Problem z glebą mk2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Sebas1901
- VW über alles
- Posty: 446
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
jak zapodasz -40 do serii to napewno zobaczysz róznicei to dużą.wiem po swoim mk3 bo też miałem serie i wrzuciłem -40-40. Musisz założyć wszystkie bo tak nie zobaczysz różnicy jak założysz jedną sprężyne może minimalnie właśnie.Noi musisz pojeździć troche jak pisali koledzy tymbardziej jak zawias leżał troche czasu pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]
zapraszam:)
zapraszam:)
Nie dawno wymieniałem kompletne zawieszenie u siebie w mk 2 i z tego co się dowiedziałem z katalogu jamexa to problem polega na tym ze seryjna sprężyna od MK 3 JEST WYŻSZA od serii mk 2 o 30 mm. Czyli w twoim wypadku wymiary sie praktycznie zrównały. Dodatkowo sprężyna tylnia od mk 2 ma 7 zwojów a od mk 3 ma 6 zwojów jest za to grubsza o 2 mm, wysokość maja taką samą.
W tej chwili na pełnej serii nowym zawieszeniu moje autko na 14' ma jakieś 4-5 cm od opony do nadkola.
Moim zdaniem nic nie poradzisz, bo skoro porównywałeś sprężyny na wysokość i są równe to cudów nie ma.
Ale fakt, nie porównasz jak nie założysz obu sprężyn na auto,
W tej chwili na pełnej serii nowym zawieszeniu moje autko na 14' ma jakieś 4-5 cm od opony do nadkola.
Moim zdaniem nic nie poradzisz, bo skoro porównywałeś sprężyny na wysokość i są równe to cudów nie ma.
Ale fakt, nie porównasz jak nie założysz obu sprężyn na auto,
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 16:44 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
lipasvw pisze:
moje też tak stoi (widać może to na foto) i też mam 14' alu tylko nie wiem co jest grane jeżeli Ty masz serię i tak stoi a ja mam niby założone -40 i też tak stoi.. nie rozumiem
czyli jeśli kupiłeś obniżoną o 40 mm sprężynę z mk 3 to wymiary się zrównały.mate64 pisze: z tego co się dowiedziałem z katalogu jamexa to problem polega na tym ze seryjna sprężyna od MK 3 JEST WYŻSZA od serii mk 2 o 30 mm.
Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.
- ra_pi@op.pl
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:30
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja złozylem hry -40 i nic mi nie pomogły mam 15 calowe felgi i z przodu wyglada jakby nie bylo silnika... gwint?
Po mk2 nastał czas na PASSATA B5 :)
rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O
rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości