regulacja miekkosci zawiechy przy gwincie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lis 16, 2008 12:26

MarcoVW pisze:Ale po pierwsze trzeba zalapać "punkt" tzn kręcąć w lewo lub w prawo czujesz jak wskoczy,załapie.
W nie których FK nie ma "wskakiwania" kręci się od oporu do oporu 2-3 obroty .


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lis 16, 2008 19:33

Dj Darecki pisze:W nie których FK nie ma "wskakiwania" kręci się od oporu do oporu 2-3 obroty .
Zgadza się, przede wszystkim w zestawach z koni.



szumi1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:31
Lokalizacja: krasnystaw

Post autor: szumi1983 » sob gru 06, 2008 19:58

KriSSo pisze:
Dj Darecki pisze:W nie których FK nie ma "wskakiwania" kręci się od oporu do oporu 2-3 obroty .
Zgadza się, przede wszystkim w zestawach z koni.


a w koni krecimy w druga strone czyli w lewo twardo w prawo miekko oczywiscie w regulqacji zewnetrznej pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości