Metalowa osłona tulei wahacza, sworzeń wahacza

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

xpiotrekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 04, 2008 10:25
Lokalizacja: Lublin

Metalowa osłona tulei wahacza, sworzeń wahacza

Post autor: xpiotrekx » śr gru 10, 2008 16:20

Witam
Mam taki problem strasznie stuka mi zawieszenie z tyłu odkręciłem dziś amortyzator myśląc, że górne mocowanie się zużyło jednak nie. Zauważyłem że metalowa osłona tulei wahacza (po stronie wewnętrznej lewe koło) przy naciskaniu wahacza do dołu zaczepia o wspornik belki co daje głośny stukot. Możliwe, że ta osłona się przekręciła do góry ? Jak to naprawić ? Wahacz na tulei nie ma luzu więc ona jest dobra tylko ta słona strasznie stuka. Dodam, że gdy wahacz podciągam w górę nic nie stuka osłona mija wspornik belki i jest cicho. Jak to naprawić ?
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2008 14:02 przez xpiotrekx, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » czw gru 11, 2008 20:34

hmmm chodzi o mk3?

jesli dobrze rozumiem to masz obrocona metalowa czesc tulei wachacza? taka wygieta?



xpiotrekx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lis 04, 2008 10:25
Lokalizacja: Lublin

Post autor: xpiotrekx » czw gru 11, 2008 21:57

Tak Golf 3 źle założona jest ta metalowa osłona tulei wahacza z prawej stronie jest trochę niżej przekręcona i nie zaczepia a po lewej niestety tak. Chyba będę to musiał wymienić razem z tuleją tylko mi szkoda bo nie ma na niej luzów, więc narazie podłożyłem między osłonę a wspornik kawałek gumy i pomogło tylko ciekawe jak długo bo ta guma w końcu się przetnie.
Mam jeszcze pytanie co do wymiana sworznia wahacza z przodu i tylną tuleję wahacza przedniego. Wie ktoś jak to zrobić? Może jakaś fotoparada? Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pt gru 12, 2008 08:07

co do tej oslony jesli przedtem tego n ei bylo i nagle sie pojawilo to tuleja jest rozwarstwoiona i sa do wymiany i neiu ma zanaczenia czy maja ;luz bo one zwykle nei maja.

Swożeń to prosta sprawa 4 śróbki i po sprawie, tylni silenblok to juz cza wahacz sciagac i wyprasowac skubanca. nalezy tez zwracac uwage na prawidlowy montaz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości