opinie o produktach MTS-technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
aiv, takie pytanka to na PW zeby nie zasmeicac forum i nie robic z tematu zbytnio reklamy ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Ja kupiłem gwint mts i da się go skręcić tak, ze opona wejdzie w nadkole ze 2cm, no ale wtedy nie da rady skręcać kołami
Jeździ się w miare komfortowo (jak na gwint), Jedyny minus, to taki, że z przodu amorki dobijaja, przy wiekszych nierównościach. gdyby tego nie było to same +++.
Niestety powoli mam dosyć gubienia plomb (i lata już nie te) i założe chyba bilsteina b6 i sprzęzynki eibacha -35, na tym setupie jeździ się najlepiej po polskich drogach.
pozdro.
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Jeździ się w miare komfortowo (jak na gwint), Jedyny minus, to taki, że z przodu amorki dobijaja, przy wiekszych nierównościach. gdyby tego nie było to same +++.
Niestety powoli mam dosyć gubienia plomb (i lata już nie te) i założe chyba bilsteina b6 i sprzęzynki eibacha -35, na tym setupie jeździ się najlepiej po polskich drogach.
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
pozdro.
Ostatnio zmieniony pn lut 02, 2009 15:53 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
no i z tym się tak w 100% nie zgodzęMAPET pisze:zawsze gwint im nizej tym wiekszy komfort bo im wyzej tym sprezyna bardziej scisnieta i nie ma takiego skoku
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
moze inaczej... na samej gorze jest twardziej.. pozniej w miare jednakowo ale jednak bardziej komfortowo
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
U mnie sytuacja ma się następująco:
początkowo jeździłęm na skręconym tak,że miaęłm jescze 2-3 cm do końca gwintu. Następnie skręciłem najniżej jak sie da i komfort sie podniósł....było mniej twardo.
Następnie pozwoliłem sobie na pewnego rodzaju eksperyment mający na celu zweryfikowanie tezy wielokrotnie tu poruszanej, no i po podniesieuniu bardzo wysoko, auto znalazło sie na wysokosci seryjnych golfów ( spręzyny juz były tak scisnięte,że prawie nei dało się jzu w górę kręcic gwintem) golf był miękki prawie jak sna serii...aż się bałem tym jeździć, bujało jak na łódce...wiem,ze to brsmi mało logicznie, bo spręzyny scisniete i wydawało mi sie,ze bedzie odwrotnie.
No to chciałem tylko napisać jak to miało miejsce w moim przypadku
( gwint MTS )
pozdrawiam
początkowo jeździłęm na skręconym tak,że miaęłm jescze 2-3 cm do końca gwintu. Następnie skręciłem najniżej jak sie da i komfort sie podniósł....było mniej twardo.
Następnie pozwoliłem sobie na pewnego rodzaju eksperyment mający na celu zweryfikowanie tezy wielokrotnie tu poruszanej, no i po podniesieuniu bardzo wysoko, auto znalazło sie na wysokosci seryjnych golfów ( spręzyny juz były tak scisnięte,że prawie nei dało się jzu w górę kręcic gwintem) golf był miękki prawie jak sna serii...aż się bałem tym jeździć, bujało jak na łódce...wiem,ze to brsmi mało logicznie, bo spręzyny scisniete i wydawało mi sie,ze bedzie odwrotnie.
No to chciałem tylko napisać jak to miało miejsce w moim przypadku
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
pozdrawiam
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
dziwne.. ja sprawdzałem na H&R i jeszcze jakims gwincie i byl ping pong u gory.... moze MTS jest tak skonstruowany ze jego gwint zaczyna si nizej niz np w H&R i dlatego nei ma tego efektu
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
![Obrazek](http://www.mapet-tuning.com/baner_all.jpg)
No tak czy siak, jezeli bierzemy pod uwagę te wysokości które są stosowane przez 99,9% uzytkowników gwintów to ta teza ma u mnei poparcie, bo faktycznie, tak jak pisałem, skręcony na maks wydaje mi się bardziej komfortowy niż te 2-3 cm wyzej.
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
na lubelskie idealny!!!marecki87 pisze:tez wlasnie zastanawiam sie nad zalozeniem gwintu mts technik
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
jak coś to zapraszam an jazde próbna celem rozwiania wątpliwości
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
https://www.facebook.com/BadPhotographer?ref=hl" onclick="window.open(this.href);return false;
- marco96
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
- Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
- Kontakt:
a jak ci sie jezdzi na gwincie po tym naszym lubelskim wojewodztwie...?ja jestem z okolic lublina ale u mnie to drogi takie sobie sa...ale nie dlugim czasie przynajmniej mam taka nadzieje chce sie pezeprowadzic do lbn-a... ![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI
www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...
www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości