Problem z glebą mk2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » pn wrz 22, 2008 16:35

jak zapodasz -40 do serii to napewno zobaczysz róznicei to dużą.wiem po swoim mk3 bo też miałem serie i wrzuciłem -40-40. Musisz założyć wszystkie bo tak nie zobaczysz różnicy jak założysz jedną sprężyne może minimalnie właśnie.Noi musisz pojeździć troche jak pisali koledzy tymbardziej jak zawias leżał troche czasu :bigok: pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn wrz 22, 2008 16:42

Nie dawno wymieniałem kompletne zawieszenie u siebie w mk 2 i z tego co się dowiedziałem z katalogu jamexa to problem polega na tym ze seryjna sprężyna od MK 3 JEST WYŻSZA od serii mk 2 o 30 mm. Czyli w twoim wypadku wymiary sie praktycznie zrównały. Dodatkowo sprężyna tylnia od mk 2 ma 7 zwojów a od mk 3 ma 6 zwojów jest za to grubsza o 2 mm, wysokość maja taką samą.

W tej chwili na pełnej serii nowym zawieszeniu moje autko na 14' ma jakieś 4-5 cm od opony do nadkola.

Moim zdaniem nic nie poradzisz, bo skoro porównywałeś sprężyny na wysokość i są równe to cudów nie ma.

Ale fakt, nie porównasz jak nie założysz obu sprężyn na auto,
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 16:44 przez mate64, łącznie zmieniany 1 raz.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

mate64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1547
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 20:30
Lokalizacja: EU

Post autor: mate64 » pn wrz 22, 2008 22:29

lipasvw pisze:
moje też tak stoi (widać może to na foto) i też mam 14' alu tylko nie wiem co jest grane jeżeli Ty masz serię i tak stoi a ja mam niby założone -40 i też tak stoi.. nie rozumiem
mate64 pisze: z tego co się dowiedziałem z katalogu jamexa to problem polega na tym ze seryjna sprężyna od MK 3 JEST WYŻSZA od serii mk 2 o 30 mm.
czyli jeśli kupiłeś obniżoną o 40 mm sprężynę z mk 3 to wymiary się zrównały.


Podpis uległ awarii spróbuj później :)
Podpis uzyskał aprobatę YGD i może być umieszczany.

Awatar użytkownika
ra_pi@op.pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:30
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ra_pi@op.pl » sob lis 01, 2008 18:12

ja złozylem hry -40 i nic mi nie pomogły mam 15 calowe felgi i z przodu wyglada jakby nie bylo silnika... gwint? :)


Po mk2 nastał czas na PASSATA B5 :)

rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O rA_pIM.a.r.o.O

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości