Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
wojtekgtd
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: czw lis 08, 2007 23:06
Lokalizacja: CT/GCH
Kontakt:

Post autor: wojtekgtd » wt wrz 02, 2008 00:41

Kri$, jest ok ale szeroką dokładkę załóż :chytry:



Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: djtomek » wt wrz 02, 2008 09:13

Kapsel pisze:Jest nisko jest fajnie :grin: a to że zamiast 3 km się robi 5 to jest cała idea gleby.

Ooo widzę żeś fajki wyzbierał :helm: :helm:
heh dobre :)
co do gleby to sam sie zastanawiam nad zawieszeniem do siebie ! texnix raczej bedzie kupoiony gdyz juz wielu uzytkowników na nim smiga i nie narzekaja bardzo - ;)
tylko zastanawiam się jak bedzie wyglądac moj mk III na 15 zol na glebie 60/40 czy lepiej dolozyc te kilka stow i kupic gwint :foch: hhhe :okej: :okej:


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » wt wrz 02, 2008 17:07

djtomek pisze:tylko zastanawiam się jak bedzie wyglądac moj mk III na 15 zol na glebie 60/40
dobrze
djtomek pisze: czy lepiej dolozyc te kilka stow i kupic gwin
kupić gwint


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 05, 2008 00:01

to ja moze wrzuce fotke jak to jest u mnie :bigok:

Obrazek



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » pt wrz 05, 2008 07:31

pomozcie prosze bo mam do zaoferowania wymiane od kolegi z forum wymiane mojego seryjnego zawieszenia na kompletne obnizone Ta-Technix (krótsze amortyzatory o 30mm, gazowe) i sprężyn firmy H&R (-40mm).
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186614 czy mi sie oplaca bo tyl mam juz na tym zawieszeniu co w temacie, czy lepiej odpuscic i kupic sobie sprezyny z przodu



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » pt wrz 05, 2008 08:59

moj na dzien dzisiejszy siedzi tak:
Obrazek



morys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 12:59
Lokalizacja: podbeskidzie SB

Post autor: morys » pt wrz 05, 2008 10:21

To_mas pisze:to ja moze wrzuce fotke jak to jest u mnie :bigok:
Chciałbym widzieć jak przejeżdzasz przez przejazd kolejowy na Poniatowskiego, a nawet już teraz na Żywieckiej :)


Pozdrawiam
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]

Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » pt wrz 05, 2008 14:54

To_mas pisze:to ja moze wrzuce fotke jak to jest u mnie
ładnie
Fredi88 pisze:moj na dzien dzisiejszy siedzi tak:
też ładnie :helm:

[ Dodano: 05 Wrz 2008 14:56 ]
Fredi88, wkońcu gleba w tym mk3
(mercedesy już są gotowe) ?


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » pt wrz 05, 2008 16:39

GoBoss_malbork pisze:Fredi88, wkońcu gleba w tym mk3
hah w koncu... ja juz wrzucam glebe na 3 auto, ty jezdzisz ciagle kozą i mi mowisz "w koncu" no prosze cie :P
GoBoss_malbork pisze:(mercedesy już są gotowe) ?
felgi juz dawno gotowe, wypolerowane i z zalozonymi oponami. Czekam jeszcze za dystansami bo sie robia... ale nastepnym razem jak chcesz sie cos dowiedziec to uderzaj na PW... nie wszyscy musza wiedziec co tam sie swieci :P
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 16:39 przez Fredi88, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 05, 2008 23:39

morys, napisze szczerze heh nie jeżdżę tamtędy :PPPP i to tyle w temacie
Ten przejazd na poniatowskiego to masakra nawet dla seryjnego golfa do kiedy mam gleba omijam takie miejsca szerokim łukiem. Po żywieckiej tez sie staram nie jeździć jedynie do rogacza w Wilkowicach :D potem skręt na Bystrzańską (bo smigam tam często na ATH)

A ten na żywieckiej biore na 1 biegu :P przynajmniej tak było miesiąc temu jak jechałem do B-B

GoBoss_malbork, :pub:



Awatar użytkownika
vwosiu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 767
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 14:46
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: vwosiu » sob wrz 06, 2008 16:49

ja mam pytanie z innej beczki nie wiem czy pasuje temat pod to pytanie
regenerowany gwint np kw variant 1 badz ogolnie regenerowany gwint jest cos warty w sensie czy to spełnia po regeneracji swoja funkcje jak dlugo wytrzyma po regeneracji jest gorzej czy tak jak przed bo niechce pchac sie w cos co sie moze posypac ?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob wrz 06, 2008 17:12




mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » sob wrz 06, 2008 19:37

VWosiu pisze:ja mam pytanie z innej beczki nie wiem czy pasuje temat pod to pytanie
regenerowany gwint np kw variant 1 badz ogolnie regenerowany gwint jest cos warty w sensie czy to spełnia po regeneracji swoja funkcje jak dlugo wytrzyma po regeneracji jest gorzej czy tak jak przed bo niechce pchac sie w cos co sie moze posypac ?
jesli firma która go regeneruje jest o to wszystko powinno być ok...sam jeździłem na amorkach regenerowanych + utwardzanych i skracanych pod sprężyny i auto zachowywało sie bardzo dobrze na drodze jak i na torze....pamiętać trzeba że zawieszeni które posiadały możliwość utwardzenia po regeneracji ja tracą....( tak słyszałem)....


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pn wrz 08, 2008 17:53

no to ja założyłem gwinta w końcu.jest to TA Technix.dla mnie gwincik super.żaden beton.jeździ się na nim stosunkowo komfortowo.zrobiłem na nim przez 3 dni prawie 500 km i naprawdę jest extra.tylko tylne odboje musiałem skrócić bo dobijało momentami.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości