[all VW] Miska blisko asfaltu. Jak ją zabezpieczyć

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » wt wrz 02, 2008 22:00

Mi również nisko zawieszona misa daje się we znaki, czasem obetrę płytę podłogową (osłonę) jak jadę np. polną drogą z wyższym, niewyjeżdżonym środkiem. Nie wyobrażam sobie obniżania MKIV, choć wiem, ze sporo osób to robi. Tak niskie zawieszenie misy to moim zdaniem spory mankament MKIV TDI.



Kuman

Post autor: Kuman » śr wrz 03, 2008 09:51

beetle pisze:... Panzer Plate
Ostatnio montowałem coś takiego w toledo. Faktycznie nisko jest :bajer:

Obrazek

Obrazek

Z tego co pamiętam to właściciel płacił ponad 500zł za nią - www.mrov.pl
Z minusów to musi być oddalone 2cm od miski (chłodzenie czy co ?)- co daje już bardzo niski punkt położenia i na dobrej glebie szura się już po wszystkim. Na plus zasługuje bardzo dobre mocowanie wspornika. Bardzo solidna konstrukcja.

P.S Jaka odległość od miski jest dla was już hardkorowa? Ja mam 6.5cm i narazie odpukać jest okej.
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 09:52 przez Kuman, łącznie zmieniany 2 razy.



Pieterko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt sie 28, 2007 10:51
Lokalizacja: DW

Post autor: Pieterko » czw wrz 04, 2008 23:27

No... No... takie "blaszysko" naprawde MEGA jesli chodzi o ochrone michy :)) :food:
A z ciekawości zmierze, ale na pewno bedzie wiecej... :ass:



Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

Post autor: Kapsel » pt wrz 05, 2008 00:03

Kuman pisze:
beetle pisze:P.S Jaka odległość od miski jest dla was już hardkorowa? Ja mam 6.5cm i narazie odpukać jest okej.
Jak dla mnie hardkor to jak do miski jest poniżej 4cm :smoke:


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » pn lis 17, 2008 20:52

Może coś nowego w temacie misy ? Jakieś ciekawe rozwiązania ?



Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » czw lis 20, 2008 21:45

ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Post autor: Yacko » czw lis 20, 2008 23:58

toudi pisze:ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.
He he to nie takie proste, obawiam się, ze wszystko jest wyliczone :)



mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » pt lis 21, 2008 09:48

toudi pisze:ja bym miske skrocil.odciol kawalek i obspawal.
Wtedy bys miał za mało oleju w silniku i byś go zatarł:)....super pomysł:) :okej: :okej:


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pt lis 21, 2008 14:18

panowie rowniez od kilku dni chodzi mi cos takiego po głowie, mam nawet blache nierdzewke, tylko jak to zamocowac??mialem taki plan, zeby dac rozpórke wachaczy i tam ja zamocowac, ale jak ja zamocowac z przodu??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Post autor: toudi » pt lis 21, 2008 18:24

a chlodnicy oleju nie mozna zainstalowac po skruceniu skrzyni??ja nie widze kloppotu.mozna skrzynie troche skrucic,nic sie nie stanie,nie przesadzajcie

[ Dodano: Pią Lis 21, 2008 21:38 ]
chodzi o miske :smoke:



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » ndz lis 23, 2008 10:16

kaczor4011, na wspornikach do podłuznic


co do przerabiania miski to jezeli juz jest taka potrzeba to tylko i wyłacznie w gre wchodzi sucha miska tak jak to było zrobione np: w rajdowym fiacie 131 abarth ale to zajmuje troche bagarka


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » ndz lis 23, 2008 14:24

Kapsel, nieźle masz tą miskę :bajer: Płyty już nie podłożysz, a tak jeździc to nie da rady, bo na miski nie wyrobisz :crazy:



Awatar użytkownika
tuer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:04
Lokalizacja: Am Gallimh

Post autor: tuer » pn lis 24, 2008 20:55

Rób suchą miskę tak jak kolega wyżej napisał. Ciekawe tylko ile by cię to kosztowało ? Taniej pewnie skołować worek zapasowych :)



Awatar użytkownika
Zybi236
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: sob mar 29, 2008 21:46
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Zybi236 » śr gru 03, 2008 11:46

Witam, ja miałem też problem z miską olejową w swoim Vento, kilka razy przywaliłem w garb w asfalcie i rozwiązałem ten problem samodzielnie. Najpierw zamontowałem trzy wsporniki z zamkniętych profili prostokątnych o wymiarach 2x1cm na leżaco puszczając je od przedniej belki do ławy zawieszenia, czyli wzdłuż pojazdu, rozstawiając je co ok 30cm. Zamocowałem je do belki i ławy oczywiści od spodu żeby ewentualne uderzenia nie przyjmowały tylko śruby ale miejsce oparcia wsporników. Profile przed montażem wygiąłem w długie spłaszczone S żeby powstały tzw płozy. Tylne śruby żeby nie zostały ścięte zostały wpuszczone w profil (dolny otwór większy aby łeb śruby się schował) i obspawane. Do zamontowanych w ten sposób profili dospawałem punktowo blachę stalową również wygiętą w kształt płozy tak jak profile. Następnie całość zdemontowałem i obspawałem spawem ciągłym na całej długości styku każdego profilu z blachą. Osłona była może i toporna ale nie do zaje...nia. Pomiędzy miską a osłoną zostawiłem ok 1-2cm luzu na ewentualne ugięcie się osłony przy kontakcie z garbem itp niespodziankami na drodze a całkowita grubość osłony wynosiła 1cm profil plus blacha 4mm czyli ok 1,5cm.


Mój Ex GTI Edition- RH ZW2, MTS-Technik, Hella Black Magic, H1 Smoked. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=180827

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości