Za miękkie MTs-y ??????

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Za miękkie MTs-y ??????

Post autor: Kamilds87 » ndz cze 01, 2008 19:45

Witam! Ostatnio kupiłem MTs-y na tył go golfa mk3 założyłem ich i były dużo mniej twarde niż przypuszczałem więc wyjąłem ich i ten pierścień przełożyłem na najwyższy rowek i troszkę twardsze są niż wcześniej ale niewiele. Czy znaczy to że są zepsute czy takie są z reguły sprężyny też sportowe. Amortyzatory są nowe nie używki. co myślicie o tym? Obrazek

edit: ortografia
zainstaluj firefoxa ze słownikiem lub korzystaj ze słownika bo czytać się tego nie da

damcio151
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 17:19 przez Kamilds87, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn cze 02, 2008 08:54

Talerzyk przełozyles wyzej ,ale to sluzy tylko do regulacji wysokości.



Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » pn cze 02, 2008 10:20

Czyli mam rozumieć że wina amorków. Sprężyny równierz wymieniłem chociarz na używane ale dobre też nic niedało. Pojade na djagnostyke. ale te MTS-y powinny być bardzo twarde.Tak?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn cze 02, 2008 15:06

Kamilds87 pisze:ale te MTS-y powinny być bardzo twarde.Tak?
A czemu tak sądzisz że muszą być bardzo twarde?
Może są bardziej komfortowe?


POzdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 02, 2008 20:53

2 kolegów moich ktorym sprzedalem kit mts do vento nie maja problemów mowia ze jezdzi sie super... oczekiwałes betonu?

jak patrz ena foto kupiles pewnie obnizenie 40mm okolo wiec nie ma co spodziewac sie mega tardosci wydaje mi sie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » pn cze 02, 2008 22:46

Serdeczne dzięki za radę właśnie obniżenie mam 40. jeszcze dla pewności pojade na djagnostyke. Też mi sie wydaje że są komfortowe tylko mam problem jak obciąże samochód prawa strona mi obciera troche na wybojach. W związku z tym mam pytanie czy moge pod talesz podłożyć pierścień jeszcze jeden by podwyższyć jeszcze troche tylnią zawieche, czy już niemożna anitroche podkładać. chodzi mi oten pierścionek co jest pod tależem żeby na niego podłożyć jeszcze mniej eięcej drugi tej samej grubości, może by mniej ocierało?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn cze 02, 2008 23:13

obciera ci moze bo masz zle kola i tyl jak ju z piszesz taeki cos ze bedziesz modzil to uwzaj bo w tej chwili twoja gwarancja na ten zaiwas mogla sie pojsc pierniczyc....


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt cze 03, 2008 09:12

MAPET, tylko obnizenie czy to jest -40 czy -60 itd zawiasu, nic do twardosci nie ma.
Mozliwe ze Kamilds87 spodziewał sie "betonu" a MTS "betonu" ci nie da .

Mozesz podkladać pod pierscien wszelkiego rodzaju podkladki, wszsytko to co podlozysz podniesie o wartosc podkladki.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 03, 2008 09:36

jak nie ma? jak za twardosc sprezyna odpowiada... wg mnei ma ! im nizej tym twardziej bo ianczje to by bylo bez sensu .. im nizej tym musi byc menijsze ugiecie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » wt cze 03, 2008 10:19

Nie , nie.
Nie ma miary twardosci dla sprezyn. Wybierasz wariant obnizenia z katalogu i tyle.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 03, 2008 10:27

no dobrze ale jak sprezyna jest nizsza a sportowa jest progresywna to ta nizsza krotsza moze zaczac dzialac progresyweni wczesniej bo ma inaczej zwoje... wg mnei na bank im nizej tym twardziej


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt cze 03, 2008 10:54

no pewie ze im nizej tym twardziej, inna jest wtedy charakterytyka pracy takiej sprezyny oraz wieksze sily tlumienia dzialaja
gdyby springi -40 i -60 mialy taki sam stopien twardosci to na -60 by np tarlo i/lub amorek by ciagle dobijal do odbojnika


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Kamilds87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr sty 09, 2008 23:58
Lokalizacja: Blinów II okolice: Kraśnik Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Kamilds87 » wt cze 03, 2008 12:16

To już wszystko wiem twardość zależy od obniżenia. Ja myślałem że jeżeli mam najmniejsze obniżenie to profil opony wystarczy 55 a tu jednak na tył tzeba było te 50 wsadziś bo na przodzie mam też 195/55/r15 ale nic nietrze. Najleprze to jest to że tylko z prawej strrony, ale chyba jak włożył bym taki niewielki pierścionek to by nic niezaszkodziło a te pare milimetrów to zawsze coś da. I jeszcze jedno ODBOJNIE muszą być dobre tak? a ji jeszcze jedno : wcześniej miałem sprężyny z płaściejszymi brzegami kręgów ale zmieniłem z okrągłe również sportowe które będzą lepsiejsze??????? jeżeli niebędzie wiadomo oco chodzi z tymi paściejszymi brzegami to dam fotke.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt cze 03, 2008 12:43

Kamilds87 pisze:ale chyba jak włożył bym taki niewielki pierścionek to by nic niezaszkodziło a te pare milimetrów to zawsze coś da.
stracisz gwarancje
Kamilds87 pisze:I jeszcze jedno ODBOJNIE muszą być dobre tak?
musza byc i oslony tez bo tez jak co nie bedzie gwarancja rozpatrzona pozytywnie


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości