kolego a dokładniej z tymi uszkam gumowymi? tz były sztywne,twarde czy juz zużyte miekkie a gofer siedział na odbojach czy jak?Wajsik pisze:a konkretnie te uszka gumowe na których wisi.
Zawieszenie MK3 Stuka
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 23:32 przez broda1920, łącznie zmieniany 1 raz.
na samym końcu tłumika masz dwa uszka gumowe.Normalnie było cicho,ale lubił pukać o belkę wzmacniającą tą za przednimi fotelami.Belka tam idzie pod tłumikiem.Ale dźwięk jest charakterystyczny a z tego co pamiętam ruszając rurą na końcu była cisza,dopiero z pod auta szło naciągnąć tłumik do belki.
Na odbojach to cały czas siedzi kolego bo taka konstrukcja tylnego zawieszenia
Na odbojach to cały czas siedzi kolego bo taka konstrukcja tylnego zawieszenia
kolego dziś byłem i dali walczyłem z tym nieszczęsnym tyłem i co zauważyłem te 2zawiesia gumowe ok, jest ok 5 cm przeswitu miedzi rurą wydechu a belką , niedarady recznie docisnąć rury do belki to raczej odpada , zawieszenie tylnego tłumika tj 2 ucho gumowe końcowego tłumika , nie końcowe ino te drugie odkreciłem te ucho ,wziołem te mocowanie do reki co jest przyspawane.do tłumika i wyczaiłem luz!!! na łączeniu tj koło spawu na fabrycznym zgrzewie i moim zdaniem jest poprawa tego bicia bez tej gumy ale jeszcze pojeżdżę i dam znać teraz drugie pytanie wałkowane 1000 razy jak powinno wyglądać tylne zawieszenie orginalnie tz ma siedzieś na odbojach ale chyba raczej nie?Wajsik pisze:na samym końcu tłumika masz dwa uszka gumowe.Normalnie było cicho,ale lubił pukać o belkę wzmacniającą tą za przednimi fotelami.Belka tam idzie pod tłumikiem.Ale dźwięk jest charakterystyczny a z tego co pamiętam ruszając rurą na końcu była cisza,dopiero z pod auta szło naciągnąć tłumik do belki.
Odbojnik jest po to taki długi i po to piankowy,żeby sie tył na nim opierał.Chociaż wiele osób mi zarzuca,że nie mam racji to kilka osób się przekonało i nie narzekają na za twarde zawieszenie i twierdzą,ze wszystko jest okbroda1920 pisze:drugie pytanie wałkowane 1000 razy jak powinno wyglądać tylne zawieszenie orginalnie tz ma siedzieś na odbojach ale chyba raczej nie?
łożyska wymienione i dali k... stuka jak z jednej str tak z drugiej str:(przynajmniej wiem ze łożyska powiedzmy;) są pewne, jutro zmieniam sprężyny co kiedyS miałem zamontowane znacznie miększe i dali testuje pózniej amory stare na których jeszcze mozna troche pojezdzić i zobaczymy bo juz niewiem czego sie czepiać
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Sprawdz sobie gumy na górze amortyzatorów jak będom wyklepane to tulejka amora będzie stukać o kielich w bagażniku
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
może jakiś tani zamiennik wstawiłeś i mają luz przed wymianą amorów stukało ?????broda1920 pisze:kolego wszystko wymienione na nowe co zwiazane z tylnim zawieszeniem prócz belkidan_25 pisze:gumy na górze amortyzatorów
nie zawsze nowe jest lepsze od ori starego
daj komuś jechać autem a ty wskocz do bagarznika i słuchaj gdzie stuka może metoda hardcorowa ale skuteczna hehe
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
- dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
- Kontakt:
Nie koniecznie talerz bije na amoże nad talerzem jest tulejka a na nią wchodzą te gumy jedna z dołu druga od góry między tulejką a kielichem karoserji jest ok 5mm luzu do okoła i jak gumy będą źle dopasowane do tulejki to będzie luz i może stukać jak masz nowe gumy to wyciąg tulejkę i skróć ją o ok 5-10mm wtedy przy skręcaniu gumy się bardziej ścisną i nie będzie luzubroda1920 pisze:tuleje febi, amory olej. bilstein właśnie a górne mocowanie to niewiem? za miekkie to nie mogą być ?bo wrazie uderzenia moze górne mocowanie sprężyny ten tależ udeżać w karoserie bo może być miekka ta guma w kielichu karoserii?
MK III >> mój zielony dupoVWóz
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości