Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr sie 27, 2008 22:22

sas_gti pisze:astawy tunerskich zawieszeń do kwoty 1000-1500 zł muszą być takie jakie są czyli beton bo to wynika z budowy amora.
i tu sie nie zgodze widzisz jeszlies na MTSie np GT ? nie ma zdnego betonu!!!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sie 27, 2008 23:28

MAPET, to ze nie ma betonu nie jest dla mnie jedynym wyznacznikiem jakości amora, wiec to ze mts jest miekszy to jest jakis argument "za" ale to jeszcze mi wiele nie mowi. I oczywista sprawa ze kazdego zawiasu na rynku nie widziałem, wiec rownie oczywiste jest ze podasz przykład jakiegos zawiasu ktorego nie znam np tego niedawno narodzonego mts to ja nic o nim nie powiem. Jednoczesnie o sportowym zawieszeniu wypowiadam sie tylko i wylacznie w kontekscie sportowej jazdy a nie zglebiania aut o ileś tam np-100, prosze o tym pamietac. Dla mnie jednym z głownych wynaczników jakości danej "sportowej" części jest jej popularność w wyczynowym sporcie, a jakoś nikogo startującego w rajdach na tych tzw "tanich" zawieszenia nie widziałem. (Dla niezorientowanych dodam ze rajdy odbywają się przeważnie na wiejskich drogach między wsiami, wiec to normalne drogowe warunku jak na 80% powierzchni naszego kraju) Za to b6 jest na pęczki, zdarza się też KONI, o totalnie wyzszych półkach typu proflex nie wspominając. I taki b6 np w pzmocie wystrzumuje cały sezon bez rozbiórki, a wyposaża sięw nie auta tych "biednijeszych" zawodników, wiec sądze ze nie jest źle, koni podobno trzeba przeglądać 2-3 razy na sezon, a tylko mogę sobie wyobrazić że zawias jednej z wymienianych firm skończyłby się w połowie pierwszego albo drugiego rajdu?, ale to oczywiscie abstrakcja bo nikt nie jest kamikadze zeby chocby próbować.
MAPET, poza tym nie traktuj tego wątku jako kampanii reklamowej Twojego sklepu bo to jest jak sądze temat do swobodnej rozmowy o wrażeniach z jazdy i o tym co z tym związane. Nie musisz starać sie odeprzeć każdego argumentu , i odbierać go jako zagorożenie dla interesu. Ludzie którzy chcą zglebić to kupią zawias do zglebiania a ludzie co chcą polatać sportowo to zdają sobie sprawę że nie można w zasadzie obniżyć auta o wiecej jak 40 mm i kupią coś wyższego , nie na bajerze, bez regulacji zewnętrzej i bez sprezyn ktore trzeba bedize dokupic osobno ale za to np na grubym tłoczysku szerokości 3 zwykłych i będą cieszyć sie z wrażeń z jazdy. Nie przekonasz mnie do zadnego mts czy innych, ceny używanych bilstenów mówią same za siebie, nie mówiać o tym że do mk2 to b6 się pojawia może jeden na 2 miesiące na allegro. oczywiscie zeby uprzedzic ataki zaznaczam stanowczo że to tylko moje zdanie :jezor:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr sie 27, 2008 23:33

sas_gti pisze:MAPET, poza tym nie traktuj tego wątku jako kampanii reklamowej Twojego sklepu bo to jest jak sądze temat do swobodnej rozmowy o wrażeniach z jazdy
kolego szanowny przejrzyj caly temat i zobacz czy ja gdziekolwiek napisalem cokolwiek o MTS ze polecam czy zachecam do kupnca czy gdziekowleik wymeinilem ta marke? a dopiero pozniej pisz ze ja cos taktuje lub nie ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sie 28, 2008 00:04

MAPET pisze:olego szanowny przejrzyj caly temat
od 5tej strony są moje posty :bajer:
MAPET pisze:czy ja gdziekolwiek napisalem cokolwiek o MTS ze polecam czy zachecam do kupnca czy gdziekowleik wymeinilem ta marke?
wymieniles chocby w tym zdaniu, i w wielu postach ostanio
MAPET pisze:widzisz jeszlies na MTSie np GT ?
ale nie w tym rzecz. Uwazam ze skoro pytasz sie mnie "A czy jeździłeś na MTSsie?? " mając na uwadze ze u mnie siedzi Bilstein b6 to stwarzasz jednoczesnie wrażenie że MTS jest co najmniej porównywalny. Mialem po prostu wrazenie ze starasz sie obalic argumenty kazdego kto mówi źle o tzw "tanich" zawieszeniach a przczyn po prostu upatrywałem w tym ze dbasz o interes co jest zrozumiałe i wcale nie zarzucam ci wrowadzania kogoś w błąd co do jakosci itp. A na koniec jak mantra - to tylko moje zdanie :jezor:
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 00:09 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 28, 2008 00:13

tylko zobacz w jakim celu ja uzylem slow jakeijkolwiek firmy napewno nie po to by rekalmowac ktoras z nich(musze pisac wymijajaco bo znow zacytaujesz mnei ze uzywam tej firmy w poscie :P)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sie 28, 2008 00:20

tylko zobacz w jakim celu ja uzylem slow jakeijkolwiek firmy napewno nie po to by rekalmowac ktoras z nich
ok sorry
MAPET pisze:(musze pisac wymijajaco bo znow zacytaujesz mnei ze uzywam tej firmy w poscie )
wcale nie musisz :axe: hehe
Za to Ty cytujesz mnie zbyt wyrywkowo co gubi sens i główny nurt mojej wypowiedzi staje się nieistotnym szczegółem :bigok: bo ja to pod kątem sportu a nie gleby przeciez. Tego nie da sie pogodzić u nas w kraju. taka moja konkluzja pzdr



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 28, 2008 00:29

dobra konkluzja jest taka zeby bylo dobrze musi byc nisko :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sie 28, 2008 00:33

zeby bylo przede wszystkim dobrze dla oka to sie zgodzę, jak przede wszystkim do szybkiej jazdy to nie wiecej jak -40.



mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » czw sie 28, 2008 01:19

MAPET pisze:czy ja powiedzialem ze bardziej? gdzie?

sam na tym jezdziles na kazdym ze wiesz jak sie na tym jezdzi?
watpie
jeździłem na KW v2 oraz Bilsteinie b6 przerobionym na b14 oraz H&R KIT CUP ....upline i innego rodzaju pseudo zawiasy może sa ok do jazdy na spot...pare razy w roku..


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw sie 28, 2008 06:44

sas_gti pisze:zeby bylo przede wszystkim dobrze dla oka to sie zgodzę, jak przede wszystkim do szybkiej jazdy to nie wiecej jak -40.
amen.i na tym powinny zakończyć się puki co wywody o zawieszeniach lepszych i gorszych bo zaraz będzie bałagan.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 28, 2008 07:55

jeździłem na KW v2 oraz Bilsteinie b6 przerobionym na b14 oraz H&R KIT CUP ....upline i innego rodzaju pseudo zawiasy może sa ok do jazdy na spot...pare razy w roku..
nie rozumiem cie... widzisz na wszystkich nie jezdziles wiec nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka...

przyjedz na zlot vento przejedziesz sie na
KW
H&R - beton
MTS technik
TA techniks
Raceland

i wtedy mozesz cos powiedziec... choc i tak to nie bedzie do konca miarodajne bo bys musial chwila na co dzien pojezdzic
dawid018 pisze:sas_gti napisał/a:
zeby bylo przede wszystkim dobrze dla oka to sie zgodzę, jak przede wszystkim do szybkiej jazdy to nie wiecej jak -40.

amen
a co rozumiecie przez sportowa jazde? bo czy jest to ostra jazda na co dzien czy jazda po szutrowych drogach ?
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 07:59 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw sie 28, 2008 10:22

mapet sportowa jazda to nie musi sie odbywać na szutrze przeciez.
Niech bedzie ze na potrzeby tego zagadnienia ze jazda sportowa to jazda z dowożeniem pizzy :bigok: , wiadomo na czasie zalezy, leżace policajnty nie powinny byc problemem tak samo jak kraweżniki. A jesl chodzi o takaprawdziwasportowa jazdę to stoper w łapke i mierzenie czasów na jakims odcinku drogi, tylko nie najezdzajcie ze tak nie wolno.
A czemu pytasz? Nie chcesz chyba udowadniać że jakaś glea sie do tego nadaje :jezor:
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2008 10:24 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sie 28, 2008 10:32

sas_gti pisze:wiadomo na czasie zalezy, leżace policajnty nie powinny byc problemem tak samo jak kraweżniki.
czyli do tego to raczej + 40 a nie -

wlasnie zalezy... jak kto rozumuje ta jazde bo na na -60 tez spokojnie wlatuje w luki 90 stpni 3x wiecej jak jest ograniczenie to jest sportowa jzada czy nie?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » czw sie 28, 2008 10:33

nie rozumiem cie... widzisz na wszystkich nie jezdziles wiec nie wrzucaj wszystkiego do jednego worka...
to powiedz mi czemu np w Mistrzostwach PZM-tu ludzie jeżdżą na Bilsteinach a nie kupuja 4 razy tańszego GT Cupline albo Technixa itp....


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości