opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
aiv
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 482
Rejestracja: sob paź 04, 2008 23:29
Lokalizacja: Kraków

Post autor: aiv » czw sty 08, 2009 21:32

MAPET, a co powiesz o sprezymach -35mm do mk4? Masz moze jakies inne w swoim sklepie czy tylko MTS? I jak z fakturka VAT, mozesz wystawic?:P



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sty 08, 2009 21:35

aiv, takie pytanka to na PW zeby nie zasmeicac forum i nie robic z tematu zbytnio reklamy ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pn lut 02, 2009 15:53

Ja kupiłem gwint mts i da się go skręcić tak, ze opona wejdzie w nadkole ze 2cm, no ale wtedy nie da rady skręcać kołami :helm:
Jeździ się w miare komfortowo (jak na gwint), Jedyny minus, to taki, że z przodu amorki dobijaja, przy wiekszych nierównościach. gdyby tego nie było to same +++.
Niestety powoli mam dosyć gubienia plomb (i lata już nie te) i założe chyba bilsteina b6 i sprzęzynki eibacha -35, na tym setupie jeździ się najlepiej po polskich drogach. :chytry:
pozdro.
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2009 15:53 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: bastek016 » śr lut 04, 2009 06:06

Powiem tak mam to zawieszenie MTS i SPringi FK -6/4 jestem ogromnie zadowolony auto moim zdaniem jest rewelacyjne i dużo lepiej się jezdzi niż na seri pakuje 4 osoby do auta i zero obcierania :) auto trzyma się grogi jak głupie zakładałem odrazu nowe odboje :) gorąco polecam



Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » śr lut 04, 2009 16:47

MAPET pisze:zawsze gwint im nizej tym wiekszy komfort bo im wyzej tym sprezyna bardziej scisnieta i nie ma takiego skoku
no i z tym się tak w 100% nie zgodzę :chytry:


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » czw lut 05, 2009 02:05

Ja też nie, ale dałęm se spokój. Nie chce mi się użerać. Specyficzne to forum.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lut 05, 2009 08:31

moze inaczej... na samej gorze jest twardziej.. pozniej w miare jednakowo ale jednak bardziej komfortowo


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » czw lut 05, 2009 10:52

Ja mam takie odczucia. Wiekszosc gwintow bez regulacji twardosci najtwardziej pracuja w pozycji najwyzszej i najnizszej. Najbardziej miekko jest w pozyacjach srednich



Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » czw lut 05, 2009 19:53

U mnie sytuacja ma się następująco:

początkowo jeździłęm na skręconym tak,że miaęłm jescze 2-3 cm do końca gwintu. Następnie skręciłem najniżej jak sie da i komfort sie podniósł....było mniej twardo.

Następnie pozwoliłem sobie na pewnego rodzaju eksperyment mający na celu zweryfikowanie tezy wielokrotnie tu poruszanej, no i po podniesieuniu bardzo wysoko, auto znalazło sie na wysokosci seryjnych golfów ( spręzyny juz były tak scisnięte,że prawie nei dało się jzu w górę kręcic gwintem) golf był miękki prawie jak sna serii...aż się bałem tym jeździć, bujało jak na łódce...wiem,ze to brsmi mało logicznie, bo spręzyny scisniete i wydawało mi sie,ze bedzie odwrotnie.
No to chciałem tylko napisać jak to miało miejsce w moim przypadku :pub: ( gwint MTS )
pozdrawiam


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lut 05, 2009 20:08

dziwne.. ja sprawdzałem na H&R i jeszcze jakims gwincie i byl ping pong u gory.... moze MTS jest tak skonstruowany ze jego gwint zaczyna si nizej niz np w H&R i dlatego nei ma tego efektu


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » czw lut 05, 2009 21:02

No tak czy siak, jezeli bierzemy pod uwagę te wysokości które są stosowane przez 99,9% uzytkowników gwintów to ta teza ma u mnei poparcie, bo faktycznie, tak jak pisałem, skręcony na maks wydaje mi się bardziej komfortowy niż te 2-3 cm wyzej.


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » pt lut 06, 2009 20:08

tez wlasnie zastanawiam sie nad zalozeniem gwintu mts technik, ale obawiam sie czy nie bedzie za twardy na lubelskie drogi... :helm:


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

Awatar użytkownika
Bossman
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob paź 16, 2004 22:30
Lokalizacja: Lublin City

Post autor: Bossman » pt lut 06, 2009 20:38

marecki87 pisze:tez wlasnie zastanawiam sie nad zalozeniem gwintu mts technik
na lubelskie idealny!!! :grin:
jak coś to zapraszam an jazde próbna celem rozwiania wątpliwości :chytry:


https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marco96
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
Kontakt:

Post autor: marco96 » pt lut 06, 2009 20:53

a jak ci sie jezdzi na gwincie po tym naszym lubelskim wojewodztwie...?ja jestem z okolic lublina ale u mnie to drogi takie sobie sa...ale nie dlugim czasie przynajmniej mam taka nadzieje chce sie pezeprowadzic do lbn-a... :bigok:


Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI

www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości