![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Mocno siada tył.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Mocno siada tył.
Problem polega na tym, że w moim golfie 1,9TDI hatchback 5 drzwiowy 1996r bardzo szybko siada tył, tzn wystarczy że usiądzie jedna osoba z tyłu i jeszcze jakąś torbę wrzucę do bagażnika i już siedzi pupa światła świecą w niebo. Chcę założyć hak więc po jego założeniu to już w ogóle usiądzie i będzie masakra. Co powinienem zrobić?? Dodam, że nie chcę przesadnie usztywniać zawieszenia, obniżać, czy montować jakiś sportowych bajerów.
Słyszałem, że pomaga zamontowanie sprężyn od kombi.
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Sprezyny od wersji kombi nie pasują jak juz to od Passata . Niektorzy tak robili ale auto jest wysoko stoi i jest twarde.
Na pierwsze co to zamontuj nowe amorki szczegolnie olejowo-gazowe. Gdyz takie wypychają w gorę (gas wypycha).
Na samych olejowych (tanszych) zawsze miekko idzie w dol a sie wyciaga twardo , wiec jak ktos siadze i zaladunek to auto idzie w dol.
ps. takie badania sily tlumienia na szrapakach itp gdzie badana jest cala kolumna i do tego jescze gdzie przeciesz w gre wchodzi wachacz nie da ci 100% pewnosci, przeciesz badasz tez z zamontowaną sprezyną a ona tez robi swoje.
Normalnie to sie zmontowuje samego amorka i wrzuca na maszynę, ktora podaje nacisk w KG.
z amorkow np KYB Excel-G , a sprezyny w zamienniku to szwedzkie Lesjofors.
Na pierwsze co to zamontuj nowe amorki szczegolnie olejowo-gazowe. Gdyz takie wypychają w gorę (gas wypycha).
Na samych olejowych (tanszych) zawsze miekko idzie w dol a sie wyciaga twardo , wiec jak ktos siadze i zaladunek to auto idzie w dol.
ps. takie badania sily tlumienia na szrapakach itp gdzie badana jest cala kolumna i do tego jescze gdzie przeciesz w gre wchodzi wachacz nie da ci 100% pewnosci, przeciesz badasz tez z zamontowaną sprezyną a ona tez robi swoje.
Normalnie to sie zmontowuje samego amorka i wrzuca na maszynę, ktora podaje nacisk w KG.
z amorkow np KYB Excel-G , a sprezyny w zamienniku to szwedzkie Lesjofors.
Ostatnio zmieniony pt sie 08, 2008 12:53 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zgodze się.Jeśli założysz nowy odbojnik to ma on może ok 0,5cm luzu.dlatego napisałem,że golf mk2/3 oryginalnie siedzi na odbojach nawet bez obciążenia.A zużyty odbojnik lub jego brak powoduje właśnie siadanie tyłu nawet przy minimalnym obciążeniuMarcoVW pisze:Wajsik, tak odbojniki tez grają duża rolę gdyz gorny talerzyk sie na nich opiera przy duzym nacisku. Ale głownie przy twardych amorach nie ma mowy by doszlo do zejscia w doł.
[ Dodano: 12 Sie 2008 23:09 ]
Odbojnik podczas pracy zawieszenia sie zgniata i rozchodzi na boki dlatego jeśli źle założy sie osłonę na odbojnik to tył staje sie twardy i podskakuje nawet przy pustym samochodzie
jako dowód dwa tematy o tym co napisałem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1934645
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182773
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/8728/modny.jpg)
Takie są najlepsze,ciesze się,że mogłem pomóc
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... d6bbb.html
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/983 ... d6bbb.html
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/8728/modny.jpg)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości