[mk4] jakie sprezyny?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr lis 19, 2008 14:02

W mk4 po wymianie amorów, sprężyn - NIE TRZEBA USTAWIAĆ ANI KĄTÓW ANI ZBIEŻNOŚCI :!: :!: :!: Odkręcasz poziomą śrubę która trzyma na dole amor i na górze gdzie poduszka i wyciągasz. Stabilizatora nie ma sensu odkręcać bo i tak wahacz niżej się nie ugnie przy podniesionym aucie bo blokuje o jego mocowanie. Mi zmiana sprężyn przód i tył zajeła niecałą godzinke. Tyle że z pneumatem.

W mk3 oczywiście: kąty i zbieżność trzeba ustawiać.



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » pt lis 21, 2008 10:23

Czyli jak mam cały kit sportowy np i włożę sprężyny i zmory ori bez ściągania wahaczy to nie muszę zbieżności ani geometrii w mk4 ustawiać i powinno być ok?



Awatar użytkownika
sheriffg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: wt lis 29, 2005 13:17
Lokalizacja: Nidzica
Kontakt:

Post autor: sheriffg » ndz lis 23, 2008 19:48

owcy2 pisze:Czyli jak mam cały kit sportowy np i włożę sprężyny i zmory ori bez ściągania wahaczy to nie muszę zbieżności ani geometrii w mk4 ustawiać i powinno być ok?
Zapomnij zawsze trzeba ustawić zbierzność, auto będzie rozbierzne albo zbierzne nie pamiętam, mam gwint i wymieniałem go 2 razy do roku to wiem co piszę i nie słuchaj kogoś kto mówi że nie trzeba odkręcać stabilizatora ahhaha powodzenia życzę od strony pasażera wyjąć amortyzator bez odkręcenia stabi. :)


Audi_Sportback

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości