Witam!
Mam problem ze swoim zawieszeniem otóż jest dobite albo tak mi sie wydaje, przede wszystkim jest strasznie twarde mimo, iż stoi na seryjnych sprężynach. Chciałbym sie dowiedzieć jakie elementy należy wymienić aby w aucie zrobiło sie cicho. Na dzień dzisiejszy myślę o wymianie: Tulei gumowe pod belka tylną, łożyska kół przednich, tuleje gumowe z przodu, łączniki stabilizatorów, poduch pod silnikiem. Czy coś jeszcze należało by wymienić aby moim autem jezdziło sie ciszej? Jakich firm części kupować? W niedalekiej przyszłości zapewne będę chciał obniżyć auto wiec chcę kupić elementy które wytrzymają dłużej.
CHEERS
Remont zawieszenie MK3 GTD
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Remont zawieszenie MK3 GTD
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 11:27 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.
Garett T3 ready to aplication :D
Re: Remont zawieszenie MK3 GTD
jak twardo i na seryjnych springach to pewnie amorki sa wsadzone sportowe.
W pierwszej kolejnosci to powinienes zmienic cale wachacze lub ich gumy i tuleje a potem gorną poduszke amortyzatora. Jak cos jescze poskrzypi to łaczniki stabilizatorów.
Jak ci tylna belka nie skrzypi to nie tykaj tulei.
Jak nie huczy podczas jazdy to lozysk koł nie tykaj.
Jak ci silnik nie telepie to poduszek jego nie tykaj.
A firmy to TRW, Febi, Ruville, Lemforder no i Hans Pries ale trzeba wiedziec co i jak hansa bo niekiedy to szajs.
W pierwszej kolejnosci to powinienes zmienic cale wachacze lub ich gumy i tuleje a potem gorną poduszke amortyzatora. Jak cos jescze poskrzypi to łaczniki stabilizatorów.
Jak ci tylna belka nie skrzypi to nie tykaj tulei.
Jak nie huczy podczas jazdy to lozysk koł nie tykaj.
Jak ci silnik nie telepie to poduszek jego nie tykaj.
A firmy to TRW, Febi, Ruville, Lemforder no i Hans Pries ale trzeba wiedziec co i jak hansa bo niekiedy to szajs.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości