli to jest -50mm
pisząć, że gumy chowają się w nadkolach masz na myśli, że nadkole przysłania już oponę tzn., że jak byś miał mniejsze ET to by nadkola opadły na gumach?
a jak z prześwitem pod silnikiem (tzn. pod tą osłoną) przy takim obnizeniu? ile tam tego jest?
i tak przy okazji - z jakiego TDI Ty masz te 155KM i 320NM??
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Teoretycznie tak. Ale zawias zrobilem po swojemu - czyli ukladankakrzysiekp pisze:czyli to jest -50mm
MTS, Sachs, H&R i AP-sportfahrwerk. Stad zakladane obnizenia moga byc rozbiezne..
Teoretycznie tak.. Ale to z 9" musialbym zaladowac i ET 15 - bo tam jeszcze sporo miejsca jest na ta chwile (a felgi teraz 7" i ET 35)krzysiekp pisze:pisząć, że gumy chowają się w nadkolach masz na myśli, że nadkole przysłania już oponę tzn., że jak byś miał mniejsze ET to by nadkola opadły na gumach?
To najslabsze ogniwo mkIV. Silnik i oslona cholernie nisko zawieszone. Od oslony jest max 5-7 cm - ale porzezbie z nia troche na wiosne teraz nia przycieram czeeeeeeeesto...krzysiekp pisze:a jak z prześwitem pod silnikiem (tzn. pod tą osłoną) przy takim obnizeniu? ile tam tego jest?
Z 1.9TDI ALH 90 KMkrzysiekp pisze:i tak przy okazji - z jakiego TDI Ty masz te 155KM i 320NM??
S3 - sam drążek z S3/TT to koszt jakies 100zł na znanym portalu aukcyjnym (pisz zapytania do tych co mają przednie całe zwiasy) plus do tego nowe łączniki ok 50-60zł za sztukę. Niestety większość gwintów nie ma uchwytów na łącznik (foto - żółte strzałki), więc pozostaje 2-ga opcja z odpowiednikiem tuningowym.krzysiekp pisze:S3 i tuningowanego - który lepiej szukać)?
FK kosztuje na ebay 100euro, na stronie dystrybutora 149 euro, H&R jest jeszcze droższy. W PL nie spotkałem się z ofertą takich stabi. Do tego regulowane łączniki jakieś 50-60 euro.
Do tego wszystkiego dochodzi wymiana - trochę roboty jest. W warsztacie krzykną jakiś 200 zł pewnie, ale oczywiście można zrobić samemu.
Jak miałem obniżone jak SToRM, to już porządnie obcierało, potem jak jeszcze niżej poszedł to półoś miała praktycznie cały czas kontakt ze stabilizatorem.
Jak widać nie każdy stabi równy przy glebieniu.
No widzisz - rzeczywiscie ciekawe.... Mi na tym setupie miedzy polosia a stabilizatorem jest ze 8 cm luzu... przy maksymalny ugieciu to i tak jeszcze spoooooroooo zostaje..XXGTI pisze:Jak miałem obniżone jak SToRM, to już porządnie obcierało, potem jak jeszcze niżej poszedł to półoś miała praktycznie cały czas kontakt ze stabilizatorem.
Jak widać nie każdy stabi równy przy glebieniu.
Co ciekawe - u znajomego, w GTI TDI ARL na seryjnej glebie (czyli -20mm w GTI) jest mniej luzu niz u mnie..
Re: MK IV zawieszenie gwintowane ?
szczep2008 pisze:posiadam VW Golfa IV, na dzień dzisiejszy jest niewielka gleba -30mm (sprężyny Weitec).
Przymierzam się do zakupu zawieszenia gwintowanego, jakich producentów polecacie, na co zwracać uwagę przy zakupie ?
Jak bedziesz juz zdecydowany sprzedać spręzyny to daj znać , odkupie je od Ciebie.
bo mała gleba
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
witam!
raz jeszcze wznawiam temat zawieszenia gwintowanego do mk4,
z racji na wysoki kurs euro jestem zmuszony zrezygnować z weiteca i zastanawiam sie nad 2 firmami, FK i niedawno znalezione APEX
http://www.allegro.pl/item583996160_ape ... tavia.html
http://www.apexsuspension.com/gb/index. ... _catalogue
o FK troche poczytałem na forum, a co myslicie o APEX? warte polecenia? może ktoś ma już założone takie zawieszenie?
zależy mi na zawieszeniu gwintowanym do mk4 z regulacja na przednia i tylnia oś, dobrej jakości do 2000zl...
raz jeszcze wznawiam temat zawieszenia gwintowanego do mk4,
z racji na wysoki kurs euro jestem zmuszony zrezygnować z weiteca i zastanawiam sie nad 2 firmami, FK i niedawno znalezione APEX
http://www.allegro.pl/item583996160_ape ... tavia.html
http://www.apexsuspension.com/gb/index. ... _catalogue
o FK troche poczytałem na forum, a co myslicie o APEX? warte polecenia? może ktoś ma już założone takie zawieszenie?
zależy mi na zawieszeniu gwintowanym do mk4 z regulacja na przednia i tylnia oś, dobrej jakości do 2000zl...
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 00:20 przez ravenwwa, łącznie zmieniany 1 raz.
MK IV zawieszenie gwintowane ?
APQCHARZ pisze:więc jaki gwint mozecie polecić do 2000zł??
made by KW
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- DamianCU
- Gadatliwa bestia
- Posty: 900
- Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
- Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
MK IV zawieszenie gwintowane ?
A może DTS
http://allegro.pl/gwintowane-golf-4-iv- ... 37868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/gwintowane-golf-4-iv- ... 37868.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości