Zawieszenie gwintowane WEITEC Hicon GT/GTN

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Zawieszenie gwintowane WEITEC Hicon GT/GTN

Post autor: Zybi236 » wt lut 03, 2009 11:25

Witam, po dłuższym rozeznaniu się w temacie gwintów u przedstawicieli, u importerów i w sklepach mam zamiar zakupić zawias gwintowany Weitec'a. Zastanawiam się nad dwiema opcjami, tzn Hicon GT z regulacją wysokości za pomocą gwinta na przodzie i tyle oraz Hicon GTN (tańszy) z regulacją wysokości na przodzie poprzez gwint i na tyle poprzez talerzyki wpuszczane w rowki nacięte na różnych wysokościach goleni tylnego amora (brak płynnej regulacji). Różnica w cenie jest dość znaczna, bo ok. 500zł. Nie wiem na który zestaw się zdecydować, może ktoś lata na jednym z nich i napisze mi jak to się sprawuje, jak z twardością itp itd. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :bigok:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 03, 2009 11:36

a jakei ceny sa koncowe tego i tego? podaj mi model auta dokaldnie lub numery zawiasów


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » wt lut 03, 2009 11:47

MAPET, zawias ma być do Golfa MkIII GTI Edition 2.0 8V 96r.
Co do cen to wariant GT 3000zł bez paru złotych a GTN ok. 2500zł


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt lut 03, 2009 20:48

GT wycgodzi przy obecnym kursie euro ok 2900 zl mi
GTN ok 2300zł

niestety euro szaleje :(


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

remus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 23, 2008 00:15
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: remus » ndz mar 15, 2009 14:45

a powiedzcie mi czy ktorys z nich ma regulacje twardosci z tylu i z przodu?


Remus

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » ndz mar 15, 2009 15:59

remus, ani Hicon GT ani GTN. Regulacje twardości ma tylko HICON TX :bigok: ale kszt to ok 4000zł :crazy:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

remus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: śr sty 23, 2008 00:15
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

Post autor: remus » ndz mar 15, 2009 18:04

a sa jakies tansze ktore maja regulacje twardosci z tylu? jakas inna firma?


Remus

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz mar 15, 2009 20:29

sa drozsze.... musisz sie liczyc z kwota ok 3 tys wzyz mysle zeby mialo reg najtaniej to chyba Weitec i FK


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » ndz mar 15, 2009 21:32

Chyba FK w serii Highsport albo Konigsport ma regulację twardości ale też koszt ok 3000-3600zł z tego co zdążyłem się zorientować :bigok:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » śr mar 18, 2009 12:58

Zybi236, ja miałem zestaw weiteca Hicon GTN a teraz mam Hicon GT i powiem Ci ze na obu się jeździło tak samo czyli bardzo dobrze.... nie wyczułem żadnej różnicy :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » śr mar 18, 2009 20:33

Kwiatoshi pisze:Zybi236, ja miałem zestaw weiteca Hicon GTN a teraz mam Hicon GT i powiem Ci ze na obu się jeździło tak samo czyli bardzo dobrze.... nie wyczułem żadnej różnicy :bigok:
A jak się sprawowała regulacja tylnych kolumn za pomocą tych rowków w GTN? :bajer:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » czw mar 19, 2009 13:20

Zybi236, regulacja jest na pewno bardziej kłopotliwa niż gwintem... ale jak wyjmiesz kolumny to nie ma problemu, ja miałem już strasznie stare i pordzewiałe a i tak bez problemu zdjąłem te pierścionki i sobie wszystko przesuwałem :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » czw mar 19, 2009 13:35

Kwiatoshi pisze:Zybi236, regulacja jest na pewno bardziej kłopotliwa niż gwintem... ale jak wyjmiesz kolumny to nie ma problemu, ja miałem już strasznie stare i pordzewiałe a i tak bez problemu zdjąłem te pierścionki i sobie wszystko przesuwałem :bigok:
A na jakiej zasadzie to działa, czymś się blokuje te talerzyki w danym ustawieniu? :bajer:


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

Kwiatoshi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
Kontakt:

Post autor: Kwiatoshi » czw mar 19, 2009 23:40

działa to tak ze na kolumnie jest chyba 6 rowków (nacięć) co centymetr. W ten rowek wkłada się pierścień a na niego talerz o który opiera się sprężyna... ja u siebie miałem ustawione na środkowym położeniu to obniżenie wynosiło mniej więcej -60mm :bigok:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości