Sprężyny

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Sprężyny

Post autor: Karoo1988 » sob cze 07, 2008 12:42

Witam!!!

Napiszcie mi jakie mam kupić twarde sprężyny tył i przód najlepiej -40 lub - 50

Takie twarde żeby zawieszenie ledwie co sie uginało bo teraz mam jakieś sprężyny które obniżają mi auto o -40 ale auto jest miękkie nawet bardzo

[ Dodano: 07 Cze 2008 16:06 ]
??


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob cze 07, 2008 16:20

musisz szukać sprezyn EIBACH Sportline są one bardziej tware "progresywne" od typowej seri Eibach Pro Kit.

Obrazek



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pn cze 09, 2008 23:02

Najwięcej twardości amorek daje. Możesz mieć te same sprężyny z innym amorkiem i bedzie dużo twardziej.


Obrazek

kizi19844
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn cze 09, 2008 22:40
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: kizi19844 » pn cze 09, 2008 23:05

dokup sobie gumy na sprezyny jesli masz miekkie,tanio Cie wyjdzie,sam zrobisz i bedzie ok.



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » pn cze 09, 2008 23:10

tylko wąskie gumy a nie te szerokie bo auto podniesiesz... :grin: :grin:


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » śr cze 11, 2008 20:55

A gdzie takie gumy mogę kupić ?

Podajcie jakieś linki czy coś

I jeszcze jedno im więcej zwoji ma spring tym twardszy czy odwrotnie?
Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 21:00 przez Karoo1988, łącznie zmieniany 1 raz.


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097


Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr cze 11, 2008 23:05

Oto cytat z tej aukcji : " SAMOCHÓD Z GUMAMI USZTYWNIJĄCYMI MA STABILNE ZAWIESZENIE, NIE "DOBIJA" JEŻELI SĄ FELGI ALUMINIOWE WIĘKSZE NIŻ STANDARDOWE

PRZY UŻYCIU NASZYCH GUM, NIE MA MOŻLIWOŚCI OBCIERANIA SAMOCHODU O NADKOLA "

I wszsytko zgodne z tym opisem, bo wystarczy spojrzec na zdjecie i od razu widac ze auto praktycznie chodzi na samych gornych zwojach sprezyny ( nie ma mowy o dobijaniu ani obcieraniu bo, gumy nie pozwalą sie ugiąc nizej sprezynie !!)co za tym idzie caly nacisk auta utrzymuja te wolne gorne zwoje. CO JEST NIEBIEZPIECZNE!!!! tak przesilona sprezyna moze poprostu peknąc. I tak tez sie dzieje w praktyce !! :]


Obrazek



Karoo1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Kontakt:

Post autor: Karoo1988 » czw cze 12, 2008 00:18

czyli co z tymi gumami kupować czy nie?


Nic na siłę podaj młotek... :P

[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763

[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw cze 12, 2008 11:40

jeśli cenisz sobie życie swoje i pasażerów to zapomnij o takim rozwiazaniu i przestrzegaj przed nim innych - kolega MarcoVW chyba wyraźnie napisał ... :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw cze 12, 2008 18:45

ja w mk2 mialem po 2 gumy z rok i jakoś zyje



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw cze 12, 2008 19:42

Więc i ja się wypowiem:

Sprawa wygląda prosto. Żaden z producentów samochodów nie montuje takich gum seryjnie, więc takie rozwiązanie jest niedopuszczalne.

Plusy:
- Stosunkowo tanie utwardzenie zawieszenia.
Minusy:
- Bezdyskusyjny wpływ na bezpieczeństwo, szczególnie jeśli w aucie jest ABS.
- Rozstrojenie zawieszenia (zmiana charakterystyki pracy sprężyny na bliżej nieokreśloną).
- Bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sprężyny (pęknięcie) np. w szybkim zakręcie...
- Przyspieszone zużycie górnych i dolnych poduszek amortyzatora.
- I wiele innych.

Sprężyna musi pracować wszystkimi zwojami, a nie tylko dwoma górnymi i jednym dolnym.
Karoo1988 pisze:...czyli co z tymi gumami kupować czy nie?...
Decyzja należy do Ciebie. Jeśli chcesz zainwestować w swoje autko i sprawić aby było bezpieczne i dobrze się prowadziło to posłuchaj MarcoVW. Natomiast, jeśli Ci na tym nie zależy to zakładaj te gumy.
piotr2 pisze:...ja w mk2 mialem po 2 gumy z rok i jakoś zyje...
A teraz, to do swojego 150-konnego ABF-a też byś je założył? Czy szukał byś sprężyn EIBACH lub gwintu? :hmm:


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » czw cze 12, 2008 21:49

Karoo1988 szukaj konkretnych firmowych sprezyn np. te Eibach co napisalem wyzej do tego jescze sportowe twarde amorki i bedziesz mial auto jak na nogach od stołu twarde i sztywne . Zapodaj jeszcze sobie rozpurke na kielichy by bude usztywnic , a jak juz konkretniej sie lubisz degustowac twardoscia to jeszcze rozpurke miedzywachaczową.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » czw cze 12, 2008 21:54

AFN140KM pisze:A teraz, to do swojego 150-konnego ABF-a też byś je założył
tu na seri blomby z zębów wyskakuja.wiec nietrzeba...Ja niepolecam gum tylko ja rok na nich smigalem i nic sie niestalo umnie.majac abf jezdze innymi predkosciami a to roznica.w mk2 mialem fele z ET20 i tylko gumy ratowaly opony.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości